quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
haha, ooit! nu moeten jullie het doen met de verbeelding die jullie van mij hebben
hoe denk je dat ik er uit zie?quote:
Ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Woaaah, jij boft, volgens mij zijn ze live geniaal.
kan je geen nee tegen zeggen hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Renesite het volgende:
He verdeurie. Wou niet meer naar het bevrijdingsfestival gaan vanavond. Nu ben ik meegevraagd door een blond collegaatje met krulletjes
Geen pics = geen beeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik er uit zie?![]()
ben erg benieuwd wat voor beeld jullie van mij hebben namelijk.
..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Renesite het volgende:
He verdeurie. Wou niet meer naar het bevrijdingsfestival gaan vanavond. Nu ben ik meegevraagd door een blond collegaatje met krulletjes
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Fidelity het volgende:
Ik hou niet van lapo's :lol: Ik kan geen leuke TT's verzinnen
Je hebt vast wel een sóort beeld van iemand.quote:
Het hoeft niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Renesite het volgende:
Hahaha, wou zeggen, het is het echt waard!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja!
Moest wel vroeg opstaan om kaartjes te bestellen.
Maar dat is het wel waard.![]()
Je hebt ook niet veel over jezelf verteld, althans niet dat ik gezien hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
haha, dan heb je gewoon geen rijke fantasie
Ja jij bent vast een groen slijmerig monster.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef xalo het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een sóort beeld van iemand.
Hahahaha dat is van hyvesquote:
Mis. Ik ben blauw.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja jij bent vast een groen slijmerig monster.
Jaaa, heb er veel zin in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, wou zeggen, het is het echt waard!
Ik heb ook hyves, ben ik nu ookquote:
Bijna iedereen heeft hyves, dus bijna iedereen is "quote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft hyves, dus bijna iedereen is ""
Ikke lekker nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef xalo het volgende:
[..]
nee, maar als ik alles al vertel hoef je zelf niet meer na te denken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel over jezelf verteld, althans niet dat ik gezien heb
Je hondjes zijn nogal tsja.. hoe zal ik het zeggen... ze hebben een afwijking, ze zijn een stel mongooltjes. Ze rennen namelijk, maar ze komen maar niet vooruit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar nu weet ik helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
nee, maar als ik alles al vertel hoef je zelf niet meer na te denken.
Hahaha precies. Er is niks mis metquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik maar 136. Faal ik nu?quote:
Zoek me maar opquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
Mensen die pronken met het aantal views en 'vrienden'.![]()
![]()
.
Ik heb de oudste Hyves.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
![]()
.
Ik heb alleen maar debiele foto's op hyvesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat voor foto's heb jij op je hyves gezet zeg
laatst nog gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er 432! maar ga er dadelijk wat verwijderen
Mensen die een fanclub op hyves hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
![]()
.
Je viewaantal is er getuige vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar debiele foto's op hyves
Kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef xalo het volgende:
[..]
Mensen die een fanclub op hyves hebben.![]()
![]()
.
Sommige mensen maken een speciale Hyves aan voor hun huisdierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |