abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68656595
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk wel van plan om te gaan. Misschien niet op 410, dat wel.
Ik denk dat ik maar naar 410 ga, zat plaats
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68656605
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef Prosac het volgende:

[..]

Twente gaat met de reserves spelen, denk niet dat het een pak slaag wordt.
Ik denk dat Twente juist serieus gaat spelen omdat PSV nog derde(ja mensen, we kunnen als 4e eindigen ) kan worden en die zullen een Twente B niet accepteren. Denk dat ze zoiets niet flikken.
pi_68656676
Ik zit eigenlijk wel weer te wachten op een reactie van een speler:

Ze moeten ons steunen en niet onder druk zetten
pi_68656691
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Aan de ene kant vind ik het weer kansloos dat hetzelfde weer wordt geroepen als: De trainer moet weg, het ligt aan hem en bla bla bla. Hebben we dan niks geleerd van de afgelopen jaren en vele trainers. Het is niemand gelukt om Ajax weer op de rails te krijgen en ik wil nou eens stabiliteit en iemand de kans geven.

Aan de andere kant vind ik de keuzes van Marco soms gewoon absurd qua wissels, opstellingen enzo waardoor ik denk dat hij ook wel schuldig is.

Als mei is afgelopen en hij is nog niet ontslagen dan blijft ie denk ik.
Ik zie het liever ook niet maar als het niet klikt dan heeft het totaal geen zin meer.
pi_68656709
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef Jasza het volgende:
Ik zit eigenlijk wel weer te wachten op een reactie van een speler:

Ze moeten ons steunen en niet onder druk zetten
Ze moeten geen reden hebben om de selectie onde druk te zetten
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 4 mei 2009 @ 15:14:21 #206
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_68656711
Ik kan het nog steeds maar half accepteren dat we qua tactiek en team (en resultaten) gewoon een sub-topper zijn . Maar ja, hoe moeilijk het ook is, we moeten maar aan de lange termijn denken. Helaas moet dat dan maar met van Basten, aangezien er weinig andere "geschikte" kandidaten zijn.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_68656718
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:10 schreef Prosac het volgende:

[..]

Kans lijkt me vrij klein dat Ajax 4 wedstrijden op rij niet wint
Waar dat op is gebasseerd is mij een compleet raadsel.
pi_68656731
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik denk dat Twente juist serieus gaat spelen omdat PSV nog derde(ja mensen, we kunnen als 4e eindigen ) kan worden en die zullen een Twente B niet accepteren. Denk dat ze zoiets niet flikken.
Ze gaan geen domme dingen doen hoor, week later is de bekerfinale. Niemand van Twente gaat een domme kaart pakken of blessures oplopen.
pi_68656789
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef finsdefis het volgende:
, aangezien er weinig andere "geschikte" kandidaten zijn.
Wie zegt dat een Frank de Boer of een Bergkamp(ik roep maar iets geks) niet geschikt is? Klik tussen de spelers is heel belangrijk. Om nu al te roepen dat er geen geschikte kandidaten zijn is rijkelijk vroeg. van Gaal begon ook als grote onbekende.
pi_68656807
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ze gaan geen domme dingen doen hoor, week later is de bekerfinale. Niemand van Twente gaat een domme kaart pakken of blessures oplopen.
Als ajax zo speelt als tegen Sparta zijn ze ook tegen een gerserveerd Twente kansloos.
pi_68656814
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ik zie het liever ook niet maar als het niet klikt dan heeft het totaal geen zin meer.
Klopt. Een zesde jaar op rij overleef ik niet..

Wel geweldig gedaan van Twente. Durven ze eindelijk als één van de weinige een buitenlandse trainer aan te nemen en flikken ze dit. Snap sowieso niet waarom de clubs in de Eredivisie alleen maar Nederlandse trainers aannemen.
En bij Heerenveen is t ook niet slecht afgelopen.
Hopelijk durven ze nu verder te kijken.
pi_68656861
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Wie zegt dat een Frank de Boer of een Bergkamp(ik roep maar iets geks) niet geschikt is? Klik tussen de spelers is heel belangrijk. Om nu al te roepen dat er geen geschikte kandidaten zijn is rijkelijk vroeg. van Gaal begon ook als grote onbekende.
Ik wil nou eens een trainer die echt meerdere clubs achter zn naam heeft staan als hoofdtrainer. Marco, Koster(gedwongen), Ten Cate, Blind....
pi_68656922
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Niet iedereen is een debiel als Lazovic...
  maandag 4 mei 2009 @ 15:20:49 #214
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_68656927
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dat is waar, maar wij weten sowieso maar weinig over de interne situatie. Zoals je zegt; als het niet klikt dan moet er gewoon een andere trainer aangesteld worden, want dan is er gewoon geen toekomst. Dit moet dan gewoon intern geëvalueerd worden.

Alleen hebben we het al vaker geprobeerd met jonge trainers, waarvan Marco er ook een was/is. Ik vind het nog steeds jammer dat Cruijff ons cluppie zo moest verlaten vorig jaar . Ben benieuwd hoe het er uit gezien had als hij de opperbaas was geworden ofzo.
- Thucydides
pi_68656940
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:18 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik wil nou eens een trainer die echt meerdere clubs achter zn naam heeft staan als hoofdtrainer. Marco, Koster(gedwongen), Ten Cate, Blind....
Buitenlander zou ik ook niet heul gek vinden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68656955
Zet er maar een goede giftige assistent naast met veel ervaring.
pi_68656973
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef kurk_droog het volgende:
Zet er maar een goede giftige assistent naast met veel ervaring.
Neeskens.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68656979
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Alleen hebben we het al vaker geprobeerd met jonge trainers, waarvan Marco er ook een was/is. Ik vind het nog steeds jammer dat Cruijff ons cluppie zo moest verlaten vorig jaar . Ben benieuwd hoe het er uit gezien had als hij de opperbaas was geworden ofzo.
Denk dat het niet veel zou uitmaken aangezien hij niet direct met de spelers te maken zou krijgen. Uiteindelijk gaat het om hun en niet om de bestuursleden.
pi_68657037
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:20 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Dat is waar, maar wij weten sowieso maar weinig over de interne situatie. Zoals je zegt; als het niet klikt dan moet er gewoon een andere trainer aangesteld worden, want dan is er gewoon geen toekomst. Dit moet dan gewoon intern geëvalueerd worden.
Ik hoop dat alle partijen zo dapper zijn om dat te doen. alles wijst er op (als buitenstaander) dat er geen optimale klik is tussen speler en trainer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2009 15:24:41 ]
pi_68657064
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Er zijn vast genoeg geweldige trainers zonder club.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:25:48 #221
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_68657088
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Litmanen
Maar dan over 5 jaar ofzo, nadat hij 3x op rij kampioen is geworden met FC Lahti en 2 17-jarige talentjes aan Ajax heeft verkocht die blijkbaar meteen mee kunnen met het topniveau.

* blijft dromen
- Thucydides
  maandag 4 mei 2009 @ 15:25:52 #222
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68657092
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Neeskens.
Ja die heb ik ook al een paar keer genoemd hier. Zou een mooie zijn. Heeft nu toch niks nu Nederland B klaar is. Verder zou ik Bruins Slot wel weer willen zien bij Ajax. Hij zit toch ook thuis dacht ik na het ontslag bij Valencia.
#FreeHat
  maandag 4 mei 2009 @ 15:26:45 #223
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_68657118
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:22 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Denk dat het niet veel zou uitmaken aangezien hij niet direct met de spelers te maken zou krijgen. Uiteindelijk gaat het om hun en niet om de bestuursleden.
Nee, maar hij oefent wel (legitieme) autoriteit uit op Marco, en Marco zou echt wel naar hem luisteren.
- Thucydides
pi_68657142
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Litmanen
Maar dan over 5 jaar ofzo, nadat hij 3x op rij kampioen is geworden met FC Lahti en 2 17-jarige talentjes aan Ajax heeft verkocht die blijkbaar meteen mee kunnen met het topniveau.

* blijft dromen
Tot dan mag Mancini van mij wel plaats nemen

* Droomt lekker mee
pi_68657165
Over dromen gesproken: Wenger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')