Onder Marco komen die allemaal niet terug.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef bloodysunday het volgende:
Wat gaat er gebeuren met George Ogăraru, Albert Luque en Dennis Rommedahl? George Ogăraru zie ik wel terug komen meer concurrentie op de rechts back positie.
Mendes Da Silva en de Zeeuw waren vorig jaar bagger.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:36 schreef koningdavid het volgende:
Mwah.
AZ heeft een drie keer zo goed middenveld als wij. Mendes da Silva, Schaars en De Zeeuw. Dat is wel wat anders dan Enoh, Anita en Lindgren. Dat is echt een gigantisch klasseverschil. Dat was vorige week ook goed te zien.
Een team koop je niet, die bouw je.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aan de andere kant hadden we een paar jaar terug een elftal vol bikkels: Stam, Heitinga, Sneijder, Perez, Davids, Huntelaar...en nog geen kampioen.
Kan een keer gebeuren. Maar beide spelers hebben zichzelf genoeg bewezen inmiddels.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:44 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Mendes Da Silva en de Zeeuw waren vorig jaar bagger.
Daarom volgend jaar zelfde selectie behouden, team bouwen en kei hard werken alleen op zo'n manier kan je een topclub en vooral topteam blijven.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een team koop je niet, die bouw je.
az en chelsea zijn mooie voorbeelden.
Precies. Ik heb er wel vertrouwen in, alleen moet er wel even aan de spelers worden duidelijk gemaakt dat er gewoon geknokt moet worden. Elke wedstrijd, tegen toppers én tegen tobbers. En als Marco dat niet doet, dan maar door de supporters?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Daarom volgend jaar zelfde selectie behouden, team bouwen en kei hard werken alleen op zo'n manier kan je een topclub en vooral topteam blijven.
Jij denkt dat de spelers dat niet weten?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Ik heb er wel vertrouwen in, alleen moet er wel even aan de spelers worden duidelijk gemaakt dat er gewoon geknokt moet worden. Elke wedstrijd, tegen toppers én tegen tobbers.
Ik twijfel aan de capaciteiten van Van Basten om dat te bereiken, en overigens vereist deze selectie gewoon enkele versterkingen om uberhaupt een goed team te kunnen vormen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een team koop je niet, die bouw je.
az en chelsea zijn mooie voorbeelden.
Dat denk ik niet nee. Zeker niet als ik Anita hoor roepen over een 'Willem II-tje".quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij denkt dat de spelers dat niet weten?![]()
Dat vindt niemand leuk nee, maar er zijn spelers die zich daardoor kut voelen, maar er zijn ook spelers die het niet leuk vinden maar na een paar keer zuchten alweer zijn vergeten. Maar met knokken bedoel ik ook voor je medespelers opkomen, je aan afspraken houden etc.quote:Knokken vind ik zo overschat. Als de tactiek niet klopt en er geen zelfvertrouwen is, komen spelers altijd te laat en lijkt het altijd alszof ze niet knokken. Reken maar dat de spelers het niet leuk vinden om 4-0 te verliezen van Sparta hoor.
Gewoon kei hard trainen, ik denk dat sommige spelers vergeten dat ze bij Ajax spelen. Ajax is niet zomaar een club. Bij Manchester of wat dan ook zullen ze ook kei hard moeten bikkelen om een van de beste van de wereld te worden/blijven en dat moet bij Ajax ook gebeuren. En ja ik weet bij Manchester blijven spelers langer verbonden aan de club maar Ajax moet het tegendeel bewijzen dat je met wat je nu hebt ook resultaten neer kan zetten.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Ik heb er wel vertrouwen in, alleen moet er wel even aan de spelers worden duidelijk gemaakt dat er gewoon geknokt moet worden. Elke wedstrijd, tegen toppers én tegen tobbers. En als Marco dat niet doet, dan maar door de supporters?
Heb ik gemist. Ach ja, Maarssense bluf he, ik weet hoe hij zich voelt.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee. Zeker niet als ik Anita hoor roepen over een 'Willem II-tje".
Maar knokken is altijd makkelijker als er zelfvertrouwen is en het team vastigheid heeft. Ik geloof echt niet dat Twente per se meer knokt dan wij, maar zij staan gewoon beter. AZ idem dito.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:57 schreef Nashje het volgende:
Dat vindt niemand leuk nee, maar er zijn spelers die zich daardoor kut voelen, maar er zijn ook spelers die het niet leuk vinden maar na een paar keer zuchten alweer zijn vergeten. Maar met knokken bedoel ik ook voor je medespelers opkomen, je aan afspraken houden etc.
Wie schreeuwt er om Hiddink?quote:
Niet realistisch.quote:
Hopelijk komt het artikel straks ook online te staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:
'Ajacieden raden Elia transfer naar Ajax af'. Staat in De Telegraaf vandaag.
Kunnen die spelers even lekker een eind opbokken? Zullen Van der Wiel, Urby en meer van dat soort figuren wel zijn. Wegwezen!
Heeft blijkbaar iets te maken met de tweede plek van Twente ipv van Ajax. Elia heeft blijkbaar in de winterstop toen hij zijn contract verlengde de afspraak gemaakt met Twente weg te mogen in de zomer naar een club als hij zich echt kan verbeteren daar. Hij heeft toen voor zichzelf besloten alleen naar Ajax te gaan indien Ajax 1e of 2e zou worden. Gaat nu in de zomer waarschijnlijk naar het buitenland(niet op vakantie dan he)quote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk komt het artikel straks ook online te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |