goed zo!! is denk ik beter ja. maar een kwaak-kapsel zou ook wel tof zijn denk ik!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet gemillimeterd, wel korter. Zijkanten en achterkant een flink stuk korter. Bovenop ook wat korter.
Je ziet het zaterdag wel als je er ook bent
Ik heb ook geen giga bos ofzo. Anders heb ik een afroquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik ze kwijt ben hoor!
Zaterdagquote:
Waar het hoofd van vol isquote:Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo!! is denk ik beter ja. maar een kwaak-kapsel zou ook wel tof zijn denk ik!
Mijn god, er zit weer iemand halve dingen te lezen.....quote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Belz, jij gaat ook echt alle vrouwen hier af he?
en daarmee toch nog zoveel gelijk hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god, er zit weer iemand halve dingen te lezen.....
wie doet hij nu weer?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Eigenlijk ben je te laat met die opmerking. Ik heb het fok daten stopgezet, voor mij danquote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef halfbearad het volgende:
Zag net dit filmpje. Lag bijna op de grond van het lachen.
flirtenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je te laat met die opmerking. Ik heb het fok daten stopgezet, voor mij dan
En verder valt dat best mee. Ik heb 4 vrouwen van fok gedate in totaal.
Flirten daarentegen doe ik volgens mij vrijwel non-stop hehe
wie nietquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je te laat met die opmerking. Ik heb het fok daten stopgezet, voor mij dan
En verder valt dat best mee. Ik heb 4 vrouwen van fok gedate in totaal.
Flirten daarentegen doe ik volgens mij vrijwel non-stop hehe
Speak for yourselfquote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wie niet
zelfs KF op zijn speciale manier
Hij had het natuurlijk niet over de zwartkijkers hierquote:
Geen geluid op kantoorquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk niet over de zwartkijkers hier![]()
hij bedoeld met mensen nameljik mensen die weleens een dag gelachen hebben in het leven
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk niet over de zwartkijkers hier![]()
hij bedoeld met mensen nameljik mensen die weleens een dag gelachen hebben in het leven
Dan is dit topic al dichtquote:
Pssst, dan zou je het filmpje nog steeds kunnen kijken hoorquote:
Dat dusquote:Op maandag 4 mei 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pssst, dan zou je het filmpje nog steeds kunnen kijken hoor
Ik ben te lui om terug te lezen en zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pssst, dan zou je het filmpje nog steeds kunnen kijken hoor
Dan stuur je een link van het filmpje naar je zelf.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te lezen en zoeken
Zo dan lui varkenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te lezen en zoeken
niet te slim he.... anders val je zo uit de toon hier....quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan stuur je een link van het filmpje naar je zelf.
Damn
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wie niet
zelfs KF op zijn speciale manier
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan stuur je een link van het filmpje naar je zelf.
Damn
Zie daar. Het word gedaan voor mequote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet te slim he.... anders val je zo uit de toon hier....
Alles aan kwaak is gewoon tof!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo!! is denk ik beter ja. maar een kwaak-kapsel zou ook wel tof zijn denk ik!
pas op jij anders ga ik allemaal kleffe dingen tegen je zeggen hoor...quote:
Ik zal proberen me in te houden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet te slim he.... anders val je zo uit de toon hier....
Hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben er weer eens helemaal klaar mee, wil naar huis
Iets minder dan een uur..quote:
Ik gaquote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben er weer eens helemaal klaar mee, wil naar huis
Met mn skechers leg ik altijd een gewone knoop en verstop m achter de lip.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
Nou heb ik gisteren voor het eers in denk ik wel dik 10 jaar Air Maxjes gekocht maar ik weet niet meer hoe dat dichtveteren ook alweer moest
Ik denk ook niet dat ik dood ga het komende uur hoorquote:
quote:
KutFokker weet dat welquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
Nou heb ik gisteren voor het eerst in denk ik wel dik 10 jaar Air Maxjes gekocht maar ik weet niet meer hoe dat dichtveteren ook alweer moest
Vanavond eens proberen dan maarquote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Met mn skechers leg ik altijd een gewone knoop en verstop m achter de lip.
Is daar een speciale manier vor dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
Nou heb ik gisteren voor het eerst in denk ik wel dik 10 jaar Air Maxjes gekocht maar ik weet niet meer hoe dat dichtveteren ook alweer moest
Ik kom er wel uitquote:
Man, ik weet niet eens waar ik moet beginnenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Is daar een speciale manier vor dan?
Volgens mij bedoelt hij dat hij niet weet hoe hij de veters in de schoen moet reigen, maar dat kan ik ook nog verkeerd lezen...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
je kan niet meer veters strikken?
Of lees ik nu heel vaag?
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dat is niet zo moelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat hij niet weet hoe hij de veters in de schoen moet reigen, maar dat kan ik ook nog verkeerd lezen...
Wat je al niet verkeerd kunt begrijpen aan schoenveters
Je kon vroeger airmaxjes helemaal gesloten veteren zeg maar. En dat ben ik vergetenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat hij niet weet hoe hij de veters in de schoen moet reigen, maar dat kan ik ook nog verkeerd lezen...
Wat je al niet verkeerd kunt begrijpen aan schoenveters
http://www.fieggen.com/shoelace/lacingmethods.htmquote:Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kom er wel uitEn anders bel ik wel even met een van mijn vrienden die nog steeds dol is op hardstyle enzo hehe.
[..]
Man, ik weet niet eens waar ik moet beginnen
Ik heb het topic vermoord met schoenveter praatquote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig zeg!
Ik heb ook geen zak te vertellen en dit gesprek ligt niet echt in mijn interessegebied zeg maar...
Ahh dankje! Wat een hoop manieren trouwensquote:Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
http://www.fieggen.com/shoelace/lacingmethods.htm
Het hangt af van de schoen en de veters. De skechers zijn vrij breed met platte veters, dus heb ik ze zoveel mogelijk plat en en symmetrisch geveterd en leg ik de knoop achter de lip zodat het niet patroon niet verstoord wordt.
Bij mn wandelschoenen echter knoop ik zo stevig mogelijk met een tegengestelde vetering zodat de knoop goed blijft zitten. Bij mn voetbalschoenen trek ik de veters onder de zool door (ze zijn altijd te lang) en leg ik een dubbele knoop (je veters doen op het veld is wel het laatste wat je wilt).
Je moet ergens goed in zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het topic vermoord met schoenveter praat
Ze halen ze niet voor niks uit je schoenen...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het topic vermoord met schoenveter praat
Bizar veel inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh dankje! Wat een hoop manieren trouwens
Die pentagram en hexagram. Hoe verzin je hetquote:
Als je het er ook nog over gaat hebben, kill je het helemaalquote:Op maandag 4 mei 2009 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die pentagram en hexagram. Hoe verzin je het
Helemaal waarquote:
Ok ik ben niet op mijn best vandaag want ik snap hem nietquote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze halen ze niet voor niks uit je schoenen...
Kom eens met een ander iets danquote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het er ook nog over gaat hebben, kill je het helemaal
Ik heb nog nooit van mijn leven die dingen gehad...quote:
Ik heb single-onderwerpen vandaagquote:
Dus? Gooi maar op tafelquote:
Ik zou eigenlijk de hexagram in mijn schoenen moeten strikken. Tenslotte mijn ster.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die pentagram en hexagram. Hoe verzin je het
Riem, schoenveters, alles waarmee je zelfmoord kan plegen moet toch altijd af?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal waar
[..]
Ok ik ben niet op mijn best vandaag want ik snap hem niet
quote:
Het wordt tijd dat ik naar huis ga. Ik mis duidelijk woorden enz. Ik bedoelde dus; Ik heb GEEN single-onderwerpen vandaagquote:
wij moeten zeker begrijpen wat jij bedoelt terwijl je wat anders zegt.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt tijd dat ik naar huis ga. Ik mis duidelijk woorden enz. Ik bedoelde dus; Ik heb GEEN single-onderwerpen vandaag
Ik ga er geen grap overmakenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk de hexagram in mijn schoenen moeten strikken. Tenslotte mijn ster.
Ahh zo, ja kloptquote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Riem, schoenveters, alles waarmee je zelfmoord kan plegen moet toch altijd af?
Ja tot echt de meest nutteloze dingen aan toe. Dingen waarvan je denkt; hoe kun je daarmee ook maar íets doenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Riem, schoenveters, alles waarmee je zelfmoord kan plegen moet toch altijd af?
Goed zoquote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga er geen grap overmakenZou wel kunnen maar ik heb wilskracht.
Zozo, klinkt als een leuk weekje.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef Murmeli het volgende:
sjips ook al geen singles onderwerpen van noukie
ik weet ook niks leuks te vertellen.
hoewel...deze week leuke concertjes week: morgen vive la fete en joris voorn op bevrijdingsfestival, woensdag naar milow en zaterdag naar vive la fete in de effenaar![]()
en woensdag ga ik dreamer zien
Iets met joden en david-sterquote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had ie die grap maar wel gemaakt, nu snap ik het niet
Dat klopt volledigquote:
Saai hèquote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef Murmeli het volgende:
sjips ook al geen singles onderwerpen van noukie
ik weet ook niks leuks te vertellen.
hoewel...deze week leuke concertjes week: morgen vive la fete en joris voorn op bevrijdingsfestival, woensdag naar milow en zaterdag naar vive la fete in de effenaar![]()
en woensdag ga ik dreamer zien
Nee, over rassen en geloven maak ik geen grappen.quote:
je moet ervan houden, maar ik vind het gaaf!!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook nog naar vive la fete zitten kijken, maar vond ze erg tegenvallen toen ik ze een keer zag
Nah, dat lag aan het optreden, niet aan het wel of niet ervan houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet ervan houden, maar ik vind het gaaf!!
Casanova die je bent!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef Feitosa het volgende:
Zo net maar ff een bloemetje laten bezorgen.
Moet toch wat voor de dames overhebben he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |