SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag hoe ze aan die kat is gekomen (gekregen?).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik ken een 25-jarige vrouw/meid met een kat en dies alles behalve stoffig
n=1 is n=0.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
En ik heb zelf ook een kat trouwensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik ken heb een 25+ jarige vrouw/meid met een kat en dies alles behalve stoffig
Nou stoffig dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleenstaande mannen met een kat, wat zegt dat over die mannen?
Dat ze voorlopig nog wel even alleenstaand zullen blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie een kat dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Of ze proberen zo die alleenstaande 25+ vrouwen met kat te strikken. Best slimquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:03 schreef Shivo het volgende:
Dat ze voorlopig nog wel even alleenstaand zullen blijven.
En het werktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze proberen zo die alleenstaande 25+ vrouwen met kat te strikken. Best slim
Je of ze hebben gewoon iemandiets nodig dat hen wel warmte en liefde kan geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan kunnen de katten het weer niet met mekaar vinden en dan staat zijn kat op Marktplaats en zit twee dagen later in de maag van een slang van een hobbyist.quote:
Daar zijn ze meestal te saai voor. vrouwen met een kat zoeken vaak wanhopig naar spannende mannen (die over het algemeen alleen geinteresseerd zijn in neuken, niet trouwen en kindjes krijgen).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
No wayquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan kunnen de katten het weer niet met mekaar vinden en dan staat zijn kat op Marktplaats en zit twee dagen later in de maag van een slang van een hobbyist.![]()
Ik wel. En dan raken ze vaak even later zwangerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:11 schreef OldJeller het volgende:
Ik ken overigens geen vrouwen die tijdens hun relatie een kat aanschaften.
Dan hebben ze die behoefte schijnbaar (vreemdgenoeg) niet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. En dan raken ze vaak even later zwanger
Daar moet je geen kat voor nemen want die trekken zich geen zak van je aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je of ze hebben gewoon iemandiets nodig dat hen wel warmte en liefde kan geven.
Is het heus?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij houden meer van dieren als van mensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
Ik beschouw mijn katten als mijn geliefden, we knuffelen, ik kan m'n diepste zieleroerselen bij ze kwijt, ze klagen nooit. Eigenlijk voel ik me gedistantieerd van de mensheid.
Als je tien minuten met ze in gesprek bent, dan lopen ze drie keer naar die kat om 'm op te pakken en te aaien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Daar moet je geen kat voor nemen want die trekken zich geen zak van je aan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef ehqo het volgende:
Ze doen het allemaal zo lief voorkomen, een beetje tegen dat dier praten, maar in werkelijkheid krijgen ze een natte kut van de dominantie en dat ze er alles mee kunnen maken. Waarschijnlijk zouden ze willen dat ze op die manier in alle relaties kunnen staan, maar bij een mens maakt het sociaal gezien uit als ze duidelijk maken als ze iets niet willen.
Omdat die "jullie" tot op heden wel warmte en liefde geven, en de mens blijkbaar nog niet..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef vronie het volgende:
[..]
Wij houden meer van dieren als van mensen.
Tuurlijk kan iemand dieper zinken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:29 schreef Isabeau het volgende:
En vrouwen van 25+ met virtuele draakjes?
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] & [ link | afbeelding ]
Hier zetten ze die in hun fotoboek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Op mijn werk waren een aantal van dat soort vrouwen, met een foto van hun poes naast de computer op het bureau.
*kuch* red_Catquote:
Tevens 'volslank' en 'lekker gek'quote:
Wat een gaaf beest!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Peter keurt dit topic ten zeerste af. Katten
PETERquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is Peter?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel Lenin-kat genoemd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wie is Peter?
Niemand zegt hier dat de kat op zich slecht of goed is.. het gaat hier om de combinatie en wat het betekent/indiceert.
Nee want dan wagen ze minstens een poging om zelf die tijger in bed te zijn!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:11 schreef OldJeller het volgende:
Ik ken overigens geen vrouwen die tijdens hun relatie een kat aanschaften.
Dan hebben ze die behoefte schijnbaar (vreemdgenoeg) niet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:37 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nee want dan wagen ze minstens een poging om zelf die tijger in bed te zijn!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Wil je hiermee zeggen dat vrijgezelle vrouwen die een kat hebben pindakaas op hun punani smeren om..... je weet wel ? WTF![]()
Jij begrijpt het dus niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Wil je hiermee zeggen dat vrijgezelle vrouwen die een kat hebben pindakaas op hun punani smeren om..... je weet wel ? WTF![]()
Mijn vriend heeft 2 katten van voordat ik hem leerde kennen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:11 schreef OldJeller het volgende:
Bij de stelletjes die wel katten hebben, komen de katten van de vrouw vandaan vķķr ze elkaar kenden.
Wil hij in bed ook dat je zijn shirts aandoet, en wil ie alleen nog maar anaal? Vraagt ie je ook of je je snor/been/oksel/schaamhaar laat staan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:23 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 2 katten van voordat ik hem leerde kennen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wil hij in bed ook dat je zijn shirts aandoet, en wil ie alleen nog maar anaal? Vraagt ie je ook of je je snor/been/oksel/schaamhaar laat staan?
Als je op 1 van deze vragen ja hebt beantwoord...be very afraid
Ik heb er ook tweequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:23 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 2 katten van voordat ik hem leerde kennen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wil hij in bed ook dat je zijn shirts aandoet, en wil ie alleen nog maar anaal? Vraagt ie je ook of je je snor/been/oksel/schaamhaar laat staan?
Ghehe, nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:29 schreef Dragorius het volgende:
Dat ze te veel vrouwelijke hormonen hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Die zeuren tenminste niet over als en dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef vronie het volgende:
[..]
Wij houden meer van dieren als van mensen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ghehe, nee.
Hij heeft wel homofiele trekjes, maar je voorbeelden zijn niet zo sterk
Must see!quote:Hij had altijd al van die homofiele trekjes...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ghehe, nee.
Hij heeft wel homofiele trekjes, maar je voorbeelden zijn niet zo sterk
Laat me raden, homo's houden altijd van winkelen, wijntjes drinken, woonkamers inrichten, lezen en foute feestjes bezoeken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
![]()
Geloof me, als we over zijn (mogelijke) hobbies gaan praten, dan loopt het zometeen nat langs je bilnaad. Maar goed, dat is weer voor een ander topic
Er is niets bij voorbaat mis met 25+, tot 35 (soms zelfs 40) kan 't best goed zijn..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met 25+![]()
![]()
![]()
Is dat de leeftijd dat je door jongeren als oud wordt gezien ?![]()
![]()
Wie zegt dat er iets afstotelijks is aan een kat? Niemand zegt dat ze hier niet lief zijn. Niet dit topic plots over een andere boeg gooien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:53 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Oja, ontopic: ik heb de katten inmiddels geadopteerd en ze zijn best lief. Wat is er nou zo afstotelijk aan een kat?
Als ze daarentegen nog bij hun ouders wonen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:40 schreef OldJeller het volgende:
Als vrouwen van 25+ een kat hebben en op zichzelf wonen, dan geeft dit een goede indicatie van de status van het liefdes/seks-leven: stoffig.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
4chanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ook wel Lenin-kat genoemd.
[ afbeelding ]
En het is de kat van een 24-jarige maagd, die een bericht op 4chan poste waarom ie nooit neukte, maar een foto van Peter erbij had gedaan. Dus die thread had 200 replies in de trant van "ALL HAIL PETER" "Peter is the emperor of catking!" "Why would you even want to fuck with such a cat?" etc etc
En ik trollde natuurlijk een beetje
Geil, dat zouden meer vrouwen moeten doen (mits binnen zekere leeftijdsgrenzen)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Op mijn werk waren een aantal van dat soort vrouwen, met een foto van hun poes naast de computer op het bureau.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
lol jij moet echt al je vrouwen info online vergaren hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef servus_universitas het volgende:
Hoe zit dat dan met vrouwen van 25+ die een relatie hebben maar ook een kat? Want die zijn er ook voldoende.
Waar heb jij het in godsnaam over? Ik kan mij niet herinneren dat ik info aan het vergaren ben over dat onderwerp en ik vind het al helemaal wonderbaarlijk hoe jij mijn post in deze topic relateert daaraan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef Laton het volgende:
[..]
lol jij moet echt al je vrouwen info online vergaren he
dat was jij dus niet ? al die users ook met bejaarde zwart wit lui als ava.. amper uit elkaar te houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over?
Nee, ik weet echt niet waar je het over hebt. Okay, in verwarring gebracht door de avatar. Dat kan, zand erover.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef Laton het volgende:
[..]
dat was jij dus niet ? al die users ook met bejaarde zwart wit lui als ava.. amper uit elkaar te houden
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, ik weet echt niet waar je het over hebt. Okay, in verwarring gebracht door de avatar. Dat kan, zand erover.
Jij bent duidelijk singlequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef Sjibble het volgende:
of je single bent of niet
katten zijn gewoon dikke ownage
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een kuttopic. Katten zijn, dus logisch dat alleenstaande vrouwen van 25+ dat ook vinden.
Ts kan er gewoon niet mee omgaan.
quote:
schapen zijn natter.quote:
Kortzichtig, een vrouw moet goed op de hoogte zijn van wat haar poes blij maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:40 schreef PeZu het volgende:
TS is jaloers dat de vrouwen die hij kent liever met hun poesje spelen dan met hem_!
Leugensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Aannames, waar zeg ik dat dat niet zo zou zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kortzichtig, een vrouw moet goed op de hoogte zijn van wat haar poes blij maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |