Waterboarding is daar toch een goede corrigerende maatregel voor?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef Alicey het volgende:
gvd. er hep een meisjeskonijntje aan me laptop gezete!
ja, dat dacht ik dus ook, maar kennelijk treden er na verloop van tijd toch gewenningsverschijnselen op. Toch maar weer terug naar de gloeiende pook dan...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waterboarding is daar toch een goede corrigerende maatregel voor?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie heeft er nou weer mensen lopen wijsmaken dat ik niet meer in het Rotterdammerts topic mag posten
Niets mis mee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef Alicey het volgende:
gvd. er hep een meisjeskonijntje aan me laptop gezete!
Verdorie, kunnen jullie dan ook niets zelf bedenken?!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
eehm waar gaan we dan naartoe?
Een grote Duitse herder wekt denk ik meer ontzag dan een bloedhondje..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:15 schreef VanDread het volgende:
Dat mag nergens want daar kom ik ook nog wel eens![]()
Ik had al het idee dat men van de beveiliging/politie op zoek was naar iemand, volgend jaar zijn er dus bloedhonden bij, werkt veel beter op dat tuig...
Naja volgende echte festival op de planning zal wat leuker zijn... rock werchter
En spontaan versliep ik me vanochtend.... heerlijk...
Ik ben verdorven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik dus ook, maar kennelijk treden er na verloop van tijd toch gewenningsverschijnselen op. Toch maar weer terug naar de gloeiende pook dan...
Met van die boten vol duitsers er in? En dan staat er op die zeikant van zo'n boot Lovers of Anal Cruisers?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik zit in 020![]()
Echt in het centrum ook nog, aan zo'n stinkgracht
Christus te paard..... een bloedhond is nog een ras ook, dacht meer aan het steekslachtoffer localiseren met een bloedhond.... herdertjes inderdaad, lekker happen, of dobermanns ofzo, die zijn wel mans...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een grote Duitse herder wekt denk ik meer ontzag dan een bloedhondje..
quote:Spijkerstokken bij bevrijdingsfeest
` De rellen op het bevrijdingsfeest in
Rotterdam waren mogelijk voorbereid.Bij
de Erasmusbrug,waar het feest was,zijn
stokken gevonden die waren beplakt met
spijkers,heeft burgemeester Aboutaleb
gezegd.Hij roept getuigen van de rellen
op zich te melden bij de politie.
Het bevrijdingsfeest in de Zalmhaven
werd gisteravond laat afgebroken
vanwege gevechten tussen twee groepen
jongeren.Daarbij werd ook iemand met
een gebroken fles gestoken.
Politieagenten werden in het nauw
gedreven en bekogeld met flessen.Daarop
loste de politie waarschuwingsschoten.
Er is nog niemand aangehouden.
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]heeft de derde regel in je sig te maken met onze verhuizing?
Ondankbaar hoor. Komen er eindelijk eens mensen opdagen, is het weer niet goed..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag 3 vergaderingen en bij alle 3 kwamen mensen opdagen! Sterker nog, er kwamen ook mensen opdagen die vanavond helemaal geen vergadering hadden.
Ik kan mijzelf nu eenmaal niet in tweeën splitsen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ondankbaar hoor. Komen er eindelijk eens mensen opdagen, is het weer niet goed..
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf nu eenmaal niet in tweeën splitsen.
Broodmes en dan onderaan beginnen. Als je bovenaan begint loopt je het risico dat je niet meer helder na kunt denken en dan ga je schuin afsnijdenquote:
Goed plan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Broodmes en dan onderaan beginnen. Als je bovenaan begint loopt je het risico dat je niet meer helder na kunt denken en dan ga je schuin afsnijden
Als je bijna boven bent wordt het vaak ook lastig. Daarom raad ik het gebruik van een cirkelzaag aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Broodmes en dan onderaan beginnen. Als je bovenaan begint loopt je het risico dat je niet meer helder na kunt denken en dan ga je schuin afsnijden
Spannend, vanmiddag 4 bezichtigingen
Onbewust he, onbewust!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef SingleCoil het volgende:
Voor verdere tips over zelfdestructie gaarne A. raadplegen, die oefent er vaak op.
zou ik ook doen als ik met jou woon!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als je bijna boven bent wordt het vaak ook lastig. Daarom raad ik het gebruik van een cirkelzaag aan.
Voor verdere tips over zelfdestructie gaarne A. raadplegen, die oefent er vaak op.
Daarom net als bij bloemen schuin afsnijden bij de kop.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef SingleCoil het volgende:
Als je bijna boven bent wordt het vaak ook lastig.
dat is een geruststellende gedachte, TJquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik met jou woon!
Wow, nuttig! Nemen wij ook een baby soms?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:15 schreef Alicey het volgende:
Zo, weer heel wat bijgeleerd over bevallen en borstvoeding geven.
Tja, als er te weinig CO uit die kachel komt moet ik maar verbranden..quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik met jou woon!
Dat kunnen we wel doen. Waarom niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wow, nuttig! Nemen wij ook een baby soms?
Het lijkt me wel een hoop gezeur hoor...en bovendien, we zijn helemaal niet getrouwd ofzo, dus dan hoort het ook niet dacht ik...quote:
Dat wel. Je moet er wel echt zin aan hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een hoop gezeur hoor...
Als goed christenen moeten we dat natuurlijk wel doen. Nouja, eerst maar weer trouwen dan..quote:en bovendien, we zijn helemaal niet getrouwd ofzo, dus dan hoort het ook niet dacht ik...
Bij wijze van ontbijt?quote:Ik eet inmiddels wel alle hazelnootkeekjes op hoor
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat is een geruststellende gedachte, TJ
Jij misschien wel ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Yep! Maar als je er twee op hebt zit je wel vol hoor...
het begin van spontane zelfontbranding, één van de meer exclusieve vormen van autodestructie...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:50 schreef Alicey het volgende:
Als ik ontbijt met zoete dingen zoals cakejes of donuts krijg ik altijd last van brandend maagzuur.
Ik ben geen heks!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
het begin van spontane zelfontbranding, één van de meer exclusieve vormen van autodestructie...
Als je nu maar niet zonder bezemrijbewijs gaat rondvliegen op zuidquote:
* Alicey heeft haar bezemvliegbrevet..quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je nu maar niet zonder bezemrijbewijs gaat rondvliegen op zuid
Maar ik ben geen lastige hanggroepvliegenier...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef FJD het volgende:
Vlieg dan straks even langs bij de bezichtiging, misschien kan ik dan later meer vd prijs af lullen omdat de plaatselijke vliegjeugd wel erg vervelend is
Doe maar alsofquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:56 schreef Alicey het volgende:
Maar ik ben geen lastige hanggroepvliegenier...
nu nog een stofzuigerbrevet...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey heeft haar bezemvliegbrevet..
Een adres waar ik altijd kan BBQ-en?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe maar alsofHet zou je zomaar een BBQ-adres op kunnen leveren natuurlijk
Opmerkelijk genoeg weet je de friteuze wel feilloos te bedienen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is wel geavanceerde technologie hoor..
Het lijkt me wel raadzaam om dat door de verhuurder te laten regelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zo mijn verhuizing van de Kruiskade naar het Afrikaanderplein is goed verlopen gelukkig. Bevalt me hier tot nu toe zeer goed.lets rustiger qua verkeer dan de Kruiskade en het huis zelf is veel beter.Nu lekker een eigen badkamer en keuken.En een aparte slaapkamer. Alleen is er geen werkende kabelaansluiting aanwezig waardoor m'n UPC nog niet werktMonteur langsgeweest en die had het er al over dat ze moesten gaan graven naar die kabels etc. Wel vervelend maar even afwachten op de offerte. Ben benieuwd wat de eigenaar gaat zeggen. Zal zo'n ¤500 gaan kosten. Kan ik die kosten op de eigenaar verhalen?Ik mag toch wel verwachten dat er anno 2009 een werkende kabelaansluiting aanwezig is?
Er schijnt hier op Fok! zelfs een heuze groep mensen te zijn die een nog moderner apparaat berijden, met straalaandrijving. Deze zak-raket is immens populair onder sommige heksenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg weet je de friteuze wel feilloos te bedienen...
Op een friteuze kun je toch niet vliegen, man.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg weet je de friteuze wel feilloos te bedienen...
val me niet steeds lastig met je kleinsteedse bedenkingen, vrouw...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op een friteuze kun je toch niet vliegen, man.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
val me niet steeds lastig met je kleinsteedse bedenkingen, vrouw...![]()
Maar ik kan ook echt vliegen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef SingleCoil het volgende:
Kijk, Alla kan wél echt vliegen:
[ afbeelding ]
Dat geeft niets, zolang wij dan maar concurreren met elkaar..quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef SingleCoil het volgende:
pas op, A.! We monopoliseren het forum...
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=recepten+voor+konijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga de NMA eens bellen, kut konijntjes allemaal!
Of Rentokil...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga de NMA eens bellen, kut konijntjes allemaal!
Genocide !quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=recepten+voor+konijn
Zul je zien, over 120 jaar, 'vlaardingers ontkennen schiedamse genocide' :pquote:
Als je je troep maar opruimt, ook voor mij bakt en ondertussen even stofzuigt en m'n overhemden strijktquote:
Hmm, ik houd het dan wel bij koken voor mijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je je troep maar opruimt, ook voor mij bakt en ondertussen even stofzuigt en m'n overhemden strijkt
Was t proberen waardquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef Alicey het volgende:
Hmm, ik houd het dan wel bij koken voor mijn...
Waar woont dat 4e huis?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Was t proberen waard
Anyway, 3 v/d 4 huizen eigenlijk direct afgeschoten. 4e huis is zwaar in de running
Omgeving Kop v Zuid. Precieze adres/Fotos komt wel als het of afvalt of gekocht isquote:
Nu zullen we nooit weten wat Fok! een rechtmatige oplossing vindt. Een van de mensen in dat topic had wel ee goede suggestie.quote:
Ik denk dat ik morgen inderdaad even naar het Juridisch Loket ga.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nu zullen we nooit weten wat Fok! een rechtmatige oplossing vindt. Een van de mensen in dat topic had wel ee goede suggestie.
Misschien heb je Mexicaanse griep.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Breuls het volgende:
Aaaaaauuuuuwwwwwww. Damnit!
Zo, geen paniek hoor, ik heb gewoon even pijn.Begon gisteren met een soort spierpijn-achtige plek onder m'n ribben, en vandaag doet iedere ademhaling pijn. Was vanavond onderweg naar Amsterdam en ben bij Schiphol gewoon uitgestapt om de medische post op te zoeken, en dat terwijl ik nooit naar een dokter ga met klachten (ik kan me letterlijk niet herinneren ooit met een kwaaltje naar de huisarts te zijn gegaan; de laatste keer dat ik er was, was om me in te schrijven, in 2005). Elke keer als ik in- of uitadem voel ik m'n hele rechterhelft, zij, borst, rug, schouder pijn doen.
De Schiphol-arts legde uit dat het niets ernstig was: gewoon spierpijn van verkeerd bewegen of verkeerd liggen in bed (het voelde alsof ik steeds minder kon ademen, dus ik wilde even weten dat ik niet over een paar uur zou stikken van de pijn) en dat ik het uit moet zitten met pijnstillers.
Niks aan de hand dus, maar het doet pijn.
Maargoed, wat zijn de weersverwachtingen? Is het dinsdag BBQ-weer?
Fokker of geen fokker, bedonderen doen ze je toch.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Omgeving Kop v Zuid. Precieze adres/Fotos komt wel als het of afvalt of gekocht isZul je net zien dat de makelaar ook een FOK! user is
Hardloopblessurequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat had je dan FJD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |