Je merkt zeker wel verschil aangezien scart interlaced beeld weergeeft, wat gaar is op een lcd, zeker bij snelle bewegingen. Een BD-speler met hdmi geeft het beeld progressive weer, dus alles gewoon lekker vloeiend.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff een vraagje voor de dvd en blu ray nerds onder ons.... Merk je veel verschil wanneer je een normale dvd afspeelt op een blu ray speler wat betreft kwaliteit? Of maakt dit geen reet uit of het op een dvd speler of blu-ray speler is wat betreft dvd's ....
Neem aan dat het op een blu ray speler beter is (HDMI ipv Scart etc..) of zit ik mis.....
Oh ik vind het ook niet erg dat je het doetquote:Op maandag 4 mei 2009 07:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee overal 1-0 of 0-1 invullen is nadenkenDaarnaast is t pas iets vd laatste wedstrijden
Overigens staat Jorrit op dit moment virtueel bovenaan.
Ow ja; boehoe ik kan niet winnen![]()
Ik vond het overigens geen echte gokjes. Met echte Twente op verlies tegen AZ is geen gok, Ajax op verlies is een gok.
Klinkt als een mooie avondquote:Op maandag 4 mei 2009 10:20 schreef IJsmuts het volgende:
morge![]()
zaterdag dus vrijgezellendag gehad, naast stuntman zijn voor een dag, lekker tapas eten en feesten in cafe nol hebben we aan het eind van de avond ieder (10 man) nog 100e gepinned en alles opgemaakt in de striptent![]()
1.000e aan bier, champagne en strippers in 2uur opgemaaktdaarna met 4 man bij mn vrouwtje in bed gedoken
alles ondergekotst en compleet naar de tyfus weer wakker geworden..., alcohol giert nog steeds door mn lijf
![]()
@ ferdi, uiteraard neem ik luchpakketje van Loekie mee![]()
dat was het ookquote:
Heb je je vriendin ondergekotst?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:20 schreef IJsmuts het volgende:
morge![]()
zaterdag dus vrijgezellendag gehad, naast stuntman zijn voor een dag, lekker tapas eten en feesten in cafe nol hebben we aan het eind van de avond ieder (10 man) nog 100e gepinned en alles opgemaakt in de striptent![]()
1.000e aan bier, champagne en strippers in 2uur opgemaaktdaarna met 4 man bij mn vrouwtje in bed gedoken
alles ondergekotst en compleet naar de tyfus weer wakker geworden..., alcohol giert nog steeds door mn lijf
![]()
@ ferdi, uiteraard neem ik luchpakketje van Loekie mee![]()
verdomme, das een mooi weekend, had liever bij jou gezetenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:31 schreef jpjedi het volgende:
Mijn popcorn hour draait na veel gekut eindelijk lekker. zelfs iso'tjes kan hij direct afspelen dmv streamen. fuck het gezeik met codecs en media serversGewoon share direct streamen op de tv. Planet earth HD
![]()
Alles draait nu vanaf mijn servertje via het gigabit netwerk. De pch is echter 100mbit maar de PS3 heeft gigabit.![]()
Ben weer helemaal blij dat alles werkt. Was wel even knutselen.Nu nog mijn remote desktop om op de server te komen. Tele2 blokkeert http access maar met RD client zou ik er toch in moeten komen maar dat werkt nu dus niet.
De server draait met Samba dus dan kunnen de macs ook gewoon op de ntfs partities schrijven.
![]()
Tot zover mijn weekend in vogelvlucht.
Behalve het kotsen had ik de rest best willen ruilen met jou hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verdomme, das een mooi weekend, had liever bij jou gezeten
Sorry hoor, maar ik lig ook niet graag met 3 andere mannen bij me vrouwtje in bedquote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Behalve het kotsen had ik de rest best willen ruilen met jou hoor.
Op zich heb je wel een punt inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik lig ook niet graag met 3 andere mannen bij me vrouwtje in bed
Klinkt als een BoF!-meetquote:Op maandag 4 mei 2009 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, maar ik lig ook niet graag met 3 andere mannen bij me vrouwtje in bed
Precies, winnen is winnen en zoals gezegd sta je op dit moment nog voor. Zondag kan er weer flink wat verschuiven op de ranglijst en aangezien ik een keer meer rondewinnaar ben geworden moet je 20punten meer halen uit de eindstand. Jij staat nu op +30, ik op +10. Eergisteren wast nog andersomquote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ik vind het ook niet erg dat je het doet
Ik bedoel ik vul mijn score in om te winnen en dat doe jij dus blijkbaar ook, da's gewoon slim
Er zatten een aantal uitslagen bij die ik tegen mijn verwachting in had gegokt, pakte niet al te best uit overigens
Kun je dat ook al zien?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies, winnen is winnen en zoals gezegd sta je op dit moment nog voor. Zondag kan er weer flink wat verschuiven op de ranglijst en aangezien ik een keer meer rondewinnaar ben geworden moet je 20punten meer halen uit de eindstand. Jij staat nu op +30, ik op +10. Eergisteren wast nog andersom
Ik heb een Excel sheetjequote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet het toch niet allemaal zelf gaan lopen uitrekenen he
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb een Excel sheetjeHet eerste jaar ben ik winnaar geworden doordat Ajax het kampioenschap verspeelde en ik dus +50 kreeg en Raffie niet
Moest dus even kijken of ik me zorgen moest maken of juist niet.
Tijd voor een BOF! BBQquote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Sickert het volgende:
*bezig met de plintjes*
nu alleen nog warm water in de bijkeuken + afvoer en water voor de wasmachine
moving in ergens @ volgende week
beneden moet nog wel alles gebeuren helaas
Ik moet de strategie nog even bedenken maar er kan nog een hoop gebeuren dit weekend. Met 1 wisseling win ik alweerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die moeite neem ik niet hoor. Heb overigens de schaal wel alvast opgezocht
Mocht je winnen krijg je hem weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |