abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68651340
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Groenten vinden we niet zo lekker Binnenkort groentensmoothies proberen denk ik.
Ik vind groente wel lekker, maar bij het avondeten alleen red ik 200 g. echt niet (als ik ook nog aardappelen/rijst/pasta/vlees enzo erbij eet). Tegenwoordig eet ik daarom maar een stuk komkommer of cherrytomaatjes tussendoor.

En groentesmoothies: ik vind wortel-sinaasappel erg lekker en komkommer-appel is apart, niet vies, maar wel vreemd romig/fris.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 mei 2009 @ 12:24:30 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68651351
Wat raar trouwens: ik heb altijd 2 weken meivakantie gehad (behalve op de uni, geloof ik) en nu duurt de meivakantie maar 1,5 week . Iedereen moet woensdag weer naar school, geloof ik . Waarom?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 mei 2009 @ 12:26:12 #53
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68651413
Tink, XM zal hopelijk toch wel meer nemen dan 1 opscheplepel aardappelpuree? Ik eet altijd minstens 200 gram van dat spul.

Ik ga vanavond denk ik kipshoarma maken, wie heeft er nog suggesties? Ik ga er iig ui en paprika bij doen, en knoflooksaus Zijn er nog suggesties voor meer groentjes?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68651425
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Het weggooien van een bleke, melige, zompige, vette bratwurst is een van m'n beste beslissingen ooit geweest. Na de eerste hap bedacht ik dat ik het recht had met het ding te doen wat me het beste leek. Mezelf ermee vergiftigen was niet het beste.

Als je eens wist hoeveel tompoucen de supermarkten en bakkers weggooien, wat maken die twee van jou dan nog uit? Weggooien is soms beter dan opeten.
Je hebt gelijk... Als vriendje ze niet wil gaan ze de prullenbak in.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? maandag 4 mei 2009 @ 12:26:26 #55
70532 loveli
N
pi_68651429
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

m'n vriend is een duitser he...daar doen ze dat niet echt op 4 mei. volgens mij helemaal niet...
Juist daarom, dat je het aan een duitser moet uitleggen!
crap in = crap out
  maandag 4 mei 2009 @ 12:26:52 #56
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_68651446
Iemand gisteren de TVKantine gezien?

De fok zeg wat doet Carlo Eric van Tijn briljant na IK dacht echt dat het de echte was tot dat ik beter keek. Briljant gewoon!
  maandag 4 mei 2009 @ 12:27:38 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68651480
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Remsjo het volgende:
Iemand gisteren de TVKantine gezien?

De fok zeg wat doet Carlo Eric van Tijn briljant na IK dacht echt dat het de echte was tot dat ik beter keek. Briljant gewoon!
Carlo is sowieso heel goed in typetjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_68651501
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Ewelina het volgende:
Tink, XM zal hopelijk toch wel meer nemen dan 1 opscheplepel aardappelpuree? Ik eet altijd minstens 200 gram van dat spul.

Ik ga vanavond denk ik kipshoarma maken, wie heeft er nog suggesties? Ik ga er iig ui en paprika bij doen, en knoflooksaus Zijn er nog suggesties voor meer groentjes?
In pitabroodjes? Dan kun je er sla en komkommer bij doen, lekker fris.
pi_68651540
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat raar trouwens: ik heb altijd 2 weken meivakantie gehad (behalve op de uni, geloof ik) en nu duurt de meivakantie maar 1,5 week . Iedereen moet woensdag weer naar school, geloof ik . Waarom?
Geen idee! Hier waren we vorige week beperkt open (tot 15 uur), deze week volledig open inclusief avonddiensten. Het zit hier ook bomvol.

Maar al mijn collega's hebben vrij gepland We werken deze week maar met twee man. Niet zo handig gepland dus.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68651541
quote:
XM zal hopelijk toch wel meer nemen dan 1 opscheplepel aardappelpuree? Ik eet altijd minstens 200 gram van dat spul.

Als het verse aardappelpuree is wel ja (zelf gestampt met goede boter en slagroom (of melk...)) maar uit een pakje (at ik vroeger bij mijn moeder) is fiesss! Dan zou ik het uit beleefdheid bij 1 eetlepel laten.

En bij de shoarma; sla/komkommer/tomaat?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68651615
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij vroeg wel of ik zijn Japans gemarineerde kogelbiefstuk met wasabidressing kon namaken, maar dat is nog een beetje te hoog gegrepen voor me denk ik. . Die was wel echt ontzettend lekker, en ik heb voor het eerst van m'n leven een hapje biefstuk gehad!
Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterig

Eten jullie allemaal wel regelmatig tonijnsteak, dames? Appie heeft hele goeie in de vriezer, en die zijn echt niet duur Superlekker en heel mager.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:31:37 #62
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_68651618
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Carlo is sowieso heel goed in typetjes .

'' En ik baal er enorm van ''

Carl Noten vind ik niet zo lijken Maar die doet ie dan wel weer overdreven waardoor het wel lachwekkend overkomt. Gerard Joling doet ie ook goed na. Vooral dat lachen
  maandag 4 mei 2009 @ 12:31:46 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68651622
quote:

Stel, ze neemt 3 opscheplepels aardappelpuree, dan zijn dat 82 kcal meer. Dat maakt ook niet de wereld aan verschil.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:32:02 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68651637
Het is wel uit een pakje ja . Zelf maken vind ik echt waaayyyyy to veel moeite .

Zou willen dat ik koken leuk vond, maar ik haat het echt. Boen nog liever 10 wc's van onder tot boven.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 mei 2009 @ 12:32:05 #65
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68651639
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Juist daarom, dat je het aan een duitser moet uitleggen!
het hoe en waarom snapt hij natuurlijk wel. Maar ik denk niet dat hij doorheeft dat dat voor nederlanders precies vandaag herdacht wordt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_68651642
Hallo.

Resultaat van zaterdag:
O: twee gekookt ei
S: ca 10km wandelen
T: turks brood
D: gegrilde aubergine en courgette, gesmoorde champs, turks brood, houmous, zelfgemaakt sinaasappelijs

Resultaat van zondag:
O: twee gekookt ei
S: ca 10km wandelen
T: mueslireep, zelfgemaakt sinaasappelijs
D: asperges, eitje, aardappeltje
T: volkoren toastjes met blauwe kaas

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: tomaten, komkommer, turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met tehina
D: aspergesoep, turks brood met knoflookyoghurt, tomatensalade
pi_68651658
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

In pitabroodjes? Dan kun je er sla en komkommer bij doen, lekker fris.
Als je eens wat anders wilt: geschaafde kool, geraspte wortel?
  maandag 4 mei 2009 @ 12:33:31 #68
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68651682
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als het verse aardappelpuree is wel ja (zelf gestampt met goede boter en slagroom (of melk...)) maar uit een pakje (at ik vroeger bij mijn moeder) is fiesss! Dan zou ik het uit beleefdheid bij 1 eetlepel laten.

En bij de shoarma; sla/komkommer/tomaat?
Kant- en klare aardappelpuree die je bij AH koopt en dan een paar minuten de magnetron in moet, is best ok Uit een pakje en dat je er dan alleen melk bij moet doen, die is inderdaad smerig.

Ik maak puree meestal zelf, gewoon met een beetje boter en warme melk. En dan wat paneermeel erover en in de oven, zodat er een lekker knapperig korstje op komt Heerlijk en echt niet zo calorierijk.

Sla is wel een goede, evenals losse komkommer

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 04-05-2009 12:39:26 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? maandag 4 mei 2009 @ 12:34:25 #69
70532 loveli
N
pi_68651713
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterig

Eten jullie allemaal wel regelmatig tonijnsteak, dames? Appie heeft hele goeie in de vriezer, en die zijn echt niet duur Superlekker en heel mager.
Ze hebben ook verse! (die ongetwijfeld duurder zijn)
crap in = crap out
pi_68651718
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is wel uit een pakje ja . Zelf maken vind ik echt waaayyyyy to veel moeite .

Zou willen dat ik koken leuk vond, maar ik haat het echt. Boen nog liever 10 wc's van onder tot boven.
Doe het dan uit gezondheids/slankheidsoverwegingen
Verse aardappels bevatten nog wel wat nuttige voedingsstoffen; puree uit een zakje bevat niets interessants, enkel calorieen
pi_68651727
quote:

[..]

De Lidl verkoopt ze niet meer, en de Nettorama ook niet
Zal wel komen omdat zij de bedreigde variant verkochten?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 4 mei 2009 @ 12:35:10 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68651740
Ik eet nooit aardappels . En ook geen aardappelpuree dus.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 mei 2009 @ 12:35:33 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68651756
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

Heb je het gezien? Nog geen 700 kcal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:36:29 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68651782
quote:

[..]

hier dus niet te krijgen! Volgens mij omdat tonijn een bedreigde vissoort is, ofzo.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_68651810
Over pitabroodjes gesproken (nouja, ik dan ), wij hebben van de week dit gegeten (pita's met varkensreepjes en spinazie in zoute sojasaus/honing/knoflook, Griekse yoghurt en appel) maar dan met kip. Ik vond het echt een aanrader.

Tonijnsteak is ook een goed idee! Binnenkort weer eens maken.

Aardappelpuree maken is toch helemaal niet veel werk? Desnoods koop je geschilde aardappels, dan hoef je ze alleen maar te koken en wat melk en kruiden erbij te doen. Boter kan ook maar dat doe ik niet eens, dan is het helemaal gezond. Tien keer beter dan die zooi uit een pakje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')