quote:
heb je hem live aanschouwd?quote:
quote:
Meerdere keren alquote:
Kijk aanquote:
Hij is wel oke, maar echt geweldig vergeleken met andere animaties is hij niet vind ik.quote:
pas een keer met het nieuwe kapselquote:
Nou ja, 1 x meer dan jij trouwens, hahaquote:
Ja, kindjes vonden hem ook leukquote:
Hier ook!quote:
Hoeft toch ook nit, ik heb me vermaakt en de kindjes ookquote:Op maandag 4 mei 2009 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is wel oke, maar echt geweldig vergeleken met andere animaties is hij niet vind ik.
quote:
Dat klopt..quote:
Nee, wel leuke mensen ontmoet en leuke dingen gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
Maar was het van het weekend nog aan bij iemand?!
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
Dat weet hij zelf waarschijnlijk ook niet.quote:
Komt uit: Mijn ex heeft een golddigger van me gemaaktquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef PureChocolate het volgende:
Anderhalve maand geleden zijn we eindelijk een keer iets gaan doen we zijn naar een hotel geweest heel mooi ingericht en ik had echt zoiets van dit word het dit word harstikke romantisch en gezellig.
Toen we in de kamer zaten ging ik effe een sigaretje roken uit het raam en hij lag op bed tv te kijken.
Later ging ik er ook bij liggen we keken samen tv todat hij opeens zei okee het is aan en tilde me benen omhoog ik zei nee nog niet maar we hadden toch seks.
Haha dat is niet veel meerquote:
Hoeft ook niet perse nee. mooi dat jullie je vermaakt hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoeft toch ook nit, ik heb me vermaakt en de kindjes ook
Ik zag wel dat Ice age 3 ook komt![]()
ze bedoelen It's on ermeequote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf waarschijnlijk ook niet.
hmm dat doet me direct denken aan een Southpark stukje.quote:
ik zeg wel altijd, if you touch it, it's onquote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm dat doet me direct denken aan een Southpark stukje.
Bij mij zijn de krullen juist weer terugquote:
Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuwquote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef halfbearad het volgende:
Zag net dit filmpje. Lag bijna op de grond van het lachen.
Nou ik ben blij dat ik ze kwijt ben hoor!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij zijn de krullen juist weer terug
Probeer het nog eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw
Krullen? jij?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij zijn de krullen juist weer terug
Ik probeer het later nog wel eens.quote:
echt? heb je het gemillimeterd??? cool!!!quote:
Mijn god, wat een topic zegquote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Komt uit: Mijn ex heeft een golddigger van me gemaakt
[..]
Ze krijgt van het weekend bezoekquote:Op maandag 4 mei 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
echt? heb je het gemillimeterd??? cool!!!
wat lees ik nou? is duim verliefd? en boos? hmmmzz of is de boosheid al over?
lieffie_ zat even te etteren omdat duim verder niks erover wou vertellen. Date dus van het weekend met zbbrox.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik las zoiets. hoop voor d'r dat het wat is. maar vond het inderdaad ook maar een beetje geheimzinnig gedoe....quote:
terecht...geheimzinnig gedoe!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
lieffie_ zat even te etteren omdat duim verder niks erover wou vertellen. Date dus van het weekend met zbbrox.
Niet gemillimeterd, wel korter. Zijkanten en achterkant een flink stuk korter. Bovenop ook wat korter.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |