quote:Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was vorige week zelfs in Sneek! Nog aan vouwfietsen gedaan met DW
Liwwaddenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het vouwfietsen deden we pas in Cornjum he ;p
M;n wiel zat nog los trouwens, kwam ik vanmiddag achter toen ik naar huis fietste.pappa heeft ;m weer gemaakt
wat solst do nou?quote:
Mijn fiets is geen bouwpakket!quote:
elke fiets is een bouwpakket!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn fiets is geen bouwpakket!
verdomme.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke fiets is een bouwpakket!
En zoals ik al zei.... ik heb wel veel ervaring met fietsen demonteren.... niet met in elkaar zetten
Maar goed, ik ga als het ff meezit zondag een andere auto kopen, en daar past heul geen fiets achterin
Dan maar op het dakquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke fiets is een bouwpakket!
En zoals ik al zei.... ik heb wel veel ervaring met fietsen demonteren.... niet met in elkaar zetten
Maar goed, ik ga als het ff meezit zondag een andere auto kopen, en daar past heul geen fiets achterin
Op het station in IJlst heeft serieus een tijdje een fiets op ;t dak gestaan! Na een week lag ;ie op ;t dak en daarna zag ik ;m niet meerquote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik wilde de 14.gif jatten, maar dat lukte niet. Ook niet in IE. In IE ben ik Dangel, en stond dit topic vrij bovein mn posthistorie.
Dat verklaart gelijk wat ze in Leeuwarden aan ;t doen zijn dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef justmattie het volgende:
Ze beginnen met een gat de delven waar ze heel Sneek in pleuren. Opgeruimd staat netjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |