alsje maar 24 uur werkt wordt je in principe geacht bezoeken aan ziekenhuis/arts in je eigen tijd te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef sombie het volgende:
Ik heb heel lang niet meegelezen dus ben niet meer op de hoogte, maar wilde wel even kort reageren op Hobbesje. Voor dit soort ziekenhuisafspraken hoef je toch niet vrij te nemen? Dat valt toch onder doktersbezoek/ziekteverlof?
Ik vraag me af of dat voor dit soort bezoeken ook geldt, aangezien je hiervoor niet zomaar op een dag een afspraak kunt maken, maar afhankelijk bent van je cyclus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
alsje maar 24 uur werkt wordt je in principe geacht bezoeken aan ziekenhuis/arts in je eigen tijd te doen.
das waar.. ligt voor deze bezoeken idd ietsje gecompliceerder..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat voor dit soort bezoeken ook geldt, aangezien je hiervoor niet zomaar op een dag een afspraak kunt maken, maar afhankelijk bent van je cyclus.
ah, vandaar...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Hobbesje het volgende:
@ Mijsje: is geen littekenweefsel. Het litteken zelf zit heel laag (en daar komt geen spuit in!). Een niet-fijne bijkomstigheid van de keizersnede is dat je er een heel stuk doof gevoel in je onderbuik bijgeleverd krijgt - tot halverwege de onderbuik zeg maar. En misschien dat ik daar nu eindelijk eens een keer profijt van kan hebben.
Aha, de bekende kutpillenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:40 schreef leonieke het volgende:
Hobbesje: ik spuit Menopur (om follikels te doen groeien) en Pregnyl (om de eisprong uit te lokken/op te wekken, hoe moet je het ook noemen?). Clomid heb ik een aantal maanden geslikt (denk 7 of 8 cyclussen) maar in Jette doen ze dat blijkbaar niet. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik er toch niet op reageer
![]()
Eens de inseminatie is geweest moet ik ook nog utrogestan nemen (vaginaal).
En omdat die bij ons niet werkten, zijn wij op de kontspuit (Gestone) overgestaptquote:
Van die kutpillen krijg je kutkwark, volgens mij wil ik niet weten wat Silly had van die Gestonequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |