SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag hoe ze aan die kat is gekomen (gekregen?).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik ken een 25-jarige vrouw/meid met een kat en dies alles behalve stoffig
n=1 is n=0.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
En ik heb zelf ook een kat trouwensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik ken heb een 25+ jarige vrouw/meid met een kat en dies alles behalve stoffig
Nou stoffig dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleenstaande mannen met een kat, wat zegt dat over die mannen?
Dat ze voorlopig nog wel even alleenstaand zullen blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleenstaande mannen met een kat, wat zegt dat over die mannen?
Hebben jullie een kat dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Of ze proberen zo die alleenstaande 25+ vrouwen met kat te strikken. Best slimquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:03 schreef Shivo het volgende:
Dat ze voorlopig nog wel even alleenstaand zullen blijven.
En het werktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze proberen zo die alleenstaande 25+ vrouwen met kat te strikken. Best slim
Je of ze hebben gewoon iemandiets nodig dat hen wel warmte en liefde kan geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan kunnen de katten het weer niet met mekaar vinden en dan staat zijn kat op Marktplaats en zit twee dagen later in de maag van een slang van een hobbyist.quote:
Daar zijn ze meestal te saai voor. vrouwen met een kat zoeken vaak wanhopig naar spannende mannen (die over het algemeen alleen geinteresseerd zijn in neuken, niet trouwen en kindjes krijgen).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
No wayquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan kunnen de katten het weer niet met mekaar vinden en dan staat zijn kat op Marktplaats en zit twee dagen later in de maag van een slang van een hobbyist.![]()
Ik wel. En dan raken ze vaak even later zwangerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:11 schreef OldJeller het volgende:
Ik ken overigens geen vrouwen die tijdens hun relatie een kat aanschaften.
Dan hebben ze die behoefte schijnbaar (vreemdgenoeg) niet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. En dan raken ze vaak even later zwanger
Daar moet je geen kat voor nemen want die trekken zich geen zak van je aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je of ze hebben gewoon iemandiets nodig dat hen wel warmte en liefde kan geven.
Is het heus?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij houden meer van dieren als van mensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
Ik beschouw mijn katten als mijn geliefden, we knuffelen, ik kan m'n diepste zieleroerselen bij ze kwijt, ze klagen nooit. Eigenlijk voel ik me gedistantieerd van de mensheid.
Als je tien minuten met ze in gesprek bent, dan lopen ze drie keer naar die kat om 'm op te pakken en te aaien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Daar moet je geen kat voor nemen want die trekken zich geen zak van je aan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef ehqo het volgende:
Ze doen het allemaal zo lief voorkomen, een beetje tegen dat dier praten, maar in werkelijkheid krijgen ze een natte kut van de dominantie en dat ze er alles mee kunnen maken. Waarschijnlijk zouden ze willen dat ze op die manier in alle relaties kunnen staan, maar bij een mens maakt het sociaal gezien uit als ze duidelijk maken als ze iets niet willen.
Omdat die "jullie" tot op heden wel warmte en liefde geven, en de mens blijkbaar nog niet..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef vronie het volgende:
[..]
Wij houden meer van dieren als van mensen.
Tuurlijk kan iemand dieper zinken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:29 schreef Isabeau het volgende:
En vrouwen van 25+ met virtuele draakjes?
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] & [ link | afbeelding ]
Hier zetten ze die in hun fotoboek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Op mijn werk waren een aantal van dat soort vrouwen, met een foto van hun poes naast de computer op het bureau.
*kuch* red_Catquote:
Tevens 'volslank' en 'lekker gek'quote:
Wat een gaaf beest!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Peter keurt dit topic ten zeerste af. Katten
PETERquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is Peter?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |