quote:Op maandag 4 mei 2009 21:17 schreef RayMania het volgende:
Fuck the VBL-SC. HOOLS is the place to be.
Ging net even anders. "Wat doe jij om 8 uur op 4 mei". "Dan ben ik nog niet wakker"quote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Paar jaar geleden bij B&vD :
Frits :
'Doe jij aan 2 minuten stilte om acht uur op 4 mei ?'
Jantje Smit :
'Niet echt, ik slaap altijd uit.'
En hij maakte geen grapje.
is niet echt duidend op enige schaamte !quote:
Nee, ik schaam me er ook niet voor maar ben er ook niet trots op. Maar het was niet zo erg als Suijk hoorquote:
houd nog wel van je hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Nee, ik schaam me er ook niet voor maar ben er ook niet trots op. Maar het was niet zo erg als Suijk hoor
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die reactie staat er nog.
Volgens mij mag ik dit helemaal niet doen. Okay, ik stop. Sorry FA's
.
Hij heeft m'n raad niet opgevolgd, hij loopt hier nog steeds rond.quote:
Meer dan terecht ook die reactie op die dikke troll van Malibu. Vlak na CL-uitschakelingquote:
quote:
Wat bedoel je met holmaten eigenlijk?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij heeft m'n raad niet opgevolgd, hij loopt hier nog steeds rond.
Dat soort van jou, natuurlijk.quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
gelezenquote:
Die heb ik zeker nooit genote of wel?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:17 schreef RayMania het volgende:
Fuck the VBL-SC. HOOLS is the place to be.
Kan hij maar beter wel doen, want ik las zojuist dat hij regelmatig last heeft van een bepaalde groei tussen zijn tenen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben je brommerig. Je gaat toch niet naast je schoenen lopen nu je kampioen bent....
was toch een mooi ONZ-topic ? waar staat ONZ anders voor ?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
Kan hij maar beter wel doen, want ik las zojuist dat hij regelmatig last heeft van een bepaalde groei tussen zijn tenen.
ach wel nee...gewoon een keertje iets kritischer dan gewoonlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef SCH het volgende:
Wat ben je brommerig. Je gaat toch niet naast je schoenen lopen nu je kampioen bent....
[Wat is dit?] Iets tussen m'n tenen.....quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
Kan hij maar beter wel doen, want ik las zojuist dat hij regelmatig last heeft van een bepaalde groei tussen zijn tenen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:31 schreef sjimz het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1004253/5/50#48321782
Het is je wel gelukt Ray
Als je toegang hebt wel jaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]!
Best grappig om dingen van twee jaar oud terug te lezen.
Wel ja, doe eens PM-en....quote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog je laatste note gegeven
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wel ja, doe eens PM-en....
Ik heb van jou mijn eerste serieuze "note" gekregen volgens mij
Is die Brabantse poker winnaar nu op tv ?quote:
Nee dat is de EPT van Dortmund op RTL. Monte Carlo zal binnenkort wel worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is die Brabantse poker winnaar nu op tv ?
Er zijn twee pokerprogramma 's nu
weekendje weg, in de buurt van Eindhovenquote:
Ik zeg direct Sien uit de ouderlijke macht zetten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weekendje weg, in de buurt van Eindhoven(tussen Mierlo en Geldrop)
en heb deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
en dan niet piepen als je kind steeds gepest wordt op school, hè !quote:
Al die politiebusjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:13 schreef Bjoro het volgende:
lekker sportief die belgen !
http://www.zie.nl/videos/Onsportief-doelpunt/m1bzqqff60d3/
Indoctrinatie. Ik hoop dat hij/zij voor Ajax wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en heb deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
min of meer...het bedrijf is van 30 apr t/m 5 mei gesloten...dus ik mag niet werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef SCH het volgende:
Heb je vakantie Bjoro?
Dat hopen mijn ouders volgens mij ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Indoctrinatie. Ik hoop dat hij/zij voor Ajax wordt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en heb deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
opvoeding heet datquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Indoctrinatie. Ik hoop dat hij/zij voor Ajax wordt.
Okee. Mooi dorp he Geldropquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en heb deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
had dat zo gehouden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef Grulez het volgende:
Ter verdediging. Ik had er nog nooit één gezien...
Het eiland-teamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
dndiek, zat jij niet ook in Het eiland team van Fok!
Ach het was wel lachen. En dan heb ik die films ook eens gezien, al snap ik niet wat mensen er nou zo leuk aan vindenquote:
Dudequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach het was wel lachen. En dan heb ik die films ook eens gezien, al snap ik niet wat mensen er nou zo leuk aan vinden
2 uurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Dude![]()
Dan ga je even 6 films van 3 uur kijken
Je had toen als subforum Het Eiland. Daar hadden ze een voetbalteam, maar blijkbaar zat je daar niet bij.quote:
Ik denk dat ik dat subforum niet heb meegemaakt....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je had toen als subforum Het Eiland. Daar hadden ze een voetbalteam, maar blijkbaar zat je daar niet bij.
FC FOK # 24: (bijna) Winterstopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat subforum niet heb meegemaakt....
Ik zit pas op FOK! sinds 7 april 2005, dus dat heb ik niet mee gemaaktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
FC FOK # 24: (bijna) Winterstop
Ik dacht echt dat ik je daar van kende.
Nee, interesse liep terug en het topic bloedde doodquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
AC Fok! United, bestaat dat eigenlijk nog?
Laatste moment erbij gekomen in het "jeugd"-elftal....quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je had toen als subforum Het Eiland. Daar hadden ze een voetbalteam, maar blijkbaar zat je daar niet bij.
Was er maar geblevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]daar heb ik ook ooit nog eens op gezeten... lang lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |