Om heel eerlijk te zijn vind ik die special forces nou niet echt zo'n toegevoegde waarde hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:41 schreef mschol het volgende:
iemand die weet waar Empire Total War - Special Forces Limited Edition tegen een redelijke prijs nog te krijgen is? 60 euro bij bol.com vind ik wat prijzig....
ik wil em alleen hebben als hij of enorm goedkoop (<30 euro) is (in het geval van steam aankoop)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik die special forces nou niet echt zo'n toegevoegde waarde hebben
quote:As promised last month, The Creative Assembly is continuing to update and expand on their recent historical strategy game Empire: Total War even as they work on their next game Napoleon: Total War. This week they revealed the details for their next major patch for the game which will include some new content.
The 1.4 patch will have a ton of bug fixes and improvements (including an increase in the rate of naval invasions) along with some balance changes. It will also contain two new historical missions (Battle of Rossbach and Battle of Fontenoy) that will be made available for both single player and multiplayer. The patch is expected to be released late in September. bron
Ik vind het er wel vet uit zien, er komt bij mij iig een rookwalm uit die langzaam vervliegt zegmaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:51 schreef drumstickNL het volgende:
Nogmaals: Als je een kanon/geweer laat afschieten komt er zo'n bolletje uit ipv zo'n stoere rookwolk/explosie animatie die ze in MTWII ook hadden. Ligt dit aan de instellingen?
valt mij vooral tegen dat deze hele upgrade NIETS toe voegt aan de grand campaignquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Warpath is beschikbaar.
Jammer dat de Native Americans niet beschikbaar zijn in de Grand Campaign.
Dat is inderdaad beetje erg matig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
valt mij vooral tegen dat deze hele upgrade NIETS toe voegt aan de grand campaign. Ik had verwacht dat de gebieden in noord amerika gedetailleerder zouden worden ( die lege stukken slaan op zult) en zwitserland zou er ook wel in mogen van mij.
De hele singleplayer van Empire is ronduit matigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beetje erg matig.![]()
Ben wel al volop met de Cherokee bezig. Het speelt wel lekker verder.
valt wel mee.. hier is de install size ~14GBquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Silv het volgende:
Ready to play in approximately: 4 hours 30 minutes
Hij zit op steam maar met 250 kb/s te downloaden. Normaal gaat dat 4 keer zo snelquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee.. hier is de install size ~14GB(15091MB) dus dan issie best snel binnen
Waar doe je datquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:45 schreef drumstickNL het volgende:
Moet je even location veranderen.
Dat heb ik ook, maar dan met de Maratha confederacy, dat is volgens mij gewoon een bug in het spel. Het begon overigens dat de beurten van de Maratha confederacy gewoon wat langer duurde dan de rest, maar ja ze hadden een groot rijk, dus ik dacht: "Dat ligt daaraan", want ook het Ottomaanse Rijk had hier last van en zij waren ook groot, maar na een 10tal meer turns, zat het ottomaanse rijk nog steeds op iets langer, maar toch redelijk, maar de beurt van de Maratha confederacy duurde nu maar liefst 10 minuten...2 beurten later was het gedaan...ik heb het voor de gein een uurtje laten doorlopen, terwijl ik wat anders ging doen, maar het had totaal geen zin meer, het spel loopt gewoon weg vast en ik zal dan zelfs mijn PC moeten herstarten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef TheThirdMark het volgende:
Die klojo's hebben gewoon 2uur per turn nodig om hun zet te doenmaakt het spel niet veel leuker trouwens.
erg vreemd.. zelfs met zwaar misbruik van trainers krijg ik geen CtD's... (denk aan een ongelimiteerde loopafstand van een leger; dit is een ENORM zware bewerking van het geheugen wat redelijk gevoelig is voor foutenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Godver, het is weer 1866 hoor.
Engeland verpulverd, Rusland verpulverd, Zweden heeft enkel nog Finland in bezit en Nederland heb ik net 5 landen van afgenomen.
Alleen Frankrijk en Spanje zijn erg lastig binnen te vallen, maar heb/had er 6 volle legers staan om langzaamaan verder te lopen.
Ik klik op ''next turn'' en het hele spel loopt weer vast.
Dit is al de 3e keer dat ik bij de endturn van 1866 een CtD krijg. (en telkens na een nieuwe installatie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |