abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:53:42 #276
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_72248203
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:41 schreef mschol het volgende:
iemand die weet waar Empire Total War - Special Forces Limited Edition tegen een redelijke prijs nog te krijgen is? 60 euro bij bol.com vind ik wat prijzig....
Om heel eerlijk te zijn vind ik die special forces nou niet echt zo'n toegevoegde waarde hebben
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_72252108
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:53 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn vind ik die special forces nou niet echt zo'n toegevoegde waarde hebben
ik wil em alleen hebben als hij of enorm goedkoop (<30 euro) is (in het geval van steam aankoop)
of goedkoop (40 euro of minder) is (in het geval van een retail koop)
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:47:02 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_72671824
quote:
As promised last month, The Creative Assembly is continuing to update and expand on their recent historical strategy game Empire: Total War even as they work on their next game Napoleon: Total War. This week they revealed the details for their next major patch for the game which will include some new content.

The 1.4 patch will have a ton of bug fixes and improvements (including an increase in the rate of naval invasions) along with some balance changes. It will also contain two new historical missions (Battle of Rossbach and Battle of Fontenoy) that will be made available for both single player and multiplayer. The patch is expected to be released late in September. bron
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_72671936
Nogmaals: Als je een kanon/geweer laat afschieten komt er zo'n bolletje uit ipv zo'n stoere rookwolk/explosie animatie die ze in MTWII ook hadden. Ligt dit aan de instellingen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_73000750
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:51 schreef drumstickNL het volgende:
Nogmaals: Als je een kanon/geweer laat afschieten komt er zo'n bolletje uit ipv zo'n stoere rookwolk/explosie animatie die ze in MTWII ook hadden. Ligt dit aan de instellingen?
Ik vind het er wel vet uit zien, er komt bij mij iig een rookwalm uit die langzaam vervliegt zegmaar.

Also: Indiaantje spelen met Empire: Total War add-on

Een nieuwe patch en DLC Nu nog maar ff snel de rest van de wereld veroveren voor ik indiaantje ga spelen
  woensdag 30 september 2009 @ 19:37:18 #281
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_73252585
Wanneer komt de DLC nou eigenlijk beschikbaar? Want ik vind oktober nogal een ruim begrip. Komt ie morgen of pas aan het einde van de volgende maand.
Fuck the EBU.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 06:35:44 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_73414690
Warpath is beschikbaar.
Jammer dat de Native Americans niet beschikbaar zijn in de Grand Campaign.
Fuck the EBU.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:31:39 #283
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_73523989
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Warpath is beschikbaar.
Jammer dat de Native Americans niet beschikbaar zijn in de Grand Campaign.
valt mij vooral tegen dat deze hele upgrade NIETS toe voegt aan de grand campaign . Ik had verwacht dat de gebieden in noord amerika gedetailleerder zouden worden ( die lege stukken slaan op zult) en zwitserland zou er ook wel in mogen van mij.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:59:28 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_73527840
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:31 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

valt mij vooral tegen dat deze hele upgrade NIETS toe voegt aan de grand campaign . Ik had verwacht dat de gebieden in noord amerika gedetailleerder zouden worden ( die lege stukken slaan op zult) en zwitserland zou er ook wel in mogen van mij.
Dat is inderdaad beetje erg matig.

Ben wel al volop met de Cherokee bezig. Het speelt wel lekker verder.
Fuck the EBU.
pi_73541778
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat is inderdaad beetje erg matig.

Ben wel al volop met de Cherokee bezig. Het speelt wel lekker verder.
De hele singleplayer van Empire is ronduit matig
pi_75083670
Dit spel ook eindelijk maar eens gekocht. Nu nog wachten op t mailtje van Steam met mn account details die k vergeten was.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_75087288
Ready to play in approximately: 4 hours 30 minutes

pi_75087534
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Silv het volgende:
Ready to play in approximately: 4 hours 30 minutes

valt wel mee.. hier is de install size ~14GB (15091MB) dus dan issie best snel binnen
pi_75088572
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef mschol het volgende:

[..]

valt wel mee.. hier is de install size ~14GB (15091MB) dus dan issie best snel binnen
Hij zit op steam maar met 250 kb/s te downloaden. Normaal gaat dat 4 keer zo snel
Zo kan ik vandaag niet meer spelen.
pi_75088767
Moet je even location veranderen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75089274
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:45 schreef drumstickNL het volgende:
Moet je even location veranderen.
Waar doe je dat ?
pi_75089294
Laatmaar. Gevonden
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:52:37 #293
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75187166
''We schrijven 1865 en de strijd gaat nog vol door.''

Amerika, Trade routes van Z-Amerika, Trade routes van Afrika, IJsland, Ierland, Schotland, Engeland en Frankrijk zijn in mijn bezit nu

Heb 8 legers nu in Frankrijk staan om in groepen van 2 Europa in bezit te nemen. Tevens 2 legers in India om daar landjepik te spelen. Heb van bijna niemand meer concurrentie, behalve van het Ottomaanse Rijk. Die klojo's hebben gewoon 2uur per turn nodig om hun zet te doen maakt het spel niet veel leuker trouwens.
  woensdag 2 december 2009 @ 00:12:05 #294
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75198123
Het Ottomaanse Rijk heeft bij deze de beslissing gemaakt om mij in real life aan te vallen.
Alle save-games zijn corrupt, na meervoudige de-installaties en her-installaties verdomd het spel op te starten etc etc. Heb Sega maar alvast een mail gestuurd met mijn bankgegevens zodat ze het geld van de aanschaf kunnen overmaken om de kosten die gemaakt zijn te vergoeden.

Echt wel zonde aangezien het een tof spel is. Helaas is er géén feedback vanuit Steam of Sega en zorgen updates voor meer problemen dan dat ze oplossen.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:35:45 #295
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75238004
Nog even een TVP
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:42:43 #296
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_75238143
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef TheThirdMark het volgende:
Die klojo's hebben gewoon 2uur per turn nodig om hun zet te doen maakt het spel niet veel leuker trouwens.
Dat heb ik ook, maar dan met de Maratha confederacy, dat is volgens mij gewoon een bug in het spel. Het begon overigens dat de beurten van de Maratha confederacy gewoon wat langer duurde dan de rest, maar ja ze hadden een groot rijk, dus ik dacht: "Dat ligt daaraan", want ook het Ottomaanse Rijk had hier last van en zij waren ook groot, maar na een 10tal meer turns, zat het ottomaanse rijk nog steeds op iets langer, maar toch redelijk, maar de beurt van de Maratha confederacy duurde nu maar liefst 10 minuten...2 beurten later was het gedaan...ik heb het voor de gein een uurtje laten doorlopen, terwijl ik wat anders ging doen, maar het had totaal geen zin meer, het spel loopt gewoon weg vast en ik zal dan zelfs mijn PC moeten herstarten.

Sinds dien ben ik maar weer begonnen met Total War: Medieval II met de Stainless Steel mod. Empire laat ik nu maar links liggen, ik ben de bugs en de rest van die onzin zat. De volgende uitbereidingen laat ik ook maar liggen en de volgende versie van het spel ook, in ieder geval tot er op fora te lezen is dat het speelbaar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Semisane op 03-12-2009 09:58:13 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 3 december 2009 @ 21:26:57 #297
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75261453
Ik heb alles er vanaf gehaald en een illegale copy gedownload. Die werkt wel En aangezien ik het origineel hier heb liggen voel ik mij er niet schuldig om
Nog wel steeds dat 1 of 2 naties erg lang nodig hebben om hun moves te maken (het spel ''freezed'' hier dan, vlaggen vallen stil etc etc.)

Maar zit alweer in 1858. Heb het gehele Amerikaanse grondgebied, India, Noordelijk-Afrika, groot gedeelte van Rusland en ben nu bezig om via Spanje en Griekenland een stuk van Europa te claimen.
Tevens 2 vloten 1rate schepen met 2 volle legers op weg naar Engeland om dat addergebroed uit te roeien.

Engeland, Nederland, Rusland en Zweden zijn de enige landen die meer grondgebied hebben dan 1 stuk. Engeland 4--> Uk, Ierland, Schotland en IJsland.
Rusland nog een stuk of 8 (wel allemaal in Rusland + Zweden dus per 2 turns pak ik daar minimaal 1 extra land)
Nederland nog een stuk of 10 (heeft zowat heel Europa op Frankrijk en Spanje na)
Zweden heeft alleen Finland en Noorwegen alleen dan zonder Zweden. Wel apart

Het mooiste is dat ik 8 volle legers heb met allemaal 4streeps units. 1500 van mijn manschappen maken 7000 van de tegenstander zonder problemen en noemenswaardige verliezen af
Vooral die Shrapnel ladingen bij je kanonnen werken asociaal heftig (2 tot 3 keer schieten en een vijandige unit rent met de staart tussen de benen weg, en ik heb 6 kanon units per leger).

Engeland blijft irritant btw aangezien die elke 5 turns wel een aanval doen op mijn VS.. Tevens het enige land wat effectief units deployed met hun Navy. Spanje en Mexico zijn er niet zo heel fanatiek mee.

En natuurlijk trots op Nederland (ok, dat klinkt fout). Toen het 1805 was had ik mijn doelstelling al gehaald (7 verplichte landen innemen en 22 in totaal) en heb toen een erg actief handelsnetwerk opgezet met Nederland. In 1810 had zo goed als alle onderzoeken gekocht voor bedragen tussen de 18k en de 25k en in 1825 had ik alles binnen.

Begin nu langzamerhand steeds meer van het spel te snappen dus wanneer het spel stabiel verklaard wordt dan ga ik het spel voor de gein eens rushen. Ik weet zeker dat ik voor 1860 heel de wereld in bezit kan hebben.
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:42:29 #298
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75288197
Godver, het is weer 1866 hoor.
Engeland verpulverd, Rusland verpulverd, Zweden heeft enkel nog Finland in bezit en Nederland heb ik net 5 landen van afgenomen.
Alleen Frankrijk en Spanje zijn erg lastig binnen te vallen, maar heb/had er 6 volle legers staan om langzaamaan verder te lopen.

Ik klik op ''next turn'' en het hele spel loopt weer vast.
Dit is al de 3e keer dat ik bij de endturn van 1866 een CtD krijg. (en telkens na een nieuwe installatie).
pi_75300872
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Godver, het is weer 1866 hoor.
Engeland verpulverd, Rusland verpulverd, Zweden heeft enkel nog Finland in bezit en Nederland heb ik net 5 landen van afgenomen.
Alleen Frankrijk en Spanje zijn erg lastig binnen te vallen, maar heb/had er 6 volle legers staan om langzaamaan verder te lopen.

Ik klik op ''next turn'' en het hele spel loopt weer vast.
Dit is al de 3e keer dat ik bij de endturn van 1866 een CtD krijg. (en telkens na een nieuwe installatie).
erg vreemd.. zelfs met zwaar misbruik van trainers krijg ik geen CtD's... (denk aan een ongelimiteerde loopafstand van een leger; dit is een ENORM zware bewerking van het geheugen wat redelijk gevoelig is voor fouten )
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:55:19 #300
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75301642
Ik denk dat ik ergens de fout al gevonden heb. Voorheen het Ottomaanse leger en op dit moment het Nederlandse leger hebben bijna al hun Units in een apart leger zitten. Zo kom je dus bij een stad die ipv 1 of 2 volle legers, 15 1unit legers heeft.

En aangezien Nederland (en het Ottomaanse rijk hiervoor) nog iets van 20 landjes heeft, vermenigvuldigd met 15 units kom je al op 300 legers waar de AI de movements voor moet bedenken. Merk namelijk dat bij elk land dat ik inneem van Nederland (en in dit tempo zijn dat er 1 tot 3 per Turn) het laden net iets sneller gebeurd.

Op dit moment moet ik nog 3 eilanden groepjes in de VS pakken, IJsland. 2 landen van Zweden en dan de laatste bolgroep van Nederland. Zal vanavond wel niet meer lukken, maar morgen is de totale wereld van mij .
Zit nu in 1874 en ben benieuwd of het me lukt vóór 1899. (vast wel , met gemiddeld 5 landen in totaal per ronde die ik afneem).

Maar werken die trainers een beetje? Of maakt de ''vijand'' daar ook drastisch misbruik van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')