Handen boven de dekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik zoek ook mijn comfortabele kingsize op![]()
gelijk heb jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik zoek ook mijn comfortabele kingsize op![]()
Gewoon uit Hoorn, in Olandaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De nada, heeft wel wat Pools of zie ik dat verkeerd..
Tot nu toe mijn heldquote:
Er is lichtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Licht uit. Laat ze maar slapen met het licht aan
Infraroodquote:
Infraroodquote:
Ik bedoelde dat anders ..In van er gebeurd wat maar ik zat foutquote:
die is bijna geld waard johquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Infrarood![]()
Ik heb nog een zwart-wit TV uit 1957. Iemand interresse?
Ja best lastig dat het mensen zijnquote:
Slaap lekker Pimquote:
Ciao Ruudquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het tweepersoons bed zou nog voor beelden kunnen zorgen vannacht, maar ik verwacht dat niet.![]()
Ga me even mentaal voorbereiden voor mijn doordeweekse bezigheden.
Ciao![]()
Dan moeten ze wel eerst op elkaar kruipen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien ideetje voor de stream, 's nachts hoogtepuntenuitzenden
Jeroen heeft toch een vriendin en kind,ja toch?Ik heb dat niet helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het tweepersoons bed zou nog voor beelden kunnen zorgen vannacht, maar ik verwacht dat niet.![]()
Ga me even mentaal voorbereiden voor mijn doordeweekse bezigheden.
Ciao![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel eerst op elkaar kruipen.
als hij de scheet nu gewoon in bed had gelaten ... had ik misschien weer credits genomenquote:
ja hij vertelde vanavond dat knuffelen is toegestaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen heeft toch een vriendin en kind,ja toch?Ik heb dat niet meegekregen.Slaapze trouwens
![]()
Bedankt,Ik zit constant op die armen te letten van hun beiden ha haquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja hij vertelde vanavond dat knuffelen is toegestaan
Ik zei toch: Ik verwacht het niet, maar ik ben ook geen vijf meer en weet waar de mens toe in staat is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen heeft toch een vriendin en kind,ja toch?Ik heb dat niet helemaal meegekregen.Slaapze trouwens
![]()
Maar niet voor de cameraquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zei toch: Ik verwacht het niet, maar ik ben ook geen vijf meer en weet waar de mens toe in staat is.![]()
Ben nou echt weg.
Trusten allemaal
volgens mij hebben ze ook al wel bij elkaar in de armen gelegen alleen het zijn nu de bruine bonen waarom Eline nu niet wiltquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:56 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bedankt,Ik zit constant op die armen te letten van hun beiden ha ha
Zolang de regie hun in beeld brengt, is er niets gaande.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:56 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bedankt,Ik zit constant op die armen te letten van hun beiden ha ha
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zei toch: Ik verwacht het niet, maar ik ben ook geen vijf meer en weet waar de mens toe in staat is.![]()
Ben nou echt weg.
Trusten allemaal
Ik ben toch blij dat er (nog) geen geur-tv isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zolang de regie hun in beeld brengt, is er niets gaande.
Hij praat dat vast wel weer goed thuis, en denk dat hij het er nu wel voor over heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben nou echt weg.
Trusten allemaal
Witte bonen dan welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze ook al wel bij elkaar in de armen gelegen alleen het zijn nu de bruine bonen waarom Eline nu niet wilt
Ze laat ook geen scheetjesquote:
dat durf ik niet met zekerheid te zeggen daar is nog niet over gesproken.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat er (nog) geen geur-tv is
Ik zou later als ik groot was toch de beelden heel goed bekijken en tot de conclusie komen dat papa z'n arm onder de dekens om een vreemde vrouw hield en daar vragen over hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zolang de regie hun in beeld brengt, is er niets gaande.
Ze poept niet,nette dames doen dat nietquote:
Als mensen het koud hebben zoeken ze warmte. Dat betekend helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zou later als ik groot was toch de beelden heel goed bekijken en tot de conclusie komen dat papa z'n arm onder de dekens om een vreemde vrouw hield en daar vragen over hebben
Zonde van de wijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien is het helemaal geen probleem voor de vrouw/vriendin van Jeroen? Kijk, zij kan straks natuurlijk wel die tienduizend uitgeven als hij wint, daar moet je water voor in de wijn doen![]()
Voor hun beiden betekend het inderdaad niksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Als mensen het koud hebben zoeken ze warmte. Dat betekend helemaal niks.
Om ze daarna gerust te worden gesteld met het archief van FOK.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zou later als ik groot was toch de beelden heel goed bekijken en tot de conclusie komen dat papa z'n arm onder de dekens om een vreemde vrouw hield en daar vragen over hebben
Heb je spijtquote:
je ziet wel degelijk verschil met andere in dat bed. die liggen ver uit elkaar en dit ziet er zeker verdacht uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen zei toch dat ze niet zo goed was met de computer dus waarschijnlijk kijkt ze ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien is het helemaal geen probleem voor de vrouw/vriendin van Jeroen? Kijk, zij kan straks natuurlijk wel die tienduizend uitgeven als hij wint, daar moet je water voor in de wijn doen![]()
Er is niks aan de handquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jeroen zei toch dat ze niet zo goed was met de computer dus waarschijnlijk kijkt ze ook niet
Dus datquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je ziet wel degelijk verschil met andere in dat bed. die liggen ver uit elkaar en dit ziet er zeker verdacht uit.
als ik niet met iemand wil samen slapen doe ik altijd een kussen er tussen in zodat je 2 enkele bedden hebt.
nee ik wil vaker stemmen op het dagduelquote:
Morgen inkopen danquote:
heerlijk hè dat heb ik nou ook, wil dat het nooit meer stopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Is ook niet erg ,en ze zoeken het maar lekker uit maar de spanning voel ik door m'n laptopje
Slaapt dat dan niet vervelend met zo'n kussen tussen je benenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je ziet wel degelijk verschil met andere in dat bed. die liggen ver uit elkaar en dit ziet er zeker verdacht uit.
als ik niet met iemand wil samen slapen doe ik altijd een kussen er tussen in zodat je 2 enkele bedden hebt.
En tot nu toe slapen ze gewoonquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
Nee nu nog niet maar gooi er is wat alcohol in zou ik zeggen en laat ze een nachttje doorhalen dan wil ik nog wel zien of er niks speelt
Hoe het met dagduels zit weet ik niet,stemmen op Pim kan onbeperkt geloof ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee ik wil vaker stemmen op het dagduel
Jaren gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaapt dat dan niet vervelend met zo'n kussen tussen je benen![]()
Ze doen het gewoon heeeel stilquote:
Huh ?? watte danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
inderdaad morgen ga ik boodschappen doen, dat is het eerste wat ik ga doen
Das slimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |