Maar nu weet ik helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
nee, maar als ik alles al vertel hoef je zelf niet meer na te denken.
Hahaha precies. Er is niks mis metquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft hyves, dus bijna iedereen is ""
Ik maar 136. Faal ik nu?quote:
Zoek me maar opquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
Mensen die pronken met het aantal views en 'vrienden'.![]()
![]()
.
Ik heb de oudste Hyves.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
![]()
.
Ik heb alleen maar debiele foto's op hyvesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat voor foto's heb jij op je hyves gezet zeg
laatst nog gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er 432! maar ga er dadelijk wat verwijderen
Mensen die een fanclub op hyves hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
![]()
.
Je viewaantal is er getuige vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar debiele foto's op hyves
Kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef xalo het volgende:
[..]
Mensen die een fanclub op hyves hebben.![]()
![]()
.
Sommige mensen maken een speciale Hyves aan voor hun huisdierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
![]()
.
Serieusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige mensen maken een speciale Hyves aan voor hun huisdierGaan ze andere huisdieren toevoegen en dan krabbels achterlaten zoals: Hoi! Even een likje van Rakker! En natuurlijk een pootje!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, ik heb gelukkig geen onbekenden op hyves maar wel van die mensen waarvan ik denk 'wat moet ik hiermee' .. dus die ga ik er dadelijk uitgooien!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
laatst nog gedaan.
Er kunnen sowieso weer een boel veel uit geloof ik zo!
Ik geef ook graag likjes en pootjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige mensen maken een speciale Hyves aan voor hun huisdierGaan ze andere huisdieren toevoegen en dan krabbels achterlaten zoals: Hoi! Even een likje van Rakker! En natuurlijk een pootje!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik geef ook graag likjes en vingertjes. [ afbeelding ]
Kun je ook je eigen ballen likken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik geef ook graag likjes en pootjes. [ afbeelding ]
Ik ook geen onbekenden. Wel oud basisschool klasgenotenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
haha, ik heb gelukkig geen onbekenden op hyves maar wel van die mensen waarvan ik denk 'wat moet ik hiermee' .. dus die ga ik er dadelijk uitgooien!
Ik net ervoor en even erna.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Jotcha het volgende:
Ik gebruikte het eigenlijk niet, alleen toen ik n vriendin had
Dat is altijd wel leuk om te zien. Eentje is nu zwanger van een one night stand en post nu om de maand een foto van haar trotse buik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook geen onbekenden. Wel oud basisschool klasgenoten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |