goed zo!! is denk ik beter ja. maar een kwaak-kapsel zou ook wel tof zijn denk ik!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet gemillimeterd, wel korter. Zijkanten en achterkant een flink stuk korter. Bovenop ook wat korter.
Je ziet het zaterdag wel als je er ook bent
Ik heb ook geen giga bos ofzo. Anders heb ik een afroquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik ze kwijt ben hoor!
Zaterdagquote:
Waar het hoofd van vol isquote:Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo!! is denk ik beter ja. maar een kwaak-kapsel zou ook wel tof zijn denk ik!
Mijn god, er zit weer iemand halve dingen te lezen.....quote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Belz, jij gaat ook echt alle vrouwen hier af he?
en daarmee toch nog zoveel gelijk hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god, er zit weer iemand halve dingen te lezen.....
wie doet hij nu weer?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Eigenlijk ben je te laat met die opmerking. Ik heb het fok daten stopgezet, voor mij danquote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef halfbearad het volgende:
Zag net dit filmpje. Lag bijna op de grond van het lachen.
flirtenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je te laat met die opmerking. Ik heb het fok daten stopgezet, voor mij dan
En verder valt dat best mee. Ik heb 4 vrouwen van fok gedate in totaal.
Flirten daarentegen doe ik volgens mij vrijwel non-stop hehe
wie nietquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je te laat met die opmerking. Ik heb het fok daten stopgezet, voor mij dan
En verder valt dat best mee. Ik heb 4 vrouwen van fok gedate in totaal.
Flirten daarentegen doe ik volgens mij vrijwel non-stop hehe
Speak for yourselfquote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wie niet
zelfs KF op zijn speciale manier
Hij had het natuurlijk niet over de zwartkijkers hierquote:
Geen geluid op kantoorquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk niet over de zwartkijkers hier![]()
hij bedoeld met mensen nameljik mensen die weleens een dag gelachen hebben in het leven
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hij had het natuurlijk niet over de zwartkijkers hier![]()
hij bedoeld met mensen nameljik mensen die weleens een dag gelachen hebben in het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |