Serieusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige mensen maken een speciale Hyves aan voor hun huisdierGaan ze andere huisdieren toevoegen en dan krabbels achterlaten zoals: Hoi! Even een likje van Rakker! En natuurlijk een pootje!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, ik heb gelukkig geen onbekenden op hyves maar wel van die mensen waarvan ik denk 'wat moet ik hiermee' .. dus die ga ik er dadelijk uitgooien!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
laatst nog gedaan.
Er kunnen sowieso weer een boel veel uit geloof ik zo!
Ik geef ook graag likjes en pootjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige mensen maken een speciale Hyves aan voor hun huisdierGaan ze andere huisdieren toevoegen en dan krabbels achterlaten zoals: Hoi! Even een likje van Rakker! En natuurlijk een pootje!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik geef ook graag likjes en vingertjes. [ afbeelding ]
Kun je ook je eigen ballen likken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik geef ook graag likjes en pootjes. [ afbeelding ]
Ik ook geen onbekenden. Wel oud basisschool klasgenotenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
haha, ik heb gelukkig geen onbekenden op hyves maar wel van die mensen waarvan ik denk 'wat moet ik hiermee' .. dus die ga ik er dadelijk uitgooien!
Ik net ervoor en even erna.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Jotcha het volgende:
Ik gebruikte het eigenlijk niet, alleen toen ik n vriendin had
Dat is altijd wel leuk om te zien. Eentje is nu zwanger van een one night stand en post nu om de maand een foto van haar trotse buik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook geen onbekenden. Wel oud basisschool klasgenoten!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is altijd wel leuk om te zien. Eentje is nu zwanger van een one night stand en post nu om de maand een foto van haar trotse buik.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is altijd wel leuk om te zien. Eentje is nu zwanger van een one night stand en post nu om de maand een foto van haar trotse buik.
Heeft ze er dan zo'n smiley op getekend?:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. alleen ken ik wel 4 van dat soort meisjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klasgenote is 17 en heeft een kind van 3quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. alleen ken ik wel 4 van dat soort meisjes.
Even tellen....
1, 1 pleegde abortus, 1 uit een lagere klas, 2 in mijn middelbare schoolklas, nog 2 met abortus, 2 werden vader...
O fuck!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Klasgenote is 17 en heeft een kind van 3
Heeft ze rood haar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
okequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wtf :|quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
okeJij wint
!!!
Eentje is uitgehuwelijktDie keek kei vrolijk op haar trouwfoto's
enzo
Je kan ook gewoon het topic linken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef MarkM het volgende:
hoi ik ben kees ik had een keer het gevoel dat ik moest plassen maar toch ging ik mezelf aftrekken achter het pc en werd ik geil en toen kwan er iets uit maar ik vraag me af is dit gezond of goed voorje en komt er dan plas en sperma eruit of allen sperma wil graag weten
alvast bedankt
Maak een topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef MarkM het volgende:
hoi ik ben kees ik had een keer het gevoel dat ik moest plassen maar toch ging ik mezelf aftrekken achter het pc en werd ik geil en toen kwan er iets uit maar ik vraag me af is dit gezond of goed voorje en komt er dan plas en sperma eruit of allen sperma wil graag weten
alvast bedankt
Wat voor niveau doe je dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef Jotcha het volgende:
Dat kind neemt ook structureel de eerste 3 uur vrijEn als ze geen zin heeft in les is het houdoe
Ze moet eerst de kleine in bad doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef Jotcha het volgende:
Dat kind neemt ook structureel de eerste 3 uur vrijEn als ze geen zin heeft in les is het houdoe
Dat doe ik ook, maar hey.. hbo he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef Jotcha het volgende:
Gawd noquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gawd no
Gebeurde het na de zomervakantie? Was het ene cadeautje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |