quote:Op maandag 4 mei 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders zijn lange benen geen gezicht (met zo'n klein lijfje)

het kostte vorig jaar ook geen moeite om elkaar bij Parkpop te vinden (ook al is dat was kleiner)quote:Op maandag 4 mei 2009 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hahaa weet je hoeveel mensen er in dat park lagen en hoe groot dat park is en hoe lang de dag duurde en zo
het zou uitzonderlijk zijn als je hem wel gezien had maar ja

Wat is er in Zwolle?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen zin om mee te gaan naar zwolle morgen?

Ik moest ook maar heeft vrij gevraagd.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Zijn er veel mensen vrij om Bevrijdingsdag? Ik moet gewoon werken...

Inderdaad, in 15 minuten tijd hadden we de groep gevondenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het kostte vorig jaar ook geen moeite om elkaar bij Parkpop te vinden (ook al is dat was kleiner)
 Ik heb zin in dit jaar
 Ik heb zin in dit jaar  

Bevrijdingsfeestje..quote:

Yup.. overheid hequote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:

Volgend jaar is iedereen vrijquote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
 Ik moet morgen ook werken. Maar maakt niet uit, het gaat toch regenen zegt men.
 Ik moet morgen ook werken. Maar maakt niet uit, het gaat toch regenen zegt men.

Werken!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:

Zou ik ook kunnen doen, heb nog teveel uren en ik ga toch niet op vakantie dit jaar, maar goed..quote:Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ik moest ook maar heeft vrij gevraagd.

I know. Eerste keer dat ik dat ga meemaken sinds ik werkquote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
Volgend jaar is iedereen vrijIk moet morgen ook werken. Maar maakt niet uit, het gaat toch regenen zegt men.

Die uren zou je later in het jaar best nog eens nodig kunnen hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
Zou ik ook kunnen doen, heb nog teveel uren en ik ga toch niet op vakantie dit jaar, maar goed..

dan zal het wel waar zijn hequote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
Zooo
Morgen regen !? dat voorspellen ze nu al zolang...

ik ben wel vrij maar moet de hele dag studerenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:

Ook werken, maar s'avonds naar het bevrijdingsfestival in vlissingenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
 dus woensdag wel vrij gevraagd.
  dus woensdag wel vrij gevraagd.

Ik zou niet weten waarom/waarvoorquote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die uren zou je later in het jaar best nog eens nodig kunnen hebben

Pfff..quote:Op maandag 4 mei 2009 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben wel vrij maar moet de hele dag studeren
Sounds goodquote:Op maandag 4 mei 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
Ook werken, maar s'avonds naar het bevrijdingsfestival in vlissingendus woensdag wel vrij gevraagd.

Kan nietquote:

Daar heb ik, zelf als ik een dagje vrij neem, nog voldoende dagen voorquote:Op maandag 4 mei 2009 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat je nog onverwachts een midweekje weg gaat oid
 Mijn manager is al een beetje aan het zeuren dat ik dagen moet opnemen...
 Mijn manager is al een beetje aan het zeuren dat ik dagen moet opnemen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |