abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 23:19:22 #101
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
pi_69172697
Bij RTW was het af en toe nog wel te doen inderdaad. Gewoon al je (spear) units op het centrale plein gooien en je wist vaak nog te winnen. Dat is hier niet het geval echter.
pi_69198540
quote:
Apologies for the delayed update, we had a migration of our code servers yesterday resulting in some time to get all the code moves sorted.

The multi-threading gains on naval and land battles are now very noticeable. Large scale naval battles have benefited by almost 50% in some cases and land battles are also seeing significant framerate increases, this is because the way the logic and frame drawing interact has been fundamentally changed to take place in parallel.

Another addition in the last day has been the ability for the AI to 'tactically withdraw' during a battle. Before the AI troops rout they are now able to pull back in stages to regroup and attack, rather than than fight to the death or flee once committed. This results in more realistic battles in the sense the AI 'stages' these attempts, so we're now in the process of balancing this. Just to repeat the AI 'melee attack bug' has also been fixed, meaning you no longer have all AI units committing to melee.

More tomorrow.

Kind regards,
Kieran
pi_69213158
Al tijdje niet meer gespeeld door mijn examens! Ook crasht ie steeds vaker hoe verder ik in mijn game kom en daardoor heb ik steeds minder vaak zin om aan het spel te beginnen als ik even een uurtje vrij heb...

Hopelijk fixen ze dat binnenkort
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:09:14 #104
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_69227523
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef DiviFilius het volgende:
Bij RTW was het af en toe nog wel te doen inderdaad. Gewoon al je (spear) units op het centrale plein gooien en je wist vaak nog te winnen. Dat is hier niet het geval echter.
Had per ongeluk 5 of 6 groepen generals in een stadje met 2 spear groepjes tegen dikke overmacht. Wel heel veel van de tegenstander dood gemaakt die met twee groepen was maar toch nog verloren.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69242836
quote:
Hi guys,

We will shortly be releasing a number of free new units for Empire: Total War. Today I would like to reveal the first of these - Russian Grenadiers. This new Russian unit is great for assaults and their grenades pack a mighty punch!



The team is still working hard on the next update, and will be implementing many new fixes.

Thanks,

Mark O'Connell (aka SenseiTW)
pi_69267275
quote:
Hello everyone,

Yesterday we announced the first free unit. Today I would like to talk about them. The aim of the free units is to increase the graphical and unit variety of several factions rosters. We will also be using them to introduce more balance variety between factions as well. Some are new, some are replacement for existing units in some factions rosters. There will be 11 free units that have brand new models and textures, there are also several units that already exist in-game but are not used in the release version that are being added into rosters, and some factions will be gaining access to units they currently cannot get.

Some people have been asking why we are working on these free units whilst there are still fixes to be done. The work on the free units is not taking away time for fixes, the free units do not require any work from coders just work by artists and by a designer(me). So we can, and are working both on fixes, and on this extra free content for you all.
  donderdag 21 mei 2009 @ 19:00:05 #107
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69268553
nieuwe eenheden
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_69273015
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nieuwe eenheden
Hopelijk ook wat voor Nederland, we zijn de enige die maar 1 speciale eenheid heeft En die wordt ook waardeloos naar verloop van tijd, alleen de eerste 25 jaar kan hij nuttig zijn ( de Fluyt )
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:25:09 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69274840
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hopelijk ook wat voor Nederland, we zijn de enige die maar 1 speciale eenheid heeft En die wordt ook waardeloos naar verloop van tijd, alleen de eerste 25 jaar kan hij nuttig zijn ( de Fluyt )
Er komen elf nieuwe eenheden, dus ik denk iedere Major faction minimaal één of zo...
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_69277557
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Er komen elf nieuwe eenheden, dus ik denk iedere Major faction minimaal één of zo...
Ik reken op niets voor NL eigenlijk en nog meer voor Frankrijk en Engeland
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:57:54 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69284702
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik reken op niets voor NL eigenlijk en nog meer voor Frankrijk en Engeland
Engeland heeft toch al iets van vier speciale?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_69290399
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Engeland heeft toch al iets van vier speciale?
Ja, dat is ook gelijk mijn punt, ik ben bang dat ze over Nederland heen kijken en zich focussen op Engeland (ze zijn zelf Engels) en de echt grote landen, zoals Frankrijk en Rusland, zoals ze eerder ook gedaan hebben.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:26:15 #113
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69291620
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja, dat is ook gelijk mijn punt, ik ben bang dat ze over Nederland heen kijken en zich focussen op Engeland (ze zijn zelf Engels) en de echt grote landen, zoals Frankrijk en Rusland, zoals ze eerder ook gedaan hebben.
Zou wel jammer zijn. Maar als ze het zoals ze zelf gezegd hebben d.m.v. die eenheden meer gebalanceerd willen maken, zullen ze, lijkt mij, toch wel elk land af moeten gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_69301750
quote:
We're currently experimenting with a new campaign AI technique called 'faction focus'. This causes the AI factions to assess certain nations as a threat at startup and then focus their efforts on eliminating or defending against that country. This makes the aggression process more streamlined and more 'proactive' on the part of the AI, in the sense that it makes a judgement on its national neighbours and others and focuses aggression based on that and subsequent world events.

This is in very early stages and is really a test tech at this stage, so we can't say with certainity whether it will make it into any forthcoming update.

We're now entering a British bank holiday weekend which means the next daily update will be posted on Tuesday 26 May. Naturally some of us will be working on fixes and issues over that time. We continue to focus the majority of our effort on addressing the remaining issues with Empire whilst increasing performance.

More details of the free units will appear shortly.

Enjoy your weekends!

Kind regards,
Kieran
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:36:35 #115
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_69337111
Eindelijk kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik het spel Empire total war gekocht. Groot fan van alle voorgaande series.... wil ie niet installeren! Elke keer als ik de cd opnieuw opstart dan wordt Steam geinstalleerd en wil het programma gaan updaten... krijg ik een schermpje: Cannot update, try later. Waarna dus de hele installatie ermee ophoud!
Ben nu al de hele dag bezig met proberen, elk keer hetzelfde resultaat. Weten jullie misschien hoe ik dit spel geinstalleerd krijg? Dus hoe ik voorbij deze error kom?

49e neerleggen voor een spel wat je niet eens kan installeren... wat een onzin
pi_69338241
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:36 schreef boofer het volgende:
Eindelijk kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik het spel Empire total war gekocht. Groot fan van alle voorgaande series.... wil ie niet installeren! Elke keer als ik de cd opnieuw opstart dan wordt Steam geinstalleerd en wil het programma gaan updaten... krijg ik een schermpje: Cannot update, try later. Waarna dus de hele installatie ermee ophoud!
Ben nu al de hele dag bezig met proberen, elk keer hetzelfde resultaat. Weten jullie misschien hoe ik dit spel geinstalleerd krijg? Dus hoe ik voorbij deze error kom?

49e neerleggen voor een spel wat je niet eens kan installeren... wat een onzin
probeer eerst steam gewoon goed te installeren en maak een account aan e.d.
kijk dan nog een keer weer of hij het doen.
het ligt zo te horen aan het programma steam en niet aan empire total war
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  zondag 24 mei 2009 @ 00:06:44 #117
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_69339631
Ben jarenlang verslaafd geweest aan Rome total war en vandaag heb ik eindelijk Empire geinstalleerd en geprobeerd. Damn wat is dit lastig vergeleken met Rome total war Je moet zoveel regelen nu, terwijl je vroeger alleen maar in de capitals wat hoefde aan te vinken. Ik raak ook snel het overzicht kwijt.

Ik vind de tutorials een beetje matig, al die basisdingen wist ik allang. Ik heb geen idee wat ik in godsnaam met naval units moet in een zeegevecht om te winnen. Laat staan dat ik weet hoe kolonieen werken en allemaal die andere dingen in de campaign stijl. Jammer dat ze niet wat meer tutorials hebben gemaakt voor zulke dingen
Patat Friet
pi_69341254
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef ganzenherder het volgende:
Ben jarenlang verslaafd geweest aan Rome total war en vandaag heb ik eindelijk Empire geinstalleerd en geprobeerd. Damn wat is dit lastig vergeleken met Rome total war Je moet zoveel regelen nu, terwijl je vroeger alleen maar in de capitals wat hoefde aan te vinken. Ik raak ook snel het overzicht kwijt.

Ik vind de tutorials een beetje matig, al die basisdingen wist ik allang. Ik heb geen idee wat ik in godsnaam met naval units moet in een zeegevecht om te winnen. Laat staan dat ik weet hoe kolonieen werken en allemaal die andere dingen in de campaign stijl. Jammer dat ze niet wat meer tutorials hebben gemaakt voor zulke dingen
Gewoon even oefenen en wat proberen man. Is toch leuk om uit te vinden wat het allemaal doet in plaats van het allemaal voorgekauwd krijgen en je precies weet wat het beste werkt..
  zondag 24 mei 2009 @ 02:40:23 #119
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_69342754
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gewoon even oefenen en wat proberen man. Is toch leuk om uit te vinden wat het allemaal doet in plaats van het allemaal voorgekauwd krijgen en je precies weet wat het beste werkt..
Ja ok, helemaal voorgekauwd hoeft ook weer niet. Maar bij voorgaande versies werd je toch een stuk beter op weg geholpen zonder dat de vreugde van het ontdekken er onder leed imo.
Patat Friet
  zondag 24 mei 2009 @ 02:46:24 #120
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_69342811
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef ganzenherder het volgende:
Ben jarenlang verslaafd geweest aan Rome total war en vandaag heb ik eindelijk Empire geinstalleerd en geprobeerd. Damn wat is dit lastig vergeleken met Rome total war Je moet zoveel regelen nu, terwijl je vroeger alleen maar in de capitals wat hoefde aan te vinken. Ik raak ook snel het overzicht kwijt.

Ik vind de tutorials een beetje matig, al die basisdingen wist ik allang. Ik heb geen idee wat ik in godsnaam met naval units moet in een zeegevecht om te winnen. Laat staan dat ik weet hoe kolonieen werken en allemaal die andere dingen in de campaign stijl. Jammer dat ze niet wat meer tutorials hebben gemaakt voor zulke dingen
Zo moeilijk is het toch allemaal niet /?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 24 mei 2009 @ 10:40:31 #121
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_69345025
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:17 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

probeer eerst steam gewoon goed te installeren en maak een account aan e.d.
kijk dan nog een keer weer of hij het doen.
het ligt zo te horen aan het programma steam en niet aan empire total war
Ik heb het probleem al opgelost!!! Blijkbaar moet je in de Steam-directory ClientRegistry.blob veranderen in ClientRegistry.blob.bak. Hierna werkt het updaten en kan ik eindelijk total war installeren!

Vind het nog steeds onzin echter, ben niet bepaald van plan om het via internet te spelen :S
  zondag 24 mei 2009 @ 10:44:00 #122
257076 Pieter123456789
Super Maffia spel !!!!!!!!!!!
pi_69345080
blah

[ Bericht 93% gewijzigd door shmoopy op 24-05-2009 10:54:30 ]
Een Super Maffia spel !
Het heeft nog wel spelers nodig.
Dus speel mee en word de grootste en machtigste Maffia Baas !
pi_69347726
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:40 schreef boofer het volgende:

[..]

Ik heb het probleem al opgelost!!! Blijkbaar moet je in de Steam-directory ClientRegistry.blob veranderen in ClientRegistry.blob.bak. Hierna werkt het updaten en kan ik eindelijk total war installeren!

Vind het nog steeds onzin echter, ben niet bepaald van plan om het via internet te spelen :S
ik vind het ook geen mooie oplossing onder steam, ik werk al langer met steam. en laatst is mijn account nog gehacked geweest, ik ben er bang voor als ik zo'n duur spel koop en het gebeurt nog eens dat ik alles kwijt ben ofzo.
ik heb mijn account gelukkig wel terug gekregen. Ik ben denk ik ook niet van plan om online te spelen, maar je hebt het ook nodig om via lan te spelen wat mij wel weer grappig lijkt.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:24:16 #124
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_69423750
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het toch allemaal niet /?
Nee, het valt wel mee inderdaad. Ik ben nu de Amerikaanse campaign aan het doen, dit is eigenlijk een veel betere tutorial imo.
Patat Friet
pi_69426174
Empire Total War is wat het regelen betreft juist veel gemakkelijker te worden. Je hoeft niet meer per stad de belasting te regelen, dat gaat nu per continent, ook het bouwen van gebouwen gaat veel makkelijker en je kan het direct op de kaart zien als je aan gebouw kan upgraden.

Het is denk ik vooral een kwestie van wennen, uiteindelijk werkt het perfect.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:36:45 #126
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_69438450
Ik snap het niet, ik heb in level 2 van de campaign alles verovert van de Fransen maar ik mag niet door naar level 3? Ik kan simpelweg niets doen meer nu...

Edit:

Oja, hoe werken die trade posts precies?

[ Bericht 18% gewijzigd door ganzenherder op 27-05-2009 01:14:02 ]
Patat Friet
pi_69456091
ik had dus empire total war gekocht via ebay, maar omdat het product uit Thailand komt kon ik het hier niet activeren.
Nu is mij dat toch gelukt met de hulp van de verkoper. Maar nu had ik via steam empire total war al aangeschaft

oftewel, nu heb ik een los steam account met empire total war erop geactiveerd. en mijn eigen account met empire total war. ( heb er dus 2 )

Iemand interesse in een account met Empire total war voor een zacht prijsje?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69513040
niemand ?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:45:44 #129
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69532049
iedereen die hier post, heeft het spel al, denk ik zo...
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:55:52 #130
182073 invine
blablabla etc.
pi_69532370
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:11 schreef piekartz87 het volgende:
niemand ?
zet het in v&a
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_69545614
quote:
Several smaller fixes today including:

1. Battle - Routing units will now no longer seek to garrison structures if they have utterly shattered. This was caused by conflicting priorities.

2. Campaign diplomacy - Repeated make deal/break deal actions by the AI have been eliminated. This was caused by a similair logic issue as the repeated region attempts issue.

3. Campaign diplomacy - Added weight/potency to the 'backstabbing' variable. When AI/player makes an alliance and breaks it shortly afterwards this now has a more significant effect.

4. Campaign map - Trade route bug where small ships indicating trade animations 'jumped' across theatres has now been fixed.


Hope you all had a good weekend.

Kind regards,
Kieran
pi_69545616
quote:
Today's fixes include:

1. Campaign AI - The campaign AI now properly garrisons towns after capturing them, reducing the likelihood of the captured region immediately falling into rebellion. Thereby increasing expand and hold tactics from the AI. This issue was originally caused by improper balancing of future unrest values.

2. Audio - Updated the miles dll in order to fix an issue causing 'popping' sounds on the low pass filter.

3. Audio - Group movement and unit melee sounds fixed so that noticeable phasing is reduced.

4. Campaign AI - Crash bug on AI turn identified and fixed.

There's also a point to be made on AI peace making. It can appear at current that the AI isn't making peace with neighbours. The AI does in fact make peace with other nations, but the player is not notified directly of these events. The status of relationships between AI nations can be found in the diplomatic screens, and AI nations are in fact making peace as well as declaring war. However there is no 'event message' for this.

The balance at which AI nations do this is also being examined, in line with previous updates about 'backstabbing traits' and the like.

Kind regards,
Kieran
pi_69545622
quote:
Two bigger fixes today:

1. Campaign AI - Turn time resolution has been sped up. We found a logic block in the AI's use of land bridges and removed it. This has resulted in faster end turn times during the AI move calculation phase.

2. Campaign AI - We solved a start state issue where one smaller state started attempting an alliance with another state that didn't recognise it. This resulted in incorect behaviour between the two nations at startup, which has now been fixed.

Naturally this is all inline with everything else being done. We also hope to be able to reveal more details about the upcoming free units shorty.

Kind regards,
Kieran
pi_69546828
Nice, blijf maar komen met die AI fixes Dan wordt het misschien nog spannend in de nieuwe wereld
pi_69559884
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 04:18 schreef Unhuman het volgende:
Nice, blijf maar komen met die AI fixes Dan wordt het misschien nog spannend in de nieuwe wereld
Inderdaad, hopelijk maken ze de AI wat slimmer, en fixen ze de laadtijden in de campaignmap en de vloot laadtijden als je ze selecteert..en de crash fixes. Dan ga ik ook weer spelen.

Het is leuk en aardig dat de AI nu vlootlandingen kan doen, maar als Zweden dan Algarije inneemt terwijl ze ook oorlog hebben met buren Denemarken en Rusland en daardoor die oorlogen verliezen omdat ze de benodigde troepen ergens naar de Middellandse Zee hebben gestuurd...

Beter fixen ze Engeland en Frankrijk zodat die ook eens tegen elkaar gaan vechten.
pi_69572482
In mijn game als Engeland heb ik nu bijna heel Noord-Amerika in handen. Alleen nog twee ver gelegen indianenstammen (Plain Nations en de Indianen uit Canada), en dan kan ik door naar New-Mexico.

In Europa heeft Austria de Ottomanen helemaal weggedrukt en heeft Istanbul in handen. Samen met Pruisen hebben ze ook Polen en Courland van de kaart geveegd, leuk om te zien. Voor de patches gebeurde er helemaal niks in Europa, nu is het veel actiever.

Alleen de economie van de Britten vind ik zwaar kut. Ik heb een paar trading posts, en heel Amerika in handen, maar toch krijg ik een hele lage trade income. Terwijl als ik met de Nederlanders speel, ik alleen al van trade ports en trade agreements tienduizenden munten binnen krijg. Met de Britten zit ik nog steeds te kutten met minder dan 10,000 winst per turn.. Erg lastig als je al die kolonien moet upgraden en ook je leger op peil moet houden.
pi_69655077
quote:
- Some signficant work on multiplayer campaign beta code today, with some synching issues fixed and UI/game options being 'wired in'. Allowing players to select turn time properly.

- Further additions include new game unit art being integrated into the latest build for the new free units. The replacement units will now override default units for their given faction, giving different nations more variety.

We're also working to get you further details of the free units which will all be released shortly via Steam, they will be worth the wait.

Kind regards,
Kieran
pi_69655082
quote:
In other news, the latest version of Update 1.3 has gone into internal testing today.

Thanks,

Mark O'Connell
(aka SenseiTW)
pi_69655250
Hopelijk komt de nieuwe patch snel! Heb er wel vertrouwen in
pi_69657851
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:55 schreef invine het volgende:

[..]

zet het in v&a
al gedaan maar volgens de mods daar mag ik geen game account verkopen
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:37:11 #141
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_69661830
Het is min of meer alleen een spel dat je verkoopt dus het zou moeten kunnen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:39:01 #142
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_69661874
Maak anders een topic aan en dat maak ik een bevestiging in de tweede post. (Van dat 't mag )
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69663503
ja maar jij bent geen mod en ik heb het al gevraagd in dat feedback topic daar.
ik kreeg eerst doodleuk geen reactie en toen ik het nog een keer vroeg kreeg ik als antwoord:

het blijft nee


lastig volk. terwijl mensen al interesse toonden.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69665695
Mutliplayer campaign zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten.. Dat lijkt me echt ongelooflijk saai worden. Laat ze eerst maar alle tijd in de AI stoppen voordat ze zich met een multiplayer campaign gaan bezighouden.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:57:39 #145
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_69666010
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:36 schreef piekartz87 het volgende:
ja maar jij bent geen mod en ik heb het al gevraagd in dat feedback topic daar.
ik kreeg eerst doodleuk geen reactie en toen ik het nog een keer vroeg kreeg ik als antwoord:

het blijft nee


lastig volk. terwijl mensen al interesse toonden.
Zal ik een topic openen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69668575
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:57 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Zal ik een topic openen?
volgens mij snap je het niet helemaal

nee
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69674962
pi_69677099
Staan er ergens op een site alle bonussen op een rijtje? Ik speel namelijk met verschillende facties en merk eigenlijk dat elke factie totaal anders is terwijl ik er niks over terug kan vinden.

Als de United Kingdom heb ik nooit last van industrialisatie, bij Nederland heb je bijna geen last van reform, bij de ene factie is de trade veel hoger etc. Allemaal erg onduidelijk bij elkaar. Behalve dat de verschillende regeringstypen al voor veel onderlinge verschillen zorgen.
pi_69681494
net 2 gigantisch moeilijke battles gehad tegen Denemarken. ik ben zelf zweden

de eerste battle had ik veel meer infanterie maar Denemarken had een aantal groepen fixed artillery en
terwijl alle infanterie in gevecht was kreeg ik dus de volle laag, dat was niet echt geweldig voor het moraal en die eerste partij heb ik dus verloren. 1300 losses aan mijn kant en 1200 aan de kant van Denemarken.
enorme slachtpartij dus

de 2de partij (duurde een tijdje voor ik weer een leger had opgebouwd) ik heb ook maar een aantal kanonnen meegenomen en wat cavalerie. die battle speelde zich deels in het veld af en deels in een stadje.
mijn god wat een gedoe. was ook maar een close victory.
Die lui van Denemarken zijn niet voor de poes zeg.

speel alles op de hoogste moeilijkheid.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69682119
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef ufopiloot het volgende:
Staan er ergens op een site alle bonussen op een rijtje? Ik speel namelijk met verschillende facties en merk eigenlijk dat elke factie totaal anders is terwijl ik er niks over terug kan vinden.

Als de United Kingdom heb ik nooit last van industrialisatie, bij Nederland heb je bijna geen last van reform, bij de ene factie is de trade veel hoger etc. Allemaal erg onduidelijk bij elkaar. Behalve dat de verschillende regeringstypen al voor veel onderlinge verschillen zorgen.
Dat zoek ik ook, ik merk dat de troepen bij Pruisen goedkoper zijn volgens mij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')