Er is niks aan de handquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jeroen zei toch dat ze niet zo goed was met de computer dus waarschijnlijk kijkt ze ook niet
Dus datquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je ziet wel degelijk verschil met andere in dat bed. die liggen ver uit elkaar en dit ziet er zeker verdacht uit.
als ik niet met iemand wil samen slapen doe ik altijd een kussen er tussen in zodat je 2 enkele bedden hebt.
nee ik wil vaker stemmen op het dagduelquote:
Morgen inkopen danquote:
heerlijk hè dat heb ik nou ook, wil dat het nooit meer stopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Is ook niet erg ,en ze zoeken het maar lekker uit maar de spanning voel ik door m'n laptopje
Slaapt dat dan niet vervelend met zo'n kussen tussen je benenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je ziet wel degelijk verschil met andere in dat bed. die liggen ver uit elkaar en dit ziet er zeker verdacht uit.
als ik niet met iemand wil samen slapen doe ik altijd een kussen er tussen in zodat je 2 enkele bedden hebt.
En tot nu toe slapen ze gewoonquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
Nee nu nog niet maar gooi er is wat alcohol in zou ik zeggen en laat ze een nachttje doorhalen dan wil ik nog wel zien of er niks speelt
Hoe het met dagduels zit weet ik niet,stemmen op Pim kan onbeperkt geloof ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee ik wil vaker stemmen op het dagduel
Jaren gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaapt dat dan niet vervelend met zo'n kussen tussen je benen![]()
Ze doen het gewoon heeeel stilquote:
Huh ?? watte danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
inderdaad morgen ga ik boodschappen doen, dat is het eerste wat ik ga doen
Das slimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |