quote:Op maandag 4 mei 2009 21:17 schreef RayMania het volgende:
Fuck the VBL-SC. HOOLS is the place to be.
Kan hij maar beter wel doen, want ik las zojuist dat hij regelmatig last heeft van een bepaalde groei tussen zijn tenen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben je brommerig. Je gaat toch niet naast je schoenen lopen nu je kampioen bent....
was toch een mooi ONZ-topic ? waar staat ONZ anders voor ?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
Kan hij maar beter wel doen, want ik las zojuist dat hij regelmatig last heeft van een bepaalde groei tussen zijn tenen.
ach wel nee...gewoon een keertje iets kritischer dan gewoonlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef SCH het volgende:
Wat ben je brommerig. Je gaat toch niet naast je schoenen lopen nu je kampioen bent....
[Wat is dit?] Iets tussen m'n tenen.....quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
Kan hij maar beter wel doen, want ik las zojuist dat hij regelmatig last heeft van een bepaalde groei tussen zijn tenen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:31 schreef sjimz het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1004253/5/50#48321782
Het is je wel gelukt Ray
Als je toegang hebt wel jaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]!
Best grappig om dingen van twee jaar oud terug te lezen.
Wel ja, doe eens PM-en....quote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog je laatste note gegeven
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wel ja, doe eens PM-en....
Ik heb van jou mijn eerste serieuze "note" gekregen volgens mij
Is die Brabantse poker winnaar nu op tv ?quote:
Nee dat is de EPT van Dortmund op RTL. Monte Carlo zal binnenkort wel worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is die Brabantse poker winnaar nu op tv ?
Er zijn twee pokerprogramma 's nu
weekendje weg, in de buurt van Eindhovenquote:
Ik zeg direct Sien uit de ouderlijke macht zetten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weekendje weg, in de buurt van Eindhoven(tussen Mierlo en Geldrop)
en heb deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |