Gij snapt 'm!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom woon je dus ook in de jostistraat
Dus:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Dhr. Pheno Pinguïn
Jostistraat
Nijmegen, e.o.
Volgens mij had Pheno dan liever aan de Jostiweg gewoond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn printers gaan stuk voor de cartidges leeg zijn, heb dus geen last van dure cartidges.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.
Cartridges zijn toch zinloos bij jou, aangezien je alles meteen weer versnippert.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn printers gaan stuk voor de cartidges leeg zijn, heb dus geen last van dure cartidges.
dat is hier ook het probleem inderdaad.. printer krijg je gratis bij een liter benzine van 35 eurocent, vervolgens zit er geen cardridge bij..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
En die laser kostte maar 80 euro of zo, goedkoper dan die tyfusinktcartridges.
Scherp +1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Cartridges zijn toch zinloos bij jou, aangezien je alles meteen weer versnippert.
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijdquote:
Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijd.
Waar is die tijd toch gebleven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh. Vroegah, toen draaiden eer-ik, OA en ik er nog met zn drieën een topic door in een uur tijd.
En kijk waar het jullie gebracht heeft!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
ik toch niequote:
quote:
Eenschquote:
Bij nr 1340quote:
Doe maar een sappige PMquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef Aarti het volgende:
mag ik even schelden?
Was dat lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |