dat vond ik dus écht die first person view van het neerstortende vliegtuig ergens begin dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:11 schreef TC03 het volgende:
Nou, ik vond dit echt de slechtste CGI die ik ooit gezien heb in Lost hoor.
Oud bemanningslid van The Black Rock lijkt me eigenlijk aannemelijker...quote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zo noem ik het wel. Hij heeft iets Egyptisch. Vage gast en we weten nog niet zo heel veel van hem. Alleen Ben is nogal vaag in zijn bewoordingen over hem: een raadgever en dat is hij al heeeeel lang....
Inderdaad, vooral nu hij afgelopen aflevering zo mooi bezig was met z'n schip-in-een-fles.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oud bemanningslid van The Black Rock lijkt me eigenlijk aannemelijker...
De Black Rock is uit 1881, dan zou hij iets meer dan 200 jaar oud zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oud bemanningslid van The Black Rock lijkt me eigenlijk aannemelijker...
Wat vond je van de ontploffing van het vrachtschip vorig seizoen, of die helikoptercrash? Of Charlie die naar The Looking Glass zwemt het seizoen daarvoor?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat vond ik dus écht die first person view van het neerstortende vliegtuig ergens begin dit seizoen.
verder wel vette ep
Ah ja. Laten we in lost maar eens goed letten op leeftijden, levend of dood enzoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Black Rock is uit 1881, dan zou hij iets meer dan 200 jaar oud zijn.
moet zeggen dat de slechte SFX minder opvallen door de verhalen eromheenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat vond je van de ontploffing van het vrachtschip vorig seizoen, of die helikoptercrash? Of Charlie die naar The Looking Glass zwemt het seizoen daarvoor?
Dat vond ik nog vele malen slechter dan de neerstortende 316.
En nu gaan we ineens doen alsof het doodnormaal is dat Richard in 2007 even oud is als in 1956? Het lijkt me nogal duidelijk dat hij niet veroudert.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Black Rock is uit 1881, dan zou hij iets meer dan 200 jaar oud zijn.
Er is toch ook niemand die ontkent dat Richard niet veroudert? Dat weten we al sinds het eind van seizoen 3.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
En nu gaan we ineens doen alsof het doodnormaal is dat Richard in 2007 even oud is als in 1956? Het lijkt me nogal duidelijk dat hij niet veroudert.
Lost komt er wel mee weg idd, ook omdat je weet dat je niet veel kunt verwachten van een tv-seriebudget.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef marcel-o het volgende:
[..]
moet zeggen dat de slechte SFX minder opvallen door de verhalen eromheen
Dan snap ik niet waarom je zijn leeftijd probeert te berekenen, het leek erop dat je daarmee wilde aantonen dat het raar is als Richard van The Black Rock zou zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Er is toch ook niemand die ontkent dat Richard niet veroudert? Dat weten we al sinds het eind van seizoen 3.
Niet dat ik zo 1 2 3 weet, wel weet ik nog een leuke 3 delige mini serie voor je; The Lost Roomquote:Op maandag 11 mei 2009 10:04 schreef Rnie het volgende:
Vraagje: Zijn er eigenlijk nog een beetje soortgelijke series ala lost? series die als hoofdthema mysterie hebben?
k zie m op ftd ja, met jouw naam.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
[..]
Niet dat ik zo 1 2 3 weet, wel weet ik nog een leuke 3 delige mini serie voor je; The Lost Room.
Geweldig tussendoortje al mag ik het zo noemen, Ik heb hem vorige week op Usenet getrapt.
Toen Jack&Co in de kano werden beschoten door de Ajira-mensen waren ze in de toekomst. Dat moet nog gebeuren iig.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef Ceehaa het volgende:
Tot nu toe is iedereen ook alleen maar terug in de tijd gegaan en niet naar de toekomst, toch?
Uhm, Jack heeft nooit in die kano gezeten? Dat waren de timetravellers, Sawyer en coquote:Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen Jack&Co in de kano werden beschoten door de Ajira-mensen waren ze in de toekomst. Dat moet nog gebeuren iig.
Welke aflevering heb ik nou weer gemist?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen Jack&Co in de kano werden beschoten door de Ajira-mensen waren ze in de toekomst. Dat moet nog gebeuren iig.
Jack is nooit beschoten in een kano.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik dacht al! Maar door wie werden ze ook alweer beschoten?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, Jack heeft nooit in die kano gezeten? Dat waren de timetravellers, Sawyer en co
Het lijkt me zo interessant om na de laatste aflevering alles nog eens terug te zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Is inderdaad een aanrader, je let op hele andere dingen en kijkt op een hele andere manier.
Die bedoel ik idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, Jack heeft nooit in die kano gezeten? Dat waren de timetravellers, Sawyer en co
Dat was toch door Ethan gedaan? Oh nee, die kwam de flash daarna. Hij klom de boom in net na het maria_met _drugsvliegtuig was neergestort, dus dat was in het verleden.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Die bedoel ik idd.
En Locke met de kogel in z'n been was obvi ook in de toekomst.
Ik noem ze even zo, de tweede vlucht dat neerstortte was een vlucht van Ajiraquote:Op maandag 11 mei 2009 19:35 schreef Rossdale het volgende:
ajiras? Is dat de officiele naam van de derde groep op het eiland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |