Eigenlijk ben ik gewoon laks, wat ik niet moet zijn, maar de kans dat ik niet slaag is niet zo heeeeeeeeel groot (wat klinkt dat eigendunkerig)quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef fusionfake het volgende:
M'n vader zei nog tegen me, begin nou maar met leren straks word je ziek ofzo en kan je niet leren die laatste dagen. Mijn reactie: Ach die kans is zoo klein
Nou, ik ben ziek alrightGriep koorts etc
Succes, je weet dat de officiële stof omschrijving op internet staat? Leert vrij handig, het is alleen jammer dat niet alle verbanden worden gegeven. Deze moet je zelf ontdekken of toch echt het boek even op doenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga vandaag leren met langzaam een beetje geschiedenis doorlezen...
waar?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Succes, je weet dat de officiële stof omschrijving op internet staat? Leert vrij handig, het is alleen jammer dat niet alle verbanden worden gegeven. Deze moet je zelf ontdekken of toch echt het boek even op doen
inderdaad wat een klotenboek is dat.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:56 schreef Mindstate het volgende:
Op www.watmoetikleren.nl toch?
Ik ging net even met Dynamiek en Stagnatie in de Republiek aan de gang, jezus wat een kutstof
Nederlands en engels gewoon niet. En tjah, latijn een btj vertalen zal wel genoeg zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:40 schreef Givemeabreak het volgende:
27 april ben ik begonnen met leren.
Ben nu vooral druk bezig met M&O heb nu ongeveer het halve boek doorgewerkt.. en het meerendeel al meerdere keren herhaald.
Verder ben ik ook druk met geschiedenis, ten oorlog. Daar ben ik nu bij hoofdstuk 3.
En dan moet ik nog Dynamiek&StagnatieDaar zie ik een beetje tegen op.
Wat ik me afvroeg, hoeveel examens oefenen jullie gemiddeld per vak?
Dan heb ik het vooral over de talen.
Succes iedereen!;)
Wat bedoel je met situatie beschrijving? Het is toch gewoon de bedoeling dat je het antwoord geeft op een vraag. Er staat zo nu en dan bij ''Leg uit'' of ''Verklaar dit''. Dat lijkt me allemaal zeer duidelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef ijsblokjes het volgende:
AK is alleen actieve aarde nog een keer doornemen en alles even bovenhalen, de rest is gewoon logische denken. En natuurlijk Ullman(?) begrippen kennen, die komen in elk examen volgens mij wel ergens voor.
En ook niet vergeten overal een situatie beschrijving bij zetten, scheelt je ander per vraag 1 punt!
Ik vind zelf Samengevat erg handigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Iemand tips om natuurkunde te studeren? Wat een rotvak is dat zeg. Mijn plan is gewoon om een hoofdstuk te lezen en dan alle vragen te maken, maar ja, dat is wel erg tijdrovend.
Ik heb die examenbundel biologie van school gekregen, ben ik een beetje onderwerp voor onderwerp dingen aan het doornemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:40 schreef Skazminko het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen.
edit: Hoe leren jullie voor bio? gewoon examens maken of al die boeken doorwerken?
Natuurkunde 1,2 (VWO) is echt een eitje: met een Binas erbij is het maar een kwestie van de juiste formule zoeken en toepassen .quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik heb die examenbundel biologie van school gekregen, ben ik een beetje onderwerp voor onderwerp dingen aan het doornemen.
Zitten vragen per onderwerp in, bijv 1 : Cellen, weefsels etc. dan ga ik dat in het boek weer doorkijken en die vragen maken tot ik ze allemaal gemaakt heb, ik mag hopen dat ik daarna de basis van bio weer ken.
Sssst!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Onorgineel het volgende:
Kut, ineens blijk je nog maar een anderhalve week te hebben
Je kan het ook positief bekijken: Yeaaaah nog maar een anderhalve weekquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Onorgineel het volgende:
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Onorgineel het volgende:
Mijne zijn al begonnen en het enige vak waar ik een week van te voren mee ben begonnen is wiskunde, en die examens heb ik morgen en overmorgen. Daarna 2 dagen vrij en dan al mijn examens aan één stuk doorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Onorgineel het volgende:
Wat voor school doe je dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijne zijn al begonnen en het enige vak waar ik een week van te voren mee ben begonnen is wiskunde, en die examens heb ik morgen en overmorgen. Daarna 2 dagen vrij en dan al mijn examens aan één stuk door
Ik heb het even gegoogled. Interessant zeg! Wat voor talen en vakken heb je er bij?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
International Baccalaureate Diploma.
English A1 (as a first language) SLquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled. Interessant zeg! Wat voor talen en vakken heb je er bij?
Ben je zelf internationaal? Of heb je er echt bewust voor gekozen om deze school te doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
English A1 (as a first language) SL
Computer Science SL
Mathematics SL
Physics HL
Economics HL
German as a second language HL
Ja, ik woon in het buitenland en heb dus maar voor het diploma gekozen waarmee ik het makkelijkste in Nederland of het buitenland kan studeren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Fems het volgende:
[..]
Ben je zelf internationaal? Of heb je er echt bewust voor gekozen om deze school te doen?
Ah, oke!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik woon in het buitenland en heb dus maar voor het diploma gekozen waarmee ik het makkelijkste in Nederland of het buitenland kan studeren.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef Andyy het volgende:
was het niet zo dat je een ban kon aanvragen?
voor de Fok! verslaafden (zoals ik)
Hier ook bezig met dynamiek en stagnatiequote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef andre347 het volgende:
Al een tijdje geleden begonnen met leren. Vandaag Dynamiek&Stagnatie herhalen. Later op de middag zal ik even een Economie examen gaan maken, wat overigens een vrij pittig examen gaat worden dit jaar (tenminste voor mij).
Fijn om te zien dat jij er ook moeite mee hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef Ricard0j het volgende:
Volgende week begin ik met leren
Al heb ik eco al een beetje geleerd.
Ligt nu wel een boek M&O voor me, alleen het kost zo'n moeite om hem open te doen..
Ssstquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat jij er ook moeite mee hebt![]()
![]()
En wat zeur je nou man met je havo! Het zou een makkie voor je moeten zijn!
Maandag is toch Nederlands.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef electronique het volgende:
maandag over een week
en ik kan me er maar niet toe zetten om te beginnen
"beeldende vakken"quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maandag is toch Nederlands.
Nederlands is simpel(dat geldt toch voor iedereen? :p )
Ik verdenk mezelf er van om pas in de week rust met wiskunde te beginnen.
zelfde hierquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef fusionfake het volgende:
Morgen examenstunt en daarna is alles facultatief
hebben em al gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef fusionfake het volgende:
Morgen examenstunt en daarna is alles facultatief
muhaha geweldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
hebben em al gehad.
Wij mogen altijd de hele nacht zuipen op school en van de school een hindernisbaan maken.
Mochten we geen water, maar uiteindelijk liep iedereen met zponzen en plantenspuiten met verf rond
En toen er op geruimd moest worden is de hele 6e gevlucht
Ja, klopt ook wel redelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom prive?
Ik stel me daar altijd bij voor dat de persoon het gewone VWO faalde mr de ouders het perse wilden pushen en de persoon dus op een priveschool wordt gedumpt.
Waar ben je aan begonnen? Ten Oorlog is vrij interessant, Dynamiek & Stagnatie daarentegen nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:04 schreef Ricard0j het volgende:
Begonnen aan Ges nu, verschrikkelijk saai.
Boek is trouwens ook flut. Ding valt gewoon uitelkaar, terwijl hij nieuw is
Meerkeuze.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:39 schreef Christiaan het volgende:
Nederlands zuigt nog best wel. Moet je al die functies kennen, en ook kunnen noemen, of krijg je ze vooral meerkeuze?
Ik heb afgelopen week een heel examen Nederlands gemaakt, maar daar kwam ik alleen samenvatten en begrijpend lezen vragen tegen, welke functies bedoel jij?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:39 schreef Christiaan het volgende:
Nederlands zuigt nog best wel. Moet je al die functies kennen, en ook kunnen noemen, of krijg je ze vooral meerkeuze?
Dat is altijd meerkeuzequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:39 schreef Christiaan het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:39 schreef Christiaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |