Riem, schoenveters, alles waarmee je zelfmoord kan plegen moet toch altijd af?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal waar
[..]
Ok ik ben niet op mijn best vandaag want ik snap hem niet
quote:
Het wordt tijd dat ik naar huis ga. Ik mis duidelijk woorden enz. Ik bedoelde dus; Ik heb GEEN single-onderwerpen vandaagquote:
wij moeten zeker begrijpen wat jij bedoelt terwijl je wat anders zegt.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt tijd dat ik naar huis ga. Ik mis duidelijk woorden enz. Ik bedoelde dus; Ik heb GEEN single-onderwerpen vandaag
Ik ga er geen grap overmakenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk de hexagram in mijn schoenen moeten strikken. Tenslotte mijn ster.
Ahh zo, ja kloptquote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Riem, schoenveters, alles waarmee je zelfmoord kan plegen moet toch altijd af?
Ja tot echt de meest nutteloze dingen aan toe. Dingen waarvan je denkt; hoe kun je daarmee ook maar íets doenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Riem, schoenveters, alles waarmee je zelfmoord kan plegen moet toch altijd af?
Goed zoquote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga er geen grap overmakenZou wel kunnen maar ik heb wilskracht.
Zozo, klinkt als een leuk weekje.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef Murmeli het volgende:
sjips ook al geen singles onderwerpen van noukie
ik weet ook niks leuks te vertellen.
hoewel...deze week leuke concertjes week: morgen vive la fete en joris voorn op bevrijdingsfestival, woensdag naar milow en zaterdag naar vive la fete in de effenaar![]()
en woensdag ga ik dreamer zien
Iets met joden en david-sterquote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had ie die grap maar wel gemaakt, nu snap ik het niet
Dat klopt volledigquote:
Saai hèquote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef Murmeli het volgende:
sjips ook al geen singles onderwerpen van noukie
ik weet ook niks leuks te vertellen.
hoewel...deze week leuke concertjes week: morgen vive la fete en joris voorn op bevrijdingsfestival, woensdag naar milow en zaterdag naar vive la fete in de effenaar![]()
en woensdag ga ik dreamer zien
Nee, over rassen en geloven maak ik geen grappen.quote:
je moet ervan houden, maar ik vind het gaaf!!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook nog naar vive la fete zitten kijken, maar vond ze erg tegenvallen toen ik ze een keer zag
Nah, dat lag aan het optreden, niet aan het wel of niet ervan houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet ervan houden, maar ik vind het gaaf!!
Casanova die je bent!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef Feitosa het volgende:
Zo net maar ff een bloemetje laten bezorgen.
Moet toch wat voor de dames overhebben he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |