Volgens mij rijd af en toe de Buffel ook nog tussen Sneek <-> Stavorenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
ik ga niet en je moet opeens met de bus tussen Stavoren en Leeuwarden. En dat is kut.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon.
Hoe was Ut sneek? Ik ben niet gegaan, ik was in Spannum.
Ik weet ;tquote:
Niet zo boeiend dus ?^^quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef DeToXiC het volgende:
Niks gemist hoor!
's avonds was het gelukkig weer afgelopen..
Ja overleefd, het muziek feest was daarin tegen ook erg leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iedereen de Sneekweek wat overleefd?
Ik vond de Apres-summerski party zondag in de Witte Kat echt geweldig
Ja ook nog maar net.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iedereen de Sneekweek wat overleefd?
Ik vond de Apres-summerski party zondag in de Witte Kat echt geweldig
quote:
Dinsdag- en woensdagavond maar niet meer uitgeweest omdat ik te moe was van het weinige slapen en vele zuipen.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dinsdag- en woensdagavond maar niet meer uitgeweest omdat ik te moe was van het weinige slapen en vele zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
Lame!
En natuurlijk ook door vieze bezopen mannen van me af te slaan ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Moet je ook maar niet op het RadioNL-plein gaan staan!quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En natuurlijk ook door vieze bezopen mannen van me af te slaan ;p
Ik zat in de legend. ._.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet op het RadioNL-plein gaan staan!
Oh ja, dat was me een apotheose zeg....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Yup. De radiodinges is nog steeds boos over dat we voetbal en vooral "hup Holland" stom vinden![]()
watdenkjezelf?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
[ afbeelding ]
Nog Snekers die aan de fiets 11stedentocht 4daagse mee doen
Mietjes...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
[ afbeelding ]
Nog Snekers die aan de fiets 11stedentocht 4daagse mee doen
had toch gekuntquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mietjes...
Die tocht fiets je toch in een keer
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:46 schreef AlwaysConnected het volgende:
Jan van Omme uit Sneek vindt middel tegen Mex-griep
PostDateIcondonderdag, 27 augustus 2009 15:52 |
Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden, let wel gratis, inleveren bij Jan van Omme, per adres Irish Pub Markstraat Sneek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Yup. De radiodinges is nog steeds boos over dat we voetbal en vooral "hup Holland" stom vinden![]()
Geen idee ben niet geweest... had eerst een ander feestje en om 01.00 pas de stad ingaan met swinging Sneek isquote:
Nou en.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil me er wel tegenaan bemoeien, maar ik kom amper in Sneek
onder leeuwarden, boven ijlstquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:18 schreef justmattie het volgende:
Sneek, waar ligt dat ook alweer?
Bij Bolsward linksaf dus? Just kidding, ben er vroeger wel geweest met de boot, heb er stage gelopenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
onder leeuwarden, boven ijlst
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij Bolsward linksaf dus? Just kidding, ben er vroeger wel geweest met de boot, heb er stage gelopen
He, jij ook weer hier?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:18 schreef justmattie het volgende:
Sneek, waar ligt dat ook alweer?
Nee, dan ben ik in Leeuwarden.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
Gaat er nog iemand na de kolk vrijdag om 20:30 ?
[ afbeelding ]
Sneker Simmer Kolkconcert
‘Rock Classics Symphony’
Al bijna een traditie: het Sneker Simmer Kolkconcert. Een spetterende afsluiting van een prachtige zomer. Een groots opgezet podium op het water bij de Sneker Waterpoort en u in uw eigen bootje of op de kade, genietend van een magnifiek concert.
Live on stage:
Magnum Opus Rockestra met wereldartiesten Bobby Kimball ('voice of' dTOTO) en Chris Thompson (leadzanger Manfred Mann’s Earth Band).
Special appearance: Alexis James (Les Miserables, War of the Worlds).
Een meeslepend concert van rock classics, zoals u ze niet eerder hoorde. Een 30 man sterk orkest van klassiek geschoolde muzikanten met een voorkeur voor rockmuziek, 6 onvervalste rockmuzikanten, 2 geweldige backingvocalisten en 2 topzangers. Tegen het decor van de Waterpoort spelen zij gouden nummers uit de jaren’70 en ’80 verpakt in een anderhalf uur durende spectaculaire show.
Rock Classics Symphony brengt alleen de allergrootste hits. Van Led Zeppelin tot Queen en uiteraard TOTO. Het is onmogelijk niet onder de indruk te raken.
‘Rock the boats!!’
Vr. 18 sept. 20.30 uur bij de Waterpoort in Sneek
http://www.snekersimmer.nl/agenda.php?key=6
Weer? Is m'n eerste keer dacht ikquote:
Jij ook hier dan. ;o whatev.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weer? Is m'n eerste keer dacht ik
Nah, meestal zitten er gewoon minderjarige jongetjes en meisjes te wachten op iemand die meerderjarig is die voor hun naar de shop kan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef justmattie het volgende:
Is dit ding nou ook een beetje jullie trots?
[ afbeelding ]
2 zelfs.quote:
Ik geef je geen ongelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom echt veel te weinig in mn geboortestad, wat op zich wel schandalig is aangezien mn ouders er wel wonen
En dat leuke broertje van je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom echt veel te weinig in mn geboortestad, wat op zich wel schandalig is aangezien mn ouders er wel wonen
Zoiets.quote:
Post eens wat vaker in het Leeuwarden topicquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Post eens wat vaker in het Leeuwarden topic![]()
Omdat het kan. Jij vroeg laatst wat voor een lens ik wil halen. Wat heb jij met fotografiequote:
Ik heb niet heel veel met fotografie, ik heb een pappa die veel met fotografie heeft en ik misbruik zijn camera weleens, want die is beter dan die van mij. ;p En ik kan wel leuke foto;s maken soms. ;pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat het kan. Jij vroeg laatst wat voor een lens ik wil halen. Wat heb jij met fotografie?
Nice, wat voor toestel heb jij, en wat voor heeft je papa?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel met fotografie, ik heb een pappa die veel met fotografie heeft en ik misbruik zijn camera weleens, want die is beter dan die van mij. ;p En ik kan wel leuke foto;s maken soms. ;p
Ik heb een samsung m100, m;n pappa heeft een canon EOS 350D en een canon EOS 300.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nice, wat voor toestel heb jij, en wat voor heeft je papa?
Ik weet het, kan ook niet zeggen dat ik veel met ;m heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Broerlief en ik hebben niet zo;n nauwe band *understatement*
Altijd leuk 2 DSLR's. Ik houdt het bij 1 met meerdere lenzenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een samsung m100, m;n pappa heeft een canon EOS 350D en een canon EOS 300.
Dezelfde lenzen passen op beide camera;s.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Altijd leuk 2 DSLR's. Ik houdt het bij 1 met meerdere lenzen
De 300 dus. Maar op die oude lenzen heb je geen autofocus en stabiliteitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dezelfde lenzen passen op beide camera;s.En de een is digitaal en de ander analoog, dusja. (:
Hoe oud denk je dat die lenzen zijn? ;pquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
De 300 dus. Maar op die oude lenzen heb je geen autofocus en stabiliteit
Ik heb VR in de lens en dat is toch wel ideaal bij wat grotere zoom
Als je die van de analoog neemt, oudquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat die lenzen zijn? ;p
Vader heeft de 300 5 jaar geleden aangeschaft, geloof ik? Dat is niet oud. ;oquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je die van de analoog neemt, oud?
Voor analoog niet. Maar voor een digitale is 5 jaar oud zwaar verouderdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vader heeft de 300 5 jaar geleden aangeschaft, geloof ik? Dat is niet oud. ;o
Maar dat hij de 300 5 jaar geleden aangeschaft heeft, wil niet hetzelfde zeggen over de lenzen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor analoog niet. Maar voor een digitale is 5 jaar oud zwaar verouderd![]()
Patser.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb 2 dSLRs en 2 SLRs![]()
En een bak vol lenzen, waarvan ik er maar 2 gebruik
Waarom verkoop je niet eens wat danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb 2 dSLRs en 2 SLRs![]()
En een bak vol lenzen, waarvan ik er maar 2 gebruik
En ik kan heel goed masserenquote:
Komt allemaal in het museum ter ere van mijzelf laterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom verkoop je niet eens wat dan
Een zolder met antieke meukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Komt allemaal in het museum ter ere van mijzelf later
Dat weet ik.quote:
Ook oude auto onderdelen en zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op zolder heb ik ook wel wat dingen voor in het museum ja
quote:
Nee, die liggen in de garage, like duhquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook oude auto onderdelen en zo?
Dan is ook niet echt museumwaardig dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, die liggen in de garage, like duh
Waarom niet? Ik heb 2 klassiekers in de garage, is logsich dat ik mijn eigen onderdelen daar bij heb liggentoch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan is ook niet echt museumwaardig dus
Ik bedoelde eigenlij kdat je oud en stoffig was natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik beschouw het maar als een compliment
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was vorige week zelfs in Sneek! Nog aan vouwfietsen gedaan met DW
Liwwaddenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het vouwfietsen deden we pas in Cornjum he ;p
M;n wiel zat nog los trouwens, kwam ik vanmiddag achter toen ik naar huis fietste.pappa heeft ;m weer gemaakt
wat solst do nou?quote:
Mijn fiets is geen bouwpakket!quote:
elke fiets is een bouwpakket!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn fiets is geen bouwpakket!
verdomme.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke fiets is een bouwpakket!
En zoals ik al zei.... ik heb wel veel ervaring met fietsen demonteren.... niet met in elkaar zetten
Maar goed, ik ga als het ff meezit zondag een andere auto kopen, en daar past heul geen fiets achterin
Dan maar op het dakquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke fiets is een bouwpakket!
En zoals ik al zei.... ik heb wel veel ervaring met fietsen demonteren.... niet met in elkaar zetten
Maar goed, ik ga als het ff meezit zondag een andere auto kopen, en daar past heul geen fiets achterin
Op het station in IJlst heeft serieus een tijdje een fiets op ;t dak gestaan! Na een week lag ;ie op ;t dak en daarna zag ik ;m niet meerquote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik wilde de 14.gif jatten, maar dat lukte niet. Ook niet in IE. In IE ben ik Dangel, en stond dit topic vrij bovein mn posthistorie.
Dat verklaart gelijk wat ze in Leeuwarden aan ;t doen zijn dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef justmattie het volgende:
Ze beginnen met een gat de delven waar ze heel Sneek in pleuren. Opgeruimd staat netjes
Een winkelcentrum bouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk wat ze in Leeuwarden aan ;t doen zijn dan.
Het is sowieso te klein om alle irritante liwwadders in te flikkeren.quote:
Daarom, en in Sneek loont hetquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is sowieso te klein om alle irritante liwwadders in te flikkeren.
We gooien de restjes Liwwadden wel in Sneek neer, en laten sneek staan.quote:
Dat is heul niet de echtequote:Op zondag 28 maart 2010 19:49 schreef AlwaysConnected het volgende:
En toen hadden we tijdens de kermis Bassie in huis
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
volgens mij wel de echte hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is heul niet de echte
En ik ben niet eens naar de kermis gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
OMFG!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:31 schreef AlwaysConnected het volgende:
Alles staat hier na te lezen:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:17 schreef dustinoo het volgende:
hoe was de sneekweek?
ik woon in sneek maar ben er nooit met sneekweek:p
iemand leuke verhalen
Wow, kon je er wel langs fietsen of hadden ze voor de shoot de gehele weg afgezet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik fietste er trouwens langs toen ze dat filmden, op de waterpoort.
Er liepen ook gewoon mensen doorheenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:11 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wow, kon je er wel langs fietsen of hadden ze voor de shoot de gehele weg afgezet?
Nee je stond niet meer in mn msn :S vet vaag, Nu wel weer als het goed isquote:Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja zo ongeveer. Heb ik je uit mijn msn geknikkert ofzo?
Je haatte me gewoon!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef PietBel het volgende:
[..]
Nee je stond niet meer in mn msn :S vet vaag, Nu wel weer als het goed is
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vanavond nog wat te beleven in SNITS?
Tis iig mooi weer zo maar ff vuurwerk kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoppaaaa, sneekweek! Bijna klaar, zo die kant op!
Geen vuurwerk gekeken, alleen in the legend gehangen. ^^quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:38 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Tis iig mooi weer zo maar ff vuurwerk kijken
op bezoek bij de weduwequote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef Lov1 het volgende:
Dag lieve mensen uit Sneek!![]()
Wij willen in het voorjaar met een groep van ongeveer 20 mensen van rond de 25 jaar een weekendje naar Sneek. Is er voor ons veel leuks te doen? Ik herinner me een leuk centrum toen ik een paar jaar geleden met mn ouders in Sneek was, maar of er ook wat te doen is voor onze groep..? Leuke kroegen, activiteiten? Ik hoor het graag!
Dat worden stortbuienquote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef buus het volgende:
hopen dat we eindelijk eens mooi weer hebben tijdens de sneekweek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |