Truequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:11 schreef Alicey het volgende:
Fokker of geen fokker, bedonderen doen ze je toch.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:42 schreef SingleCoil het volgende:
kun je zelf je zone niet vinden?
Onze aankoop-makelaart kreeg 10000 van de vraagprijs af..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
TrueVerwacht er ook geen enorme bedragen nog af te krijgen maar alles is meegenomen en kan in de verbouwing
Jah, dat had ik dus ook. Toen de arts het had uitgelegd was de pijn er nog wel, maar ik voelde me daarnaast een stuk beter. Dus weten wat er is helpt wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:16 schreef SingleCoil het volgende:
Ha, ik heb hetzelfde ook wel een gehad, Breuls. Een soort van spit, zei de dokter. De pijn is op zich wel te doen maar het was meer de angst dat je niet weet wat er aan de hand is waardoor ik uiteindelijk ook maar naar een dokter gegaan ben.
Thanks, ook aan de rest.quote:Ibuprofen werkte bij mij prima en na twee dagen was het over.
Sterkte iig!
kweenie, geen recente ervaringen met getrouwde vrouwen. A. wil het niet hebben, ze is nogal jaloers. Wat ik op zich ook wel weer prima vind eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ze is getrouwd toch? Het schijnt dat de zones dan niet veel meer gevonden worden
Het gaat niet om mijn zone, het gaat om THE zone. En op zich zou ik ook die wel zelf kunnen vinden, maar met El Capitan aan boord voel ik me veiliger. Het landen gaat dan ook sneller.quote:
Dat hangt af van mijn vliegschema.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:18 schreef BabySis het volgende:
El Capitan? Wat hoor ik nu, breng jij ons volgend weekend niet naar de Zone?
De beste stuurlui staan weer aan wal begrijp ik!
Nog geen inhoudelijke reactie, al wel een 'Bafnek seal of strakke plasser'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:32 schreef heiden6 het volgende:
Isegrim, ik kon de verleiding niet weerstaan: Volgend / komend weekend
een kutdag dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dinsdag is trouwens warmer maar natter dan vandaag
Klinkt als een recept voor onweerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:59 schreef TJDoornbos het volgende:
een kutdag dus
LHO, LDG, Die turk,. en de beide Konijntjes en dat andere setje geloof ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt als een recept voor onweer
Hoe zit het hier trouwens sociaal gezien in elkaar? Zijn er veel van dat soort avondjes en wie horen dan bij de harde kern?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hangt af van mijn vliegschema.
Hoi!
Ik zag het al aan mijn MSN.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben net bij onze turk een waterpijp gekochteen hele schattige van blauw glas. LHO is het meteen aan het uitproberen
is die al vervelendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben net bij onze turk een waterpijp gekochteen hele schattige van blauw glas. LHO is het meteen aan het uitproberen
hoe zit het met je eigen kinderwens?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef Alicey het volgende:
Zo, weekend!
Een paar dagen geen zwangere meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |