Ik zie hem ook zeker niet als vaste back, maar het is wel handig dat een speler ervaring heeft op die positie mocht dat nodig zijn door blessures, schorsingen, of als je in Europa in een wedstrijd op een andere manier wilt gaan spelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
please een echte verdediger op linksback ipv weer een aanvaller verkrachten om er na een half jaar achter te komen dat het toch geen linksback is. Eerst maar eens leren verdedigen, want daar gaat het bij ons mis. De meeste doelpunten maken maar toch geen kampioen worden.
Ja had wel zoiets meegekregen? Is ie al verkocht?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Frankz0rz het volgende:
deze was eerder
Anyway, had Ajax niet laatst interesse in zo'n Poolse CV? was 1.91 ofzoiets
aangepast.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Speelschema klopt niet
Echt gruwelijk ja. Vier van de acht verliespartijen waren goed voor 19 goals trouwens. Als het golft, dan golft het goed.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt gruwelijk ja. Vier van de acht verliespartijen waren goed voor 19 goals trouwens. Als het golft, dan golft het goed..
Zul je toch altijd houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Meest belachelijke vind ik wel dat er nu Feyenoord-supporters zijn die Ajax uitlachen. Natuurlijk is het kut wat Ajax presteert, maar Feyenoord heeft nog eens twintig punten minder.
Niets aan toe te voegen. Van Basten nog liever vandaag de deur uit dan morgen. Iedere andere willekeurige trainer was er maanden geleden al uit gezet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef koningdavid het volgende:
Het verbaast me dat er mensen zijn die zeggen dat het vooral aan de spelers ligt en niet aan Van Basten. Tuurlijk treft de spelers ook blaam, maar vegeet niet: Van Basten is de manager. Als in een bedrijf de werknemers niet goede inzet tonen zal de directeur ook de manager aanspreken.
Waarom heeft Hiddink bijna nooit last van spelers die zich niet lijken in te zetten? Waarom had Van Gaal dat niet?
Van Basten kan de spelers blijkbaar niet 'raken'. We hebben al vaker verhalen gehoord van spelers dat ze het vreemd vinden dat Van Basten weinig met ze praat.
Bovendien heeft Van Basten wat betreft opstellingen wel zeker 'fouten' gemaakt en zie ik weinig progressie in de tactische vastigheid van het elftal.
Kortom: Van Basten heeft gefaald in mijn optiek.
Maakt weinig meer uit. Als het al gebeurt dan zal het vooral zijn omdat Twente rustig aan doet met het oog op de beker.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:30 schreef dndiek het volgende:
Hebben jullie nog vertrouwen in een overwinning op FC Twente?
Dat boeit geen reet. Hoop dat ze daar nog harder af gaan om eerlijk te zijn, en dat de Arena helemaal leeg zal zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:30 schreef dndiek het volgende:
Hebben jullie nog vertrouwen in een overwinning op FC Twente?
Feyenoorders hebben zich na 10 wedstrijden al neergelegd bij de situatie en zagen in dat het al een hele prestatie zou worden om de PO's te halen. Jullie hebben tot 2 weken geleden steeds weer een beetje hoop gekregen en tot gisteren weer de hoop gehad toch CL te halen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Meest belachelijke vind ik wel dat er nu Feyenoord-supporters zijn die Ajax uitlachen. Natuurlijk is het kut wat Ajax presteert, maar Feyenoord heeft nog eens twintig punten minder.
Dat laatste geeft ie gelukkig zelf ook toe. Maar ik vind het erger dat hij, al dan niet letterlijk, zegt dat hij ook geen idee heeft hoe het beter kan gaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef koningdavid het volgende:
Het verbaast me dat er mensen zijn die zeggen dat het vooral aan de spelers ligt en niet aan Van Basten. Tuurlijk treft de spelers ook blaam, maar vegeet niet: Van Basten is de manager. Als in een bedrijf de werknemers niet goede inzet tonen zal de directeur ook de manager aanspreken.
Waarom heeft Hiddink bijna nooit last van spelers die zich niet lijken in te zetten? Waarom had Van Gaal dat niet?
Van Basten kan de spelers blijkbaar niet 'raken'. We hebben al vaker verhalen gehoord van spelers dat ze het vreemd vinden dat Van Basten weinig met ze praat.
Bovendien heeft Van Basten wat betreft opstellingen wel zeker 'fouten' gemaakt en zie ik weinig progressie in de tactische vastigheid van het elftal.
Kortom: Van Basten heeft gefaald in mijn optiek.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Maakt weinig meer uit. Als het al gebeurt dan zal het vooral zijn omdat Twente rustig aan doet met het oog op de beker.
Dus de derde plaats boeit jullie niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat boeit geen reet. Hoop dat ze daar nog harder af gaan om eerlijk te zijn, en dat de Arena helemaal leeg zal zijn.
Precies. Dan verklaar je jezelf al incompetent. Dan kan je ook maar beter opstappen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste geeft ie gelukkig zelf ook toe. Maar ik vind het erger dat hij, al dan niet letterlijk, zegt dat hij ook geen idee heeft hoe het beter kan gaan.
Hij doet maar wat. Eerst mocht Anita weg, nu is hij opeens basisspeler. Dan staat Sulejmani in de spits, dan op links, dan op 10, vervolgens op de bank. Idem met Emanuelson. Dan nog het keepersdilemma. Eerst Steek in de goal, dan Vermeer dan weer Steek. Begin van het jaar hadden we nog Evander Sno, eerst op het middenveld, dan tribune, dan de spits.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste geeft ie gelukkig zelf ook toe. Maar ik vind het erger dat hij, al dan niet letterlijk, zegt dat hij ook geen idee heeft hoe het beter kan gaan.
Ik kan er inderdaad niet wakker om liggen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
[..]
Dus de derde plaats boeit jullie niet?
Joh, alsof ik uberhaupt Feyenoordsupporters nog serieus neem.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |