Ja overleefd, het muziek feest was daarin tegen ook erg leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iedereen de Sneekweek wat overleefd?
Ik vond de Apres-summerski party zondag in de Witte Kat echt geweldig
Ja ook nog maar net.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iedereen de Sneekweek wat overleefd?
Ik vond de Apres-summerski party zondag in de Witte Kat echt geweldig
quote:
Dinsdag- en woensdagavond maar niet meer uitgeweest omdat ik te moe was van het weinige slapen en vele zuipen.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dinsdag- en woensdagavond maar niet meer uitgeweest omdat ik te moe was van het weinige slapen en vele zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
Lame!
En natuurlijk ook door vieze bezopen mannen van me af te slaan ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Moet je ook maar niet op het RadioNL-plein gaan staan!quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En natuurlijk ook door vieze bezopen mannen van me af te slaan ;p
Ik zat in de legend. ._.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet op het RadioNL-plein gaan staan!
Oh ja, dat was me een apotheose zeg....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Yup. De radiodinges is nog steeds boos over dat we voetbal en vooral "hup Holland" stom vinden![]()
watdenkjezelf?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
[ afbeelding ]
Nog Snekers die aan de fiets 11stedentocht 4daagse mee doen
Mietjes...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
[ afbeelding ]
Nog Snekers die aan de fiets 11stedentocht 4daagse mee doen
had toch gekuntquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mietjes...
Die tocht fiets je toch in een keer
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:46 schreef AlwaysConnected het volgende:
Jan van Omme uit Sneek vindt middel tegen Mex-griep
PostDateIcondonderdag, 27 augustus 2009 15:52 |
Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden, let wel gratis, inleveren bij Jan van Omme, per adres Irish Pub Markstraat Sneek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Yup. De radiodinges is nog steeds boos over dat we voetbal en vooral "hup Holland" stom vinden![]()
Geen idee ben niet geweest... had eerst een ander feestje en om 01.00 pas de stad ingaan met swinging Sneek isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |