Ik wilde ook adopteren, en we zouden na de eerste IVF naar een voorlichting gaan als de poging mislukte.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef Pyttpytt het volgende:
*duimt mee*
Vroeg me iets af, wat misschien al eerder besproken is hier, maar ik ben nieuw, dus vraag het gewoon
Vriend en ik rammelen beiden als gekken, maar wachten nog even met proberen totdat de situatie daar rijp voor is. Voor ons is het echter wel duidelijk dat als het via de 'normale' weg niet kan, we dan al snel voor adoptie gaan (mits financieel mogelijk).
Ik merk dat veel mensen bezwaar hebben op adoptie (en dan dus niet financieel). Die willen gewoon per se letterlijk een eigen kindje, of anders liever geen. Ik vind dat moeilijk te begrijpen.
Hoe zit dat voor jullie?
*Hopend hiermee geen zout op wonden te strooien*

Hm ik snap dat je het zwanger zijn wil ervaren. Het lijkt me dat elke vrouw die kinderen wil dat in eerste instantie wil. Maar dat absoluut geen kinderen van een ander willen, daar kan ik de essentie niet van begrijpen, eigenlijk. Waarom ik kinderen wil, is omdat ik graag veel liefde wil geven aan iets dat klein begint en met mijn hulp hopelijk uitgroeit tot een mooi mens. Ze de wereld laten ontdekken tot ze er alleen in kunnen staan. Ik wil niet eens zozeer een kind voor mezelf, maar omdat ik denk dat ik een kind iets te bieden heb, en dan maakt het me echt niet uit of het nou mijn eigen kind zou zijn of niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef mijsje het volgende:
pyttpytt, ik wil heel graag het zwanger zijn ervaren. En dan kindjes te hebben die qua uiterlijk en innerlijk op me lijken...
mocht het helemaal nooit lukken van mezelf (bij ons ligt het probleem bij mij), dan blijven we kinderloos. mijn man wil absoluut geen kinderen "van een ander", hoeveel ze ook van jezelf zijn als je ze opvoedt... ik zal me daar in dat geval bij neer moeten leggen, al zou ik daar minder moeite mee hebben...
Leonieke, ik ben nog steeds aan het duimendraaien...hoop zo op goed nieuws...

quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie,hettyptzolastigzonderduimenkanikdespatiebalknietbedienen....

word je platgebeld/ge-smssed?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef leonieke het volgende:
Ja tussen 15u en 18u
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik mijn gsm niet beter doorspoel de volgende keer dat ik naar het toilet ga

tss.. whaha nee hooor, als je 3 maanden verdwenen bent weten weten we genoegquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:10 schreef leonieke het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik het drie maand zou verzwijgen, dus als je mij hier drie maand niet meer ziet, weet je hoe laat het is

Denk niet dat, dat zo is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef leonieke het volgende:
Nopez![]()
En vanaf nu kan ik mijn man niet meer bereiken tot vanavond laat...
Ik denk echt niet dat het zo'n goed teken is dat ze nog niet gebeld hebben. Bij positief nieuws zouden ze de mensen toch direct uit hun lijden verlossen, hé?

Denk eerder dat ze bij beiden het eerst met haar man wil delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef leonieke het volgende:
Nopez![]()
En vanaf nu kan ik mijn man niet meer bereiken tot vanavond laat...
Ik denk echt niet dat het zo'n goed teken is dat ze nog niet gebeld hebben. Bij positief nieuws zouden ze de mensen toch direct uit hun lijden verlossen, hé?

wat zij zegt ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Denk niet dat, dat zo is.
Ze bellen waarschijnlijk wanneer het hun het beste, uitkomt.

quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef leonieke het volgende:
Ik ga jullie misschien best uit jullie lijden verlossen.
Om 18.45u telefoon gekregen en ik kon gewoon aan de intonatie al horen dat deze poging niet gelukt is. Mijn man kan ik niet bereiken want hij zit tot 21u in de les (en slecht nieuws delen met hem is ook niet zo fijn... hij zal het wel bij het binnenkomen vanavond wel al direct zien aan mijn gezicht).
Het was een utopie om ook maar stilletjes te hopen dat het van de eerste keer raak zou zijn.
Dit wordt dus wachten op de

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |