Dan moeten ze wel eerst op elkaar kruipen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien ideetje voor de stream, 's nachts hoogtepuntenuitzenden
Jeroen heeft toch een vriendin en kind,ja toch?Ik heb dat niet helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het tweepersoons bed zou nog voor beelden kunnen zorgen vannacht, maar ik verwacht dat niet.![]()
Ga me even mentaal voorbereiden voor mijn doordeweekse bezigheden.
Ciao![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel eerst op elkaar kruipen.
als hij de scheet nu gewoon in bed had gelaten ... had ik misschien weer credits genomenquote:
ja hij vertelde vanavond dat knuffelen is toegestaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen heeft toch een vriendin en kind,ja toch?Ik heb dat niet meegekregen.Slaapze trouwens
![]()
Bedankt,Ik zit constant op die armen te letten van hun beiden ha haquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja hij vertelde vanavond dat knuffelen is toegestaan
Ik zei toch: Ik verwacht het niet, maar ik ben ook geen vijf meer en weet waar de mens toe in staat is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeroen heeft toch een vriendin en kind,ja toch?Ik heb dat niet helemaal meegekregen.Slaapze trouwens
![]()
Maar niet voor de cameraquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zei toch: Ik verwacht het niet, maar ik ben ook geen vijf meer en weet waar de mens toe in staat is.![]()
Ben nou echt weg.
Trusten allemaal
volgens mij hebben ze ook al wel bij elkaar in de armen gelegen alleen het zijn nu de bruine bonen waarom Eline nu niet wiltquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:56 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bedankt,Ik zit constant op die armen te letten van hun beiden ha ha
Zolang de regie hun in beeld brengt, is er niets gaande.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:56 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bedankt,Ik zit constant op die armen te letten van hun beiden ha ha
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zei toch: Ik verwacht het niet, maar ik ben ook geen vijf meer en weet waar de mens toe in staat is.![]()
Ben nou echt weg.
Trusten allemaal
Ik ben toch blij dat er (nog) geen geur-tv isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zolang de regie hun in beeld brengt, is er niets gaande.
Hij praat dat vast wel weer goed thuis, en denk dat hij het er nu wel voor over heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben nou echt weg.
Trusten allemaal
Witte bonen dan welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze ook al wel bij elkaar in de armen gelegen alleen het zijn nu de bruine bonen waarom Eline nu niet wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |