Ik bedoelde dat andere grafiekje! Dat zo lelijk schuin ingescand is!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben wel vaker oplevingen gezien in de Grote Depressie.
degenen die eind april 1931 het ravijn indondert bedoel jequote:Op maandag 4 mei 2009 18:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat andere grafiekje! Dat zo lelijk schuin ingescand is!
hehequote:Op maandag 4 mei 2009 18:11 schreef SeLang het volgende:
Uitgaande van de S&P500 stand op dit moment (896) was de waardering (Shiller P/E) sinds 1920 52% van de tijd LAGER dan ze nu is. Vanaf vandaag is de beurs dus officieel 'duur'
Zelfs gerekend vanaf 1970 was de beurs 43% van de tijd lager dan nu.
Over welke crisis heb je het?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:11 schreef SeLang het volgende:
Uitgaande van de S&P500 stand op dit moment (896) was de waardering (Shiller P/E) sinds 1920 52% van de tijd LAGER dan ze nu is. Vanaf vandaag is de beurs dus officieel 'duur'
geen idee of het ingescand is, misschien was het wel een fotoquote:Op maandag 4 mei 2009 18:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat andere grafiekje! Dat zo lelijk schuin ingescand is!
Hoeveel was dat eigenlijk vanaf S&P op 666?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:11 schreef SeLang het volgende:
S&P500 @666,79:quote:Op maandag 4 mei 2009 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel was dat eigenlijk vanaf S&P op 666?
Kamerquote:"We hadden een geldgeile wereld
Tot het bericht komt dat de US treasury in mei nauwelijks belastinggeld heeft ontvangen, en de USA dus failliet is, en alle banken dus ook die dag gaan sluitenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:07 schreef Dave7 het volgende:
financials gaan spuiten morgen oeh.... hoe lang blijft dit doorgaan?
Er worden deze week alleen al 73 billion t-bonds in de uitverkoop gedaan. Ben benieuwd of ze die kwijtraken, en of de enige koper de Fed is.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef henkway het volgende:
[..]
Tot het bericht komt dat de US treasury in mei nauwelijks belastinggeld heeft ontvangen, en de USA dus failliet is
Suckersrally... ze proberen je erin te sucken... wink wink.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:07 schreef Dave7 het volgende:
financials gaan spuiten morgen oeh.... hoe lang blijft dit doorgaan? Ik vind het niet echt leuk dit, ik durf er nu niet meer in............. Maar al die %%%%%% missen..... geen fijn gevoel..........
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Suckersrally... ze proberen je erin te sucken... wink wink.
Niet leuk!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Suckersrally... ze proberen je erin te sucken... wink wink.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef henkway het volgende:
[..]
Tot het bericht komt dat de US treasury in mei nauwelijks belastinggeld heeft ontvangen, en de USA dus failliet is, en alle banken dus ook die dag gaan sluiten
Ik had nog aan je gedacht, sinds je een van de weinige was die relatief vel op de negatieve beurs sfeer in ging. En je nu leuke winsten hebt lopen draaienquote:Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef Alistair het volgende:
Wat mij betreft gaat het vooralsnog prima zo. Enorme winsten gepakt met onder meer ING, SNS, Randstad, Draka en BCS en ik heb nog altijd posities in Aegon, RBS, C, GE, Prologis, TomTom en AMG.
Morgen volg ik crox en sqnm en misschien ook wel EK
Het is wel degelijk waardig maar niet als je blind bent voor wat de markt doetquote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef pberends het volgende:
Ik zit alleen nog in Citipoup.
Verder doe ik niets, de risk/reward is imho niet waardig genoeg atm.
Inmiddels heb ik alweer aardig wat verkocht en opnieuw gekocht en het gaat vooralsnog prima al ben ik wel voorzichtiger aan het wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had nog aan je gedacht, sinds je een van de weinige was die relatief vel op de negatieve beurs sfeer in ging. En je nu leuke winsten hebt lopen draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |