Jah daarom!!! ik met m'n nuchtere kijk op alles klap dicht.. Niet goed!!quote:
Ik was ook met leuke dames, maar dan te voetquote:Op maandag 4 mei 2009 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig zat ik met veel leuke dames op de boot
Bij een meisje wel.quote:
quote:
hetzelfde als die duitse dame dus van Koninginnenach. Ze durfde wel te kijken van een afstandje. (tot het einde van de avond maar toen had ze zich moed in gedronkenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt. dat besef heb ik gelukkkig ook wel. Alleen klap ik dicht ofzo.
Toen die kerel op het bankje naast mij ging zitten durfde ik hem niet eens meer aan te kijken
van lopen word je moequote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was ook met leuke dames, maar dan te voet
Op afstand is het veilig hequote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
hetzelfde als die duitse dame dus van Koninginnenach. Ze durfde wel te kijken van een afstandje. (tot het einde van de avond maar toen had ze zich moed in gedronken)
Preciesquote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef liefie_ het volgende:
natuurlijk zit er altijd wel iemand tussen waar je niet zo op zat te wachten, maar dat is er een per maand of zo en de rest is gewoon gezellig/grappig etc
Dichtslaan is imo een teken van onzekerheid. Begin een stom verhaal en je hebt het vanzelf over elkaarquote:Op maandag 4 mei 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
weet niet echt wat het toen was. Niet eens echt onzekerheid ofzo. Wantja als ie al dichterbij komt na alleen aangekeken te hebben, dan zit er wel iets goedSloeg gewoon dicht.
Reden genoeg dus om lekker in het gras in het park te gaan liggen met ze dusquote:
Klopt helemaalquote:Op maandag 4 mei 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Dichtslaan is imo een teken van onzekerheid. Begin een stom verhaal en je hebt het vanzelf over elkaarMet goede vragen stellen kun je ook nog eens zo spelen dat je amper aan het woord bent
Het volgende succesverhaal kom je hier vertellen toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt helemaalachja.. volgende keer beter
Dat is het zeker. Ze had wel lange benenquote:
kan ook. heb ik je niet gezien dus. Waar lag je?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Reden genoeg dus om lekker in het gras in het park te gaan liggen met ze dus
Als die er is, krijg je het zeker te horenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het volgende succesverhaal kom je hier vertellen toch?
Ik was ook met leuke dames, maar dan in de cabrioquote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was ook met leuke dames, maar dan te voet
Dat mag ik hopen, anders zijn lange benen geen gezicht (met zo'n klein lijfjequote:Op maandag 4 mei 2009 13:32 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is het zeker. Ze had wel lange benen(ze was ook bijna 1.90 dacht ik
)
[..]
lekker toeren, meiden onder elkaarquote:Op maandag 4 mei 2009 13:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik was ook met leuke dames, maar dan in de cabrio
Uit '96, in een land waar 5x per jaar de zon schijnt.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik was ook met leuke dames, maar dan in de cabrio
En wat een heerlijke 5 dagen zijn dat danquote:Op maandag 4 mei 2009 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Uit '96, in een land waar 5x per jaar de zon schijnt.
niks mis met cabrio's uit '96 hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
hahaa weet je hoeveel mensen er in dat park lagen en hoe groot dat park is en hoe lang de dag duurde en zoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
)
[..]
kan ook. heb ik je niet gezien dus. Waar lag je?
Vondelparkquote:Op maandag 4 mei 2009 13:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
)
[..]
kan ook. heb ik je niet gezien dus. Waar lag je?
Die is zo mogelijk nog lelijker.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met cabrio's uit '96 hoor
[ afbeelding ]
Alleen dat men vrouwen en mannen modellen niet uit elkaar houd is zonde
dawgstar! P.I.C.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Als die er is, krijg je het zeker te horen
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:34 schreef dawg het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders zijn lange benen geen gezicht (met zo'n klein lijfje)
het kostte vorig jaar ook geen moeite om elkaar bij Parkpop te vinden (ook al is dat was kleiner)quote:Op maandag 4 mei 2009 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hahaa weet je hoeveel mensen er in dat park lagen en hoe groot dat park is en hoe lang de dag duurde en zo
het zou uitzonderlijk zijn als je hem wel gezien had maar ja
Wat is er in Zwolle?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen zin om mee te gaan naar zwolle morgen?
Ik moest ook maar heeft vrij gevraagd.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Zijn er veel mensen vrij om Bevrijdingsdag? Ik moet gewoon werken...
Inderdaad, in 15 minuten tijd hadden we de groep gevondenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het kostte vorig jaar ook geen moeite om elkaar bij Parkpop te vinden (ook al is dat was kleiner)
Bevrijdingsfeestje..quote:
Yup.. overheid hequote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Volgend jaar is iedereen vrijquote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Werken!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Zou ik ook kunnen doen, heb nog teveel uren en ik ga toch niet op vakantie dit jaar, maar goed..quote:Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ik moest ook maar heeft vrij gevraagd.
I know. Eerste keer dat ik dat ga meemaken sinds ik werkquote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
Volgend jaar is iedereen vrijIk moet morgen ook werken. Maar maakt niet uit, het gaat toch regenen zegt men.
Die uren zou je later in het jaar best nog eens nodig kunnen hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
Zou ik ook kunnen doen, heb nog teveel uren en ik ga toch niet op vakantie dit jaar, maar goed..
dan zal het wel waar zijn hequote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
Zooo
Morgen regen !? dat voorspellen ze nu al zolang...
ik ben wel vrij maar moet de hele dag studerenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ook werken, maar s'avonds naar het bevrijdingsfestival in vlissingenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou niet weten waarom/waarvoorquote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die uren zou je later in het jaar best nog eens nodig kunnen hebben
Pfff..quote:Op maandag 4 mei 2009 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben wel vrij maar moet de hele dag studeren
Sounds goodquote:Op maandag 4 mei 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
Ook werken, maar s'avonds naar het bevrijdingsfestival in vlissingendus woensdag wel vrij gevraagd.
Kan nietquote:
Daar heb ik, zelf als ik een dagje vrij neem, nog voldoende dagen voorquote:Op maandag 4 mei 2009 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat je nog onverwachts een midweekje weg gaat oid
quote:
heb je hem live aanschouwd?quote:
quote:
Meerdere keren alquote:
Kijk aanquote:
Hij is wel oke, maar echt geweldig vergeleken met andere animaties is hij niet vind ik.quote:
pas een keer met het nieuwe kapselquote:
Nou ja, 1 x meer dan jij trouwens, hahaquote:
Ja, kindjes vonden hem ook leukquote:
Hier ook!quote:
Hoeft toch ook nit, ik heb me vermaakt en de kindjes ookquote:Op maandag 4 mei 2009 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is wel oke, maar echt geweldig vergeleken met andere animaties is hij niet vind ik.
quote:
Dat klopt..quote:
Nee, wel leuke mensen ontmoet en leuke dingen gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
Maar was het van het weekend nog aan bij iemand?!
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
Dat weet hij zelf waarschijnlijk ook niet.quote:
Komt uit: Mijn ex heeft een golddigger van me gemaaktquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef PureChocolate het volgende:
Anderhalve maand geleden zijn we eindelijk een keer iets gaan doen we zijn naar een hotel geweest heel mooi ingericht en ik had echt zoiets van dit word het dit word harstikke romantisch en gezellig.
Toen we in de kamer zaten ging ik effe een sigaretje roken uit het raam en hij lag op bed tv te kijken.
Later ging ik er ook bij liggen we keken samen tv todat hij opeens zei okee het is aan en tilde me benen omhoog ik zei nee nog niet maar we hadden toch seks.
Haha dat is niet veel meerquote:
Hoeft ook niet perse nee. mooi dat jullie je vermaakt hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoeft toch ook nit, ik heb me vermaakt en de kindjes ook
Ik zag wel dat Ice age 3 ook komt![]()
ze bedoelen It's on ermeequote:Op maandag 4 mei 2009 14:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf waarschijnlijk ook niet.
hmm dat doet me direct denken aan een Southpark stukje.quote:
ik zeg wel altijd, if you touch it, it's onquote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm dat doet me direct denken aan een Southpark stukje.
Bij mij zijn de krullen juist weer terugquote:
Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuwquote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef halfbearad het volgende:
Zag net dit filmpje. Lag bijna op de grond van het lachen.
Nou ik ben blij dat ik ze kwijt ben hoor!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij zijn de krullen juist weer terug
Probeer het nog eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw
Krullen? jij?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij mij zijn de krullen juist weer terug
Ik probeer het later nog wel eens.quote:
echt? heb je het gemillimeterd??? cool!!!quote:
Mijn god, wat een topic zegquote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Komt uit: Mijn ex heeft een golddigger van me gemaakt
[..]
Ze krijgt van het weekend bezoekquote:Op maandag 4 mei 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
echt? heb je het gemillimeterd??? cool!!!
wat lees ik nou? is duim verliefd? en boos? hmmmzz of is de boosheid al over?
lieffie_ zat even te etteren omdat duim verder niks erover wou vertellen. Date dus van het weekend met zbbrox.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik las zoiets. hoop voor d'r dat het wat is. maar vond het inderdaad ook maar een beetje geheimzinnig gedoe....quote:
terecht...geheimzinnig gedoe!!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
lieffie_ zat even te etteren omdat duim verder niks erover wou vertellen. Date dus van het weekend met zbbrox.
Niet gemillimeterd, wel korter. Zijkanten en achterkant een flink stuk korter. Bovenop ook wat korter.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |