Wat spannend Leonieke! Ik blijf stug duimen voor je hoor!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:25 schreef snoopy het volgende:
Oeh ik lees nu pas hoe spannend het nu voor je is Leonieke! Ik duim voor je![]()
SaffierIk hoop dat dat brusje nu toch echt in zicht gaat komen!
Snap ik...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef leonieke het volgende:
Maar man, wat zou ik morgen graag kotsend boven het toilet hangen
Gewoon een doosje eieren opsturen, gaat ook heel hard stinkenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Snap ik...![]()
Ik zal een doosje stinkbommen je kant op sturen...
* Troel stuurt een beetje misselijkheid richting het zuidenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef leonieke het volgende:
Maar man, wat zou ik morgen graag kotsend boven het toilet hangen
Ik wilde ook adopteren, en we zouden na de eerste IVF naar een voorlichting gaan als de poging mislukte.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef Pyttpytt het volgende:
*duimt mee*
Vroeg me iets af, wat misschien al eerder besproken is hier, maar ik ben nieuw, dus vraag het gewoon
Vriend en ik rammelen beiden als gekken, maar wachten nog even met proberen totdat de situatie daar rijp voor is. Voor ons is het echter wel duidelijk dat als het via de 'normale' weg niet kan, we dan al snel voor adoptie gaan (mits financieel mogelijk).
Ik merk dat veel mensen bezwaar hebben op adoptie (en dan dus niet financieel). Die willen gewoon per se letterlijk een eigen kindje, of anders liever geen. Ik vind dat moeilijk te begrijpen.
Hoe zit dat voor jullie?
*Hopend hiermee geen zout op wonden te strooien*
Hm ik snap dat je het zwanger zijn wil ervaren. Het lijkt me dat elke vrouw die kinderen wil dat in eerste instantie wil. Maar dat absoluut geen kinderen van een ander willen, daar kan ik de essentie niet van begrijpen, eigenlijk. Waarom ik kinderen wil, is omdat ik graag veel liefde wil geven aan iets dat klein begint en met mijn hulp hopelijk uitgroeit tot een mooi mens. Ze de wereld laten ontdekken tot ze er alleen in kunnen staan. Ik wil niet eens zozeer een kind voor mezelf, maar omdat ik denk dat ik een kind iets te bieden heb, en dan maakt het me echt niet uit of het nou mijn eigen kind zou zijn of niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef mijsje het volgende:
pyttpytt, ik wil heel graag het zwanger zijn ervaren. En dan kindjes te hebben die qua uiterlijk en innerlijk op me lijken...
mocht het helemaal nooit lukken van mezelf (bij ons ligt het probleem bij mij), dan blijven we kinderloos. mijn man wil absoluut geen kinderen "van een ander", hoeveel ze ook van jezelf zijn als je ze opvoedt... ik zal me daar in dat geval bij neer moeten leggen, al zou ik daar minder moeite mee hebben...
Leonieke, ik ben nog steeds aan het duimendraaien...hoop zo op goed nieuws...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie,hettyptzolastigzonderduimenkanikdespatiebalknietbedienen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |