Eigenlijk ben ik gewoon laks, wat ik niet moet zijn, maar de kans dat ik niet slaag is niet zo heeeeeeeeel groot (wat klinkt dat eigendunkerig)quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef fusionfake het volgende:
M'n vader zei nog tegen me, begin nou maar met leren straks word je ziek ofzo en kan je niet leren die laatste dagen. Mijn reactie: Ach die kans is zoo klein
Nou, ik ben ziek alrightGriep koorts etc
Succes, je weet dat de officiële stof omschrijving op internet staat? Leert vrij handig, het is alleen jammer dat niet alle verbanden worden gegeven. Deze moet je zelf ontdekken of toch echt het boek even op doenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga vandaag leren met langzaam een beetje geschiedenis doorlezen...
waar?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Succes, je weet dat de officiële stof omschrijving op internet staat? Leert vrij handig, het is alleen jammer dat niet alle verbanden worden gegeven. Deze moet je zelf ontdekken of toch echt het boek even op doen
inderdaad wat een klotenboek is dat.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:56 schreef Mindstate het volgende:
Op www.watmoetikleren.nl toch?
Ik ging net even met Dynamiek en Stagnatie in de Republiek aan de gang, jezus wat een kutstof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |