Je merkt zeker wel verschil aangezien scart interlaced beeld weergeeft, wat gaar is op een lcd, zeker bij snelle bewegingen. Een BD-speler met hdmi geeft het beeld progressive weer, dus alles gewoon lekker vloeiend.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff een vraagje voor de dvd en blu ray nerds onder ons.... Merk je veel verschil wanneer je een normale dvd afspeelt op een blu ray speler wat betreft kwaliteit? Of maakt dit geen reet uit of het op een dvd speler of blu-ray speler is wat betreft dvd's ....
Neem aan dat het op een blu ray speler beter is (HDMI ipv Scart etc..) of zit ik mis.....
Oh ik vind het ook niet erg dat je het doetquote:Op maandag 4 mei 2009 07:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee overal 1-0 of 0-1 invullen is nadenkenDaarnaast is t pas iets vd laatste wedstrijden
Overigens staat Jorrit op dit moment virtueel bovenaan.
Ow ja; boehoe ik kan niet winnen![]()
Ik vond het overigens geen echte gokjes. Met echte Twente op verlies tegen AZ is geen gok, Ajax op verlies is een gok.
Klinkt als een mooie avondquote:Op maandag 4 mei 2009 10:20 schreef IJsmuts het volgende:
morge![]()
zaterdag dus vrijgezellendag gehad, naast stuntman zijn voor een dag, lekker tapas eten en feesten in cafe nol hebben we aan het eind van de avond ieder (10 man) nog 100e gepinned en alles opgemaakt in de striptent![]()
1.000e aan bier, champagne en strippers in 2uur opgemaaktdaarna met 4 man bij mn vrouwtje in bed gedoken
alles ondergekotst en compleet naar de tyfus weer wakker geworden..., alcohol giert nog steeds door mn lijf
![]()
@ ferdi, uiteraard neem ik luchpakketje van Loekie mee![]()
dat was het ookquote:
Heb je je vriendin ondergekotst?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:20 schreef IJsmuts het volgende:
morge![]()
zaterdag dus vrijgezellendag gehad, naast stuntman zijn voor een dag, lekker tapas eten en feesten in cafe nol hebben we aan het eind van de avond ieder (10 man) nog 100e gepinned en alles opgemaakt in de striptent![]()
1.000e aan bier, champagne en strippers in 2uur opgemaaktdaarna met 4 man bij mn vrouwtje in bed gedoken
alles ondergekotst en compleet naar de tyfus weer wakker geworden..., alcohol giert nog steeds door mn lijf
![]()
@ ferdi, uiteraard neem ik luchpakketje van Loekie mee![]()
verdomme, das een mooi weekend, had liever bij jou gezetenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:31 schreef jpjedi het volgende:
Mijn popcorn hour draait na veel gekut eindelijk lekker. zelfs iso'tjes kan hij direct afspelen dmv streamen. fuck het gezeik met codecs en media serversGewoon share direct streamen op de tv. Planet earth HD
![]()
Alles draait nu vanaf mijn servertje via het gigabit netwerk. De pch is echter 100mbit maar de PS3 heeft gigabit.![]()
Ben weer helemaal blij dat alles werkt. Was wel even knutselen.Nu nog mijn remote desktop om op de server te komen. Tele2 blokkeert http access maar met RD client zou ik er toch in moeten komen maar dat werkt nu dus niet.
De server draait met Samba dus dan kunnen de macs ook gewoon op de ntfs partities schrijven.
![]()
Tot zover mijn weekend in vogelvlucht.
Behalve het kotsen had ik de rest best willen ruilen met jou hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verdomme, das een mooi weekend, had liever bij jou gezeten
Sorry hoor, maar ik lig ook niet graag met 3 andere mannen bij me vrouwtje in bedquote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Behalve het kotsen had ik de rest best willen ruilen met jou hoor.
Op zich heb je wel een punt inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik lig ook niet graag met 3 andere mannen bij me vrouwtje in bed
Klinkt als een BoF!-meetquote:Op maandag 4 mei 2009 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, maar ik lig ook niet graag met 3 andere mannen bij me vrouwtje in bed
Precies, winnen is winnen en zoals gezegd sta je op dit moment nog voor. Zondag kan er weer flink wat verschuiven op de ranglijst en aangezien ik een keer meer rondewinnaar ben geworden moet je 20punten meer halen uit de eindstand. Jij staat nu op +30, ik op +10. Eergisteren wast nog andersomquote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ik vind het ook niet erg dat je het doet
Ik bedoel ik vul mijn score in om te winnen en dat doe jij dus blijkbaar ook, da's gewoon slim
Er zatten een aantal uitslagen bij die ik tegen mijn verwachting in had gegokt, pakte niet al te best uit overigens
Kun je dat ook al zien?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies, winnen is winnen en zoals gezegd sta je op dit moment nog voor. Zondag kan er weer flink wat verschuiven op de ranglijst en aangezien ik een keer meer rondewinnaar ben geworden moet je 20punten meer halen uit de eindstand. Jij staat nu op +30, ik op +10. Eergisteren wast nog andersom
Ik heb een Excel sheetjequote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet het toch niet allemaal zelf gaan lopen uitrekenen he
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb een Excel sheetjeHet eerste jaar ben ik winnaar geworden doordat Ajax het kampioenschap verspeelde en ik dus +50 kreeg en Raffie niet
Moest dus even kijken of ik me zorgen moest maken of juist niet.
Tijd voor een BOF! BBQquote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Sickert het volgende:
*bezig met de plintjes*
nu alleen nog warm water in de bijkeuken + afvoer en water voor de wasmachine
moving in ergens @ volgende week
beneden moet nog wel alles gebeuren helaas
Ik moet de strategie nog even bedenken maar er kan nog een hoop gebeuren dit weekend. Met 1 wisseling win ik alweerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die moeite neem ik niet hoor. Heb overigens de schaal wel alvast opgezocht
Mocht je winnen krijg je hem weer terug
Ik ookquote:
rome cityquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:36 schreef staticdata het volgende:
Normaal nooit koffie, maar beetje weinig slaap gekregen in Rome
Hij wilde in Zeeland komen wonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waar wil je gaan wonen? rotterdam, den haag of nu wel een leuke stad?
Bij jou int schuurtje toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:53 schreef IJsmuts het volgende:
We wonen nu stiekem al samenquote:
Het historisch centrum is mooi, daarbuiten is het dood. Prijs van het eten heb je gelijk in. lekker cheap. OP zich wel aardige dingen op, maar echt super speciaal was het niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:18 schreef IJsmuts het volgende:
ursel pwnen![]()
![]()
ik vond rome dus een kut stad, maar het eten briljant, helemaal omdat je er niet meer dan 8e voor hoeft neer te leggen![]()
italianen zijn cool, maar romeinen zijn rare jongen, achterlijk volk in die stad
Niets mis met Rotterdamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nouja, je hebt gelijk, voor echt goed italiaans eten moet je natuurlijk op de hoek, naast edje kroketje in schubbekutteveen zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
OP zich wel aardige dingen op, maar echt super speciaal was het niet.
Agh, het gaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kop van zuid is briljant idd...
heb je nu een leuke dag vandaag? of net zo slecht als gister
Dat hoor je mij niet zeggen, we hebben alleen niet de gelegenheid gehad om naar de echte goede restaurants in Rome te gaan. Het waren van die kleinere familiezaakjes waar je de prijzen betaald die jij zegt. Eten is goed, alleen niet de smaak sensatie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nouja, je hebt gelijk, voor echt goed italiaans eten moet je natuurlijk op de hoek, naast edje kroketje in schubbekutteveen zijn
Je was dus eigenlijk beledigd dat niemand je wilde?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
romeinen neuken witte jongetjes in hun kont en gooien lekkere spaanse chicks voor de leeuwen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je was dus eigenlijk beledigd dat niemand je wilde?
Die omgeving is ook de grootste kanshebber op dit moment. Iets rechts ernaast, meer bij t Unilever gebouw, daar wordt de komende jaren ook nog flink veel verbouwd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:33 schreef IJsmuts het volgende:
kop van zuid is briljant idd...
heb je nu een leuke dag vandaag? of net zo slecht als gister
Lees: In die tijd rukte ik mij rot terwijl ik m'n anus verwende met een komkommer..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
in die tyijd was ik koning op mn eiland
Montevideo Sky Appartementen > ik zeg doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Die omgeving is ook de grootste kanshebber op dit moment. Iets rechts ernaast, meer bij t Unilever gebouw, daar wordt de komende jaren ook nog flink veel verbouwd.
bah, wat ben jij eigenlijk een nare jongen met vooroordelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lees: In die tijd rukte ik mij rot terwijl ik m'n anus verwende met een komkommer..
Heel gek maar valt net buiten m'n budgetquote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bah, wat ben jij eigenlijk een nare jongen met vooroordelen
Aan jou heb ik dus ook niet veel..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
zullen we met z'n 3en daar gaan wonen, dan moet het makkelijk lukken
Denon HDMI met vergulde aansluitingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weet iemand welke 'verleng' kabels je nodig heb voor de logitech Z5500 speakerset... ?
Luidsprekerkabel rood/zwart 2x 0.35mm2
0,50mm2
0,75mm2
1,00mm2
1,50mm2
???
Naar mijn weten is het 2.00mm2 maar die staat er niet tussen....
Ja maar wat is het verschilquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef staticdata het volgende:
Je kan er toch gewoon inprakken wat je wilt?
Wat dacht je van dezelfde?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weet iemand welke 'verleng' kabels je nodig heb voor de logitech Z5500 speakerset... ?
Luidsprekerkabel rood/zwart 2x 0.35mm2
0,50mm2
0,75mm2
1,00mm2
1,50mm2
???
Naar mijn weten is het 2.00mm2 maar die staat er niet tussen....
Word het niet eens tijd voor een belgenvlag als avatar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat dacht je van dezelfde?
zitten volgens mij .75 kabeltjes aan die set.. 1.5 is sowieso in orde.
Ja dezelfde dacht ik ook, maar wat zijn dezelfde...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat dacht je van dezelfde?
zitten volgens mij .75 kabeltjes aan die set.. 1.5 is sowieso in orde.
Optical is bij mijn weten beter? Maar Frankie of JP zal hier meer over kunnen zeggen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Deze jood is arm!!![]()
Ennuhh... Optical of Coax (enig verschil voor jullie... ? Of voor jou Frank?)
Nou zal vandaaag allemaal is even rommelen. Dan komt ook me bluray speler binnen als het goed is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:18 schreef staticdata het volgende:
zal niet heel veel uitmaken, maar optical is ook digitaal. En op mijn vorige brakken jvc set had ik optical nodig om DTS af te kunnen spelen. Weet niet of dat voor jou dvdspeler ook het geval is.
je hebt een ps3 gekochtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou zal vandaaag allemaal is even rommelen. Dan komt ook me bluray speler binnen als het goed is.
Zag vandaag wel een 'gratis' ps3 bij een 22.50 2 jaar abbo.. zat te twijfelen maar heb nog een abbo ongeveer 8 maanden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt een ps3 gekocht
wat voor blu-ray spelert?
Hebbie goed gedaan, nu staat er niets..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef jpjedi het volgende:
optical it is!![]()
Avater zal ik eens aanpassen idd
Weggemod en het onderstaande bericht in m'n PM boxquote:,,We hopen uiteraard op een stuk sociale controle in het stadion. Ik kan je n ding zeggen: als het mijn buurman was geweest, had ik hem aangegeven. Want je helpt je club ermee. Dit soort uitwassen willen we niet. Het is te gek voor woorden dat dit gebeurt,’’ aldus Van Dop.
Maar even geantwoord:quote:Hoi
Wil je aub ff proberen met wat nuance dat topic over de verstoorde rust bij Utrecht-Feyenoord te volgen? Plaatjes van NSB etc hoeven we daar niet.
Als je je d'r zo aan stoort, moet je vooral niet in VBL komen en dan blijf je daar ook maar weg. Doe het aub een beetje normaal.
Dank je.
Modsquote:Dag.
Nuance is er sowieso niet in dat topic te vinden dus ergens vind ik je huilen om niets.
Wat dit verder met het VBL gedeelte te maken heeft weet ik niet aangezien het topic in NWS staat?
Au! Das erg kansloos.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:36 schreef Keltie het volgende:
Minuut stilte Utrecht wreed verstoord
Had bij het onderstaande stuk een NSB poster gepost:
[..]
Weggemod en het onderstaande bericht in m'n PM box
[..]
Maar even geantwoord:
[..]
Mods
Frutselquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Au! Das erg kansloos.
Nu sta ik niet bekend om mijn positieve kijk op ons mod-leger. Dan met name het niveau.
Geniaalquote:
PM's posten, tot over een weekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Frutsel
Maar even gekeken in z'n FoBo, blijkt het nog een vent te zijn ook
Ik heb de samenvatting gezien..Die Ronaldo is me toch echt een wereldspits op eenzame hoogte zeg..quote:
Zag hem op iphoneclub.nl.. is het een leuke game?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:44 schreef RudyCarell het volgende:
Gisteren Myst voor de iPhone gedownd... A, the memories
50 - 75 volgens mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vraagje.... wat is een beetje een normaal bedrag om aan een goede vriend en vriendin te geven voor hun bruiloft?
Je moet even terugrekenen hoeveel je verwacht te gaan opzuipen en dan dat bedrag neertellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vraagje.... wat is een beetje een normaal bedrag om aan een goede vriend en vriendin te geven voor hun bruiloft?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je moet even terugrekenen hoeveel je verwacht te gaan opzuipen en dan dat bedrag neertellen
Vrijdag mag ik weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je moet even terugrekenen hoeveel je verwacht te gaan opzuipen en dan dat bedrag neertellen
Bij JPquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:21 schreef ursel het volgende:![]()
Dan heb ik momenteel nog een redelijk schuld open staan bij een kameraad van me..
ik vind dat dat geheel afhankelijk is van wat je kunt missen en wat je loon is...quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus bij een magere huishoud kas... geen cadeau maar wel zuipen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind dat dat geheel afhankelijk is van wat je kunt missen en wat je loon is...
Nah niet persequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dus bij een magere huishoud kas... geen cadeau maar wel zuipen?![]()
nah ik snap je wel hoor. en ik vind 25 ook al serieus hoor. Boeide me eigenlijk geen drol wat ik kreeg moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nah niet perse
maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je niet kunt verwachten van iemand met een lager loon (neem mij als voorbeeld)
dat die hetzelfde geeft als jij of iemand anders van ons.. bedoel ik denk dat ik van de Bof!fers het minst in de maand thuis breng..
dan ook nog... Jij vind het mischien normaal om 50a100 te geven? dat zou dus betekenen dat ik dat ook moet doen? terwijl ik 25a50 al voldoende vind.. overigens niets te maken met dat ik krenterig ben.. ik kan gewoon niet meer missen!
trouwens... zoveel zuip ik nooit weg op een meet en ook niet op een bruiloft
al heb ik bij jou wel veel hapjes op
Vroeger was het 100 gulden, nu 50 euro.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dus bij een magere huishoud kas... geen cadeau maar wel zuipen?![]()
Ik was sowieso erg blij met geld .. was toch paar duizend euro bij elkaar en dat dicht de gaatjes weer want een bruiloft is redelijk kostbaar. maar het gemiddelde zal zeker rond de 40 euro hebben gelegen.
Spullen heb je geen reet aan en zoek ik liever zelf uit als ik het nodig heb. Als je dan net als bij ons 200 gasten hebt dan staat heel je huis vol met zooi.![]()
Anyway, ik geef altijd geld in geval van een bruiloft.
Ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nah niet perse
maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je niet kunt verwachten van iemand met een lager loon (neem mij als voorbeeld)
dat die hetzelfde geeft als jij of iemand anders van ons.. bedoel ik denk dat ik van de Bof!fers het minst in de maand thuis breng..
dan ook nog... Jij vind het mischien normaal om 50a100 te geven? dat zou dus betekenen dat ik dat ook moet doen? terwijl ik 25a50 al voldoende vind.. overigens niets te maken met dat ik krenterig ben.. ik kan gewoon niet meer missen!
trouwens... zoveel zuip ik nooit weg op een meet en ook niet op een bruiloft
al heb ik bij jou wel veel hapjes op
Het is Myst! Heb je die vroegah nooit gespeeld? Best moeilijk... En ja het is een vette game, echt een point en click puzzel adventure, van 770 MB!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zag hem op iphoneclub.nl.. is het een leuke game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |