Een winkelcentrum bouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk wat ze in Leeuwarden aan ;t doen zijn dan.
Het is sowieso te klein om alle irritante liwwadders in te flikkeren.quote:
Daarom, en in Sneek loont hetquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is sowieso te klein om alle irritante liwwadders in te flikkeren.
We gooien de restjes Liwwadden wel in Sneek neer, en laten sneek staan.quote:
Dat is heul niet de echtequote:Op zondag 28 maart 2010 19:49 schreef AlwaysConnected het volgende:
En toen hadden we tijdens de kermis Bassie in huis
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
volgens mij wel de echte hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is heul niet de echte
En ik ben niet eens naar de kermis gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
OMFG!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:31 schreef AlwaysConnected het volgende:
Alles staat hier na te lezen:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:17 schreef dustinoo het volgende:
hoe was de sneekweek?
ik woon in sneek maar ben er nooit met sneekweek:p
iemand leuke verhalen
Wow, kon je er wel langs fietsen of hadden ze voor de shoot de gehele weg afgezet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik fietste er trouwens langs toen ze dat filmden, op de waterpoort.
Er liepen ook gewoon mensen doorheenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:11 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wow, kon je er wel langs fietsen of hadden ze voor de shoot de gehele weg afgezet?
Nee je stond niet meer in mn msn :S vet vaag, Nu wel weer als het goed isquote:Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja zo ongeveer. Heb ik je uit mijn msn geknikkert ofzo?
Je haatte me gewoon!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef PietBel het volgende:
[..]
Nee je stond niet meer in mn msn :S vet vaag, Nu wel weer als het goed is
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vanavond nog wat te beleven in SNITS?
Tis iig mooi weer zo maar ff vuurwerk kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoppaaaa, sneekweek! Bijna klaar, zo die kant op!
Geen vuurwerk gekeken, alleen in the legend gehangen. ^^quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:38 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Tis iig mooi weer zo maar ff vuurwerk kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |