abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:36:45 #126
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_69438450
Ik snap het niet, ik heb in level 2 van de campaign alles verovert van de Fransen maar ik mag niet door naar level 3? Ik kan simpelweg niets doen meer nu...

Edit:

Oja, hoe werken die trade posts precies?

[ Bericht 18% gewijzigd door ganzenherder op 27-05-2009 01:14:02 ]
Patat Friet
pi_69456091
ik had dus empire total war gekocht via ebay, maar omdat het product uit Thailand komt kon ik het hier niet activeren.
Nu is mij dat toch gelukt met de hulp van de verkoper. Maar nu had ik via steam empire total war al aangeschaft

oftewel, nu heb ik een los steam account met empire total war erop geactiveerd. en mijn eigen account met empire total war. ( heb er dus 2 )

Iemand interesse in een account met Empire total war voor een zacht prijsje?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69513040
niemand ?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:45:44 #129
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69532049
iedereen die hier post, heeft het spel al, denk ik zo...
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:55:52 #130
182073 invine
blablabla etc.
pi_69532370
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:11 schreef piekartz87 het volgende:
niemand ?
zet het in v&a
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_69545614
quote:
Several smaller fixes today including:

1. Battle - Routing units will now no longer seek to garrison structures if they have utterly shattered. This was caused by conflicting priorities.

2. Campaign diplomacy - Repeated make deal/break deal actions by the AI have been eliminated. This was caused by a similair logic issue as the repeated region attempts issue.

3. Campaign diplomacy - Added weight/potency to the 'backstabbing' variable. When AI/player makes an alliance and breaks it shortly afterwards this now has a more significant effect.

4. Campaign map - Trade route bug where small ships indicating trade animations 'jumped' across theatres has now been fixed.


Hope you all had a good weekend.

Kind regards,
Kieran
pi_69545616
quote:
Today's fixes include:

1. Campaign AI - The campaign AI now properly garrisons towns after capturing them, reducing the likelihood of the captured region immediately falling into rebellion. Thereby increasing expand and hold tactics from the AI. This issue was originally caused by improper balancing of future unrest values.

2. Audio - Updated the miles dll in order to fix an issue causing 'popping' sounds on the low pass filter.

3. Audio - Group movement and unit melee sounds fixed so that noticeable phasing is reduced.

4. Campaign AI - Crash bug on AI turn identified and fixed.

There's also a point to be made on AI peace making. It can appear at current that the AI isn't making peace with neighbours. The AI does in fact make peace with other nations, but the player is not notified directly of these events. The status of relationships between AI nations can be found in the diplomatic screens, and AI nations are in fact making peace as well as declaring war. However there is no 'event message' for this.

The balance at which AI nations do this is also being examined, in line with previous updates about 'backstabbing traits' and the like.

Kind regards,
Kieran
pi_69545622
quote:
Two bigger fixes today:

1. Campaign AI - Turn time resolution has been sped up. We found a logic block in the AI's use of land bridges and removed it. This has resulted in faster end turn times during the AI move calculation phase.

2. Campaign AI - We solved a start state issue where one smaller state started attempting an alliance with another state that didn't recognise it. This resulted in incorect behaviour between the two nations at startup, which has now been fixed.

Naturally this is all inline with everything else being done. We also hope to be able to reveal more details about the upcoming free units shorty.

Kind regards,
Kieran
pi_69546828
Nice, blijf maar komen met die AI fixes Dan wordt het misschien nog spannend in de nieuwe wereld
pi_69559884
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 04:18 schreef Unhuman het volgende:
Nice, blijf maar komen met die AI fixes Dan wordt het misschien nog spannend in de nieuwe wereld
Inderdaad, hopelijk maken ze de AI wat slimmer, en fixen ze de laadtijden in de campaignmap en de vloot laadtijden als je ze selecteert..en de crash fixes. Dan ga ik ook weer spelen.

Het is leuk en aardig dat de AI nu vlootlandingen kan doen, maar als Zweden dan Algarije inneemt terwijl ze ook oorlog hebben met buren Denemarken en Rusland en daardoor die oorlogen verliezen omdat ze de benodigde troepen ergens naar de Middellandse Zee hebben gestuurd...

Beter fixen ze Engeland en Frankrijk zodat die ook eens tegen elkaar gaan vechten.
pi_69572482
In mijn game als Engeland heb ik nu bijna heel Noord-Amerika in handen. Alleen nog twee ver gelegen indianenstammen (Plain Nations en de Indianen uit Canada), en dan kan ik door naar New-Mexico.

In Europa heeft Austria de Ottomanen helemaal weggedrukt en heeft Istanbul in handen. Samen met Pruisen hebben ze ook Polen en Courland van de kaart geveegd, leuk om te zien. Voor de patches gebeurde er helemaal niks in Europa, nu is het veel actiever.

Alleen de economie van de Britten vind ik zwaar kut. Ik heb een paar trading posts, en heel Amerika in handen, maar toch krijg ik een hele lage trade income. Terwijl als ik met de Nederlanders speel, ik alleen al van trade ports en trade agreements tienduizenden munten binnen krijg. Met de Britten zit ik nog steeds te kutten met minder dan 10,000 winst per turn.. Erg lastig als je al die kolonien moet upgraden en ook je leger op peil moet houden.
pi_69655077
quote:
- Some signficant work on multiplayer campaign beta code today, with some synching issues fixed and UI/game options being 'wired in'. Allowing players to select turn time properly.

- Further additions include new game unit art being integrated into the latest build for the new free units. The replacement units will now override default units for their given faction, giving different nations more variety.

We're also working to get you further details of the free units which will all be released shortly via Steam, they will be worth the wait.

Kind regards,
Kieran
pi_69655082
quote:
In other news, the latest version of Update 1.3 has gone into internal testing today.

Thanks,

Mark O'Connell
(aka SenseiTW)
pi_69655250
Hopelijk komt de nieuwe patch snel! Heb er wel vertrouwen in
pi_69657851
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:55 schreef invine het volgende:

[..]

zet het in v&a
al gedaan maar volgens de mods daar mag ik geen game account verkopen
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:37:11 #141
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_69661830
Het is min of meer alleen een spel dat je verkoopt dus het zou moeten kunnen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:39:01 #142
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_69661874
Maak anders een topic aan en dat maak ik een bevestiging in de tweede post. (Van dat 't mag )
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69663503
ja maar jij bent geen mod en ik heb het al gevraagd in dat feedback topic daar.
ik kreeg eerst doodleuk geen reactie en toen ik het nog een keer vroeg kreeg ik als antwoord:

het blijft nee


lastig volk. terwijl mensen al interesse toonden.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69665695
Mutliplayer campaign zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten.. Dat lijkt me echt ongelooflijk saai worden. Laat ze eerst maar alle tijd in de AI stoppen voordat ze zich met een multiplayer campaign gaan bezighouden.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:57:39 #145
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_69666010
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:36 schreef piekartz87 het volgende:
ja maar jij bent geen mod en ik heb het al gevraagd in dat feedback topic daar.
ik kreeg eerst doodleuk geen reactie en toen ik het nog een keer vroeg kreeg ik als antwoord:

het blijft nee


lastig volk. terwijl mensen al interesse toonden.
Zal ik een topic openen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69668575
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:57 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Zal ik een topic openen?
volgens mij snap je het niet helemaal

nee
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69674962
pi_69677099
Staan er ergens op een site alle bonussen op een rijtje? Ik speel namelijk met verschillende facties en merk eigenlijk dat elke factie totaal anders is terwijl ik er niks over terug kan vinden.

Als de United Kingdom heb ik nooit last van industrialisatie, bij Nederland heb je bijna geen last van reform, bij de ene factie is de trade veel hoger etc. Allemaal erg onduidelijk bij elkaar. Behalve dat de verschillende regeringstypen al voor veel onderlinge verschillen zorgen.
pi_69681494
net 2 gigantisch moeilijke battles gehad tegen Denemarken. ik ben zelf zweden

de eerste battle had ik veel meer infanterie maar Denemarken had een aantal groepen fixed artillery en
terwijl alle infanterie in gevecht was kreeg ik dus de volle laag, dat was niet echt geweldig voor het moraal en die eerste partij heb ik dus verloren. 1300 losses aan mijn kant en 1200 aan de kant van Denemarken.
enorme slachtpartij dus

de 2de partij (duurde een tijdje voor ik weer een leger had opgebouwd) ik heb ook maar een aantal kanonnen meegenomen en wat cavalerie. die battle speelde zich deels in het veld af en deels in een stadje.
mijn god wat een gedoe. was ook maar een close victory.
Die lui van Denemarken zijn niet voor de poes zeg.

speel alles op de hoogste moeilijkheid.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69682119
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef ufopiloot het volgende:
Staan er ergens op een site alle bonussen op een rijtje? Ik speel namelijk met verschillende facties en merk eigenlijk dat elke factie totaal anders is terwijl ik er niks over terug kan vinden.

Als de United Kingdom heb ik nooit last van industrialisatie, bij Nederland heb je bijna geen last van reform, bij de ene factie is de trade veel hoger etc. Allemaal erg onduidelijk bij elkaar. Behalve dat de verschillende regeringstypen al voor veel onderlinge verschillen zorgen.
Dat zoek ik ook, ik merk dat de troepen bij Pruisen goedkoper zijn volgens mij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')