Ik vind groente wel lekker, maar bij het avondeten alleen red ik 200 g. echt niet (als ik ook nog aardappelen/rijst/pasta/vlees enzo erbij eet). Tegenwoordig eet ik daarom maar een stuk komkommer of cherrytomaatjes tussendoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Groenten vinden we niet zo lekker![]()
Binnenkort groentensmoothies proberen denk ik.
Je hebt gelijk... Als vriendje ze niet wil gaan ze de prullenbak in.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Het weggooien van een bleke, melige, zompige, vette bratwurst is een van m'n beste beslissingen ooit geweest. Na de eerste hap bedacht ik dat ik het recht had met het ding te doen wat me het beste leek. Mezelf ermee vergiftigen was niet het beste.
Als je eens wist hoeveel tompoucen de supermarkten en bakkers weggooien, wat maken die twee van jou dan nog uit? Weggooien is soms beter dan opeten.
Juist daarom, dat je het aan een duitser moet uitleggen!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
m'n vriend is een duitser he...daar doen ze dat niet echt op 4 mei. volgens mij helemaal niet...
Carlo is sowieso heel goed in typetjesquote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Remsjo het volgende:
Iemand gisteren de TVKantine gezien?
De fok zeg wat doet Carlo Eric van Tijn briljant naIK dacht echt dat het de echte was tot dat ik beter keek. Briljant gewoon!
In pitabroodjes? Dan kun je er sla en komkommer bij doen, lekker fris.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Ewelina het volgende:
Tink, XM zal hopelijk toch wel meer nemen dan 1 opscheplepel aardappelpuree? Ik eet altijd minstens 200 gram van dat spul.
Ik ga vanavond denk ik kipshoarma maken, wie heeft er nog suggesties? Ik ga er iig ui en paprika bij doen, en knoflooksausZijn er nog suggesties voor meer groentjes?
Geen idee! Hier waren we vorige week beperkt open (tot 15 uur), deze week volledig open inclusief avonddiensten. Het zit hier ook bomvol.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat raar trouwens: ik heb altijd 2 weken meivakantie gehad (behalve op de uni, geloof ik) en nu duurt de meivakantie maar 1,5 week. Iedereen moet woensdag weer naar school, geloof ik
. Waarom?
Als het verse aardappelpuree is wel ja (zelf gestampt met goede boter en slagroom (of melk...)) maar uit een pakje (at ik vroeger bij mijn moeder) is fiesss! Dan zou ik het uit beleefdheid bij 1 eetlepel laten.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Ewelina het volgende:
XM zal hopelijk toch wel meer nemen dan 1 opscheplepel aardappelpuree? Ik eet altijd minstens 200 gram van dat spul.
Ik ga vanavond denk ik kipshoarma maken, wie heeft er nog suggesties? Ik ga er iig ui en paprika bij doen, en knoflooksausZijn er nog suggesties voor meer groentjes?
Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterigquote:Op maandag 4 mei 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij vroeg wel of ik zijn Japans gemarineerde kogelbiefstuk met wasabidressing kon namaken, maar dat is nog een beetje te hoog gegrepen voor me denk ik.. Die was wel echt ontzettend lekker, en ik heb voor het eerst van m'n leven een hapje biefstuk gehad!
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Carlo is sowieso heel goed in typetjes.
Stel, ze neemt 3 opscheplepels aardappelpuree, dan zijn dat 82 kcal meer. Dat maakt ook niet de wereld aan verschil.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Ewelina het volgende:
Tink, XM zal hopelijk toch wel meer nemen dan 1 opscheplepel aardappelpuree? Ik eet altijd minstens 200 gram van dat spul.
het hoe en waarom snapt hij natuurlijk wel. Maar ik denk niet dat hij doorheeft dat dat voor nederlanders precies vandaag herdacht wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist daarom, dat je het aan een duitser moet uitleggen!
Als je eens wat anders wilt: geschaafde kool, geraspte wortel?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In pitabroodjes? Dan kun je er sla en komkommer bij doen, lekker fris.
Kant- en klare aardappelpuree die je bij AH koopt en dan een paar minuten de magnetron in moet, is best okquote:Op maandag 4 mei 2009 12:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als het verse aardappelpuree is wel ja (zelf gestampt met goede boter en slagroom (of melk...)) maar uit een pakje (at ik vroeger bij mijn moeder) is fiesss! Dan zou ik het uit beleefdheid bij 1 eetlepel laten.
En bij de shoarma; sla/komkommer/tomaat?
Ze hebben ook verse! (die ongetwijfeld duurder zijn)quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterig
Eten jullie allemaal wel regelmatig tonijnsteak, dames? Appie heeft hele goeie in de vriezer, en die zijn echt niet duurSuperlekker en heel mager.
Doe het dan uit gezondheids/slankheidsoverwegingenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is wel uit een pakje ja. Zelf maken vind ik echt waaayyyyy to veel moeite
.
Zou willen dat ik koken leuk vond, maar ik haat het echt. Boen nog liever 10 wc's van onder tot boven.
De Lidl verkoopt ze niet meer, en de Nettorama ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterig
Eten jullie allemaal wel regelmatig tonijnsteak, dames? Appie heeft hele goeie in de vriezer, en die zijn echt niet duurSuperlekker en heel mager.
Heb je het gezien? Nog geen 700 kcal.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is wel uit een pakje ja. Zelf maken vind ik echt waaayyyyy to veel moeite
.
Zou willen dat ik koken leuk vond, maar ik haat het echt. Boen nog liever 10 wc's van onder tot boven.
hier dus niet te krijgen!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |