Klopt. Een zesde jaar op rij overleef ik niet..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik zie het liever ook niet maar als het niet klikt dan heeft het totaal geen zin meer.
Ik wil nou eens een trainer die echt meerdere clubs achter zn naam heeft staan als hoofdtrainer. Marco, Koster(gedwongen), Ten Cate, Blind....quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wie zegt dat een Frank de Boer of een Bergkamp(ik roep maar iets geks) niet geschikt is? Klik tussen de spelers is heel belangrijk. Om nu al te roepen dat er geen geschikte kandidaten zijn is rijkelijk vroeg. van Gaal begon ook als grote onbekende.
Niet iedereen is een debiel als Lazovic...quote:Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze gaan geen domme dingen doen hoor, week later is de bekerfinale. Niemand van Twente gaat een domme kaart pakken of blessures oplopen.
Dat is waar, maar wij weten sowieso maar weinig over de interne situatie. Zoals je zegt; als het niet klikt dan moet er gewoon een andere trainer aangesteld worden, want dan is er gewoon geen toekomst. Dit moet dan gewoon intern geëvalueerd worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wie zegt dat een Frank de Boer of een Bergkamp(ik roep maar iets geks) niet geschikt is? Klik tussen de spelers is heel belangrijk. Om nu al te roepen dat er geen geschikte kandidaten zijn is rijkelijk vroeg. van Gaal begon ook als grote onbekende.
Buitenlander zou ik ook niet heul gek vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik wil nou eens een trainer die echt meerdere clubs achter zn naam heeft staan als hoofdtrainer. Marco, Koster(gedwongen), Ten Cate, Blind....
Neeskens.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef kurk_droog het volgende:
Zet er maar een goede giftige assistent naast met veel ervaring.
Denk dat het niet veel zou uitmaken aangezien hij niet direct met de spelers te maken zou krijgen. Uiteindelijk gaat het om hun en niet om de bestuursleden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Alleen hebben we het al vaker geprobeerd met jonge trainers, waarvan Marco er ook een was/is. Ik vind het nog steeds jammer dat Cruijff ons cluppie zo moest verlaten vorig jaar. Ben benieuwd hoe het er uit gezien had als hij de opperbaas was geworden ofzo.
Ik hoop dat alle partijen zo dapper zijn om dat te doen. alles wijst er op (als buitenstaander) dat er geen optimale klik is tussen speler en trainer.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wij weten sowieso maar weinig over de interne situatie. Zoals je zegt; als het niet klikt dan moet er gewoon een andere trainer aangesteld worden, want dan is er gewoon geen toekomst. Dit moet dan gewoon intern geëvalueerd worden.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Buitenlander zou ik ook niet heul gek vinden.
Litmanenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Buitenlander zou ik ook niet heul gek vinden.
Ja die heb ik ook al een paar keer genoemd hier. Zou een mooie zijn. Heeft nu toch niks nu Nederland B klaar is. Verder zou ik Bruins Slot wel weer willen zien bij Ajax. Hij zit toch ook thuis dacht ik na het ontslag bij Valencia.quote:
Nee, maar hij oefent wel (legitieme) autoriteit uit op Marco, en Marco zou echt wel naar hem luisteren.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel zou uitmaken aangezien hij niet direct met de spelers te maken zou krijgen. Uiteindelijk gaat het om hun en niet om de bestuursleden.
Tot dan mag Mancini van mij wel plaats nemenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Litmanen![]()
Maar dan over 5 jaar ofzo, nadat hij 3x op rij kampioen is geworden met FC Lahti en 2 17-jarige talentjes aan Ajax heeft verkocht die blijkbaar meteen mee kunnen met het topniveau.
* blijft dromen
Cruijff is een karikatuur van zichzelf geworden. Die mopperkont hoef ik nu ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:26 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee, maar hij oefent wel (legitieme) autoriteit uit op Marco, en Marco zou echt wel naar hem luisteren.
Helaas liep dat anders afquote:Op maandag 4 mei 2009 15:26 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee, maar hij oefent wel (legitieme) autoriteit uit op Marco, en Marco zou echt wel naar hem luisteren.
Ook goed. Al hoeft Van Basten van mij nog niet per se weg.quote:
Overal moet het staan. Op 410 forum ook al. 12 uur home in en dan krijgen we te horen wat de bedoeling is. Heeft alleen nut als iedereen massaal komt.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef Jasza het volgende:
AFCA.nl roept ookal op om rond 12 allemaal in het honk te zijn.
Zomg! Het is serieus!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef Jasza het volgende:
Moeten ze niet op zwart staan?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef Jasza het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef kevin6188 het volgende:
Waarom om 12.00 uur verzamelen, men is toch pro-14.30 uur?
Van zuid zullen er veel wel niet naar binnen gaan maar de rest van het stadion natuurlijk wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
Wat de bedoeling is zal zondag blijken. Maar als iedereen komt kan je tenminste indruk maken. Neem aan dat de tribunes leeg blijen tijdens de wedstrijd. Was zelf sowieso al van plan om in het home te gaan kijken.
pro 14:30 betekend niet dat iedereen pas om 14:30 naar ajax gaatquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef kevin6188 het volgende:
Waarom om 12.00 uur verzamelen, men is toch pro-14.30 uur?
Lange zijdes sowieso inderdaad. Ben ook wel benieuwd. Je kan alles doen maar bij die spelers krijg je er toch niks in..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van zuid zullen er veel wel niet naar binnen gaan maar de rest van het stadion natuurlijk wel.
Ben wel benieuwd wat ze precies willen doen.
Ja, ja. Rustig maar. Vind 12.00 alleen wel vrij vroeg, meer niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pro 14:30 betekend niet dat iedereen pas om 14:30 naar ajax gaat
Precies.. alsof de families aan de lange zijde lekker thuisblijven..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van zuid zullen er veel wel niet naar binnen gaan maar de rest van het stadion natuurlijk wel.
Ben wel benieuwd wat ze precies willen doen.
Misschien moeten ze een keer anaal genomen worden door hun girlfriendquote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lange zijdes sowieso inderdaad. Ben ook wel benieuwd. Je kan alles doen maar bij die spelers krijg je er toch niks in..
Niet gewend in Rotterdam zeker?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
[..]
Zomg! Het is serieus!
Supporters die denken dat ze ook maar enig invloed hebben.
-edit-quote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar wat wil je met die boycot bereiken dan?
Tsja als het lekker weer is gewoon lekker buiten gaan staan joh ouwequote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef PLAE@ het volgende:
Gezellig bier drinken in het home dus zondag. Wel jammer dat het nu tijdens de wedstrijd ook tyfusdruk zal zijn in 't home.
Hopelijk is het mooi weerquote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef PLAE@ het volgende:
Gezellig bier drinken in het home dus zondag. Wel jammer dat het nu tijdens de wedstrijd ook tyfusdruk zal zijn in 't home.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoorde via via dat ze ingangen gaan blokkeren
Onderschat Jorien zn connecties niet hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En van wie mag die persoon dat dan wel niet gehoord hebben.
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:20 schreef koningdavid het volgende:
Er moet aardig wat versterkt worden volgend seizoen trouwens.
Keeper:
Van Vermeer, Stekelenburg en Gentenaar gaan er misschien wel twee keepers weg. Steek mag w.m.b. eerste keeper worden. Als Vermeer en Steek blijfven kan wellicht er een talentvolle keeper doorstromen als derde keeper.
Een linksback:
Vermaelen mag van mij naar terug naar het centrum (Wielaert en Oleguer is een slap duo, ze vullen elkaar absoluut niet aan).
Centrale verdediger:
Oleguer en Wielaert zijn redelijk maar toch niet echt Ajaxmateriaal.
Een rechtsaback:
Aangezien Van Basten niet verder wil met Silva zal er toch iemand moeten komen die de concurrentie aan kan met Van der Wiel. Gregory heeft het nu te makkelijk.
Verdedigende middenvelder:
Anita is niet goed genoeg, verhuur hem maar. Van Enoh en Lindgren ben ik ook niet kapot. Gabri is bij vlagen redelijk maar ook niet echt top. Graag 1 of 2 verdedigende middenvelders aankopen s.v.p.
Aanvallende middenvelders:
We hebben eigenlijk alleen Aissati en Emanuelson eventueel. Siem de Jong mag verhuurd worden.
Linksbuiten:
Sulejmani en Emanuelson mogen w.m.b. wel nog een jaar de kans krijgen. Een talentvolle speler als Sarpong daar eventueel nog achter de hand.
Spits:
Cvitanich lijkt tekort te komen. Alles op Bodul gooien lijkt me ook riskant. Er moet kortom gewoon echt een goede spits komen, niet een Ricky van Wolfswinkel ofzo.
Rechtsbuiten:
Allemaal maar bidden dat Suarez blijft. Daarachter is bijna niks. Moet dus ook versterkt worden.
Poeh... de selectie heeft aardig wat versterking nodig als je dit ziet.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef kevin6188 het volgende:
Gelukkig. Hij leeft nog.
Suarez moet verkocht wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik heb zijn reply niet gelezen, maar laat me raden: het is de fout van Bassie?
Waarschijnlijk had ie ergens commentaar opquote:Op maandag 4 mei 2009 16:44 schreef StarGazer het volgende:
Van Lindgren heb ik al weken niks meer vernomen. Die heeft het blijkbaar ook gedaan bij Van Basten?.
Ja hij zit wel bij de selectie. Maar ondanks zn wedstrijden als aanvoerder heeft hij weinig zicht op een basisplek heb ik het idee.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:44 schreef StarGazer het volgende:
Van Lindgren heb ik al weken niks meer vernomen. Die heeft het blijkbaar ook gedaan bij Van Basten?.
Ik heb het ook niet gelezen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik heb zijn reply niet gelezen, maar laat me raden: het is de fout van Bassie?
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja hij zit wel bij de selectie. Maar ondanks zn wedstrijden als aanvoerder heeft hij weinig zicht op een basisplek heb ik het idee.
Als jij het zegt, dan zal het wel zo zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:51 schreef Barca het volgende:
Bassie die blijft. Van den Boog en co ontvangen hem met een grote pot vaseline in hun peeskamer.
Over kopen en verkopen: geen club is geïnteresseerd in Ajacieden, geen speler is geïnteresseerd in Ajax.![]()
Een nieuwe coach? Niemand wil coach zijn van Ajax.![]()
Conclusie: volgend seizoen is weer een drama!
Net of dat Ajax zijn salaris op kan hoestenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
Hyypiä naar Leverkusen, was dat niks geweest? Transfervrij, NL sprekend, enorm veel ervaring, kopsterk... Bij die gast hoef je niet te twijfelen of-tie er voor gaat.
Ajax legt gemakkelijk 2mil op tafel hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of dat Ajax zijn salaris op kan hoesten
Als je geen transfersom hoeft te betalen, kun je er best anderhalf miljoen aan salaris tegenaan smijten. Desnoods via een bonusregeling dat-ie een bepaald aantal wedstrijden moet halen gezien z'n leeftijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Barca is de verpersoonlijking van dequote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef bloodysunday het volgende:
Mensen die denken dat het helpt om een vrij wel nieuwe selectie te halen![]()
![]()
Man, we betalen zo 3 miljoen voor een gast die we dan doodleuk verhuren aan Malaga ofzo, pieken zat!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat er überhaupt nog mensen reageren is jammer.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Barca is de verpersoonlijking van de-smiley.
Op alles wat hij zegt kan je per definitie met. reageren.
Het is wachten tot Man Bijt Hond een keer toevallig bij 'm aanbelt, dan heb je zo weer de opvolger van die rare kluizenaar die ze nu hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wachten tot Man Bijt Hond een keer toevallig bij 'm aanbelt, dan heb je zo weer de opvolger van die rare kluizenaar die ze nu hebben.
Jawel, maar Ajax let nooit op. Dat weet je onderhand toch wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
Hyypiä naar Leverkusen, was dat niks geweest? Transfervrij, NL sprekend, enorm veel ervaring, kopsterk... Bij die gast hoef je niet te twijfelen of-tie er voor gaat.
Ik heb sowieso nooit geweten dat Barca voor Ajax is. Dat hield hij bij het internetplusbellen baantje goed verborgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
5.5 was het toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Man, we betalen zo 3 miljoen voor een gast die we dan doodleuk verhuren aan Malaga ofzo, pieken zat!
Verdediging is niet het probleem. Enige probleem in de verdediging is dat er een kakkie in staat.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
van der Wiel?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verdediging is niet het probleem. Enige probleem in de verdediging is dat er een kakkie in staat.
Degene die dat hebben gezegd mogen van mij in ieder geval zsm opsodemieterenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wie Elia heeft "gewaarschuwd"?
Urby die bang is voor z'n plek? Wielaert?
Evengoed zegt het, als het waar is natuurlijk, best wel veel..
Dat sowieso.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Degene die dat hebben gezegd mogen van mij in ieder geval zsm opsodemieteren.
Na jou post vind ik het helemaal jammer dat Ajax heeft staan slapenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hypia, weet je hoe slecht die is. dan kan je nog beter oleguer hebben.
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wachten tot Man Bijt Hond een keer toevallig bij 'm aanbelt, dan heb je zo weer de opvolger van die rare kluizenaar die ze nu hebben.
Zou geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je zou alleen al hopen op Engelaar vanwege z'n lengte en postuur.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Grote opruiming. Alle dwergen eruit. Echte bikkels kopen.
Engelaar - Aissati - Gabriquote:Op maandag 4 mei 2009 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou alleen al hopen op Engelaar vanwege z'n lengte en postuur.
Een middenveld met Engelaar - Aissati - Pranjic zou ik voor tekenen.
Dan mis je wel snelheid bij de controleurs, maar op papier klinkt het inderdaad wel mooi (doch onrealistisch).quote:Op maandag 4 mei 2009 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou alleen al hopen op Engelaar vanwege z'n lengte en postuur.
Een middenveld met Engelaar - Aissati - Pranjic zou ik voor tekenen.
Grappig dat je Aankoop zegt en dat je er vanuit gaat dat Engelaar er al staat.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:43 schreef Frankz0rz het volgende:
4-2-3-1!
-------------Stekelenburg
vd Wiel--aankoop--aankoop--aankoop
------Engelaar------Vertonghen
----Suarez---Aissati----Sulejmani
--------------Aankoop/Cvitanich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |