Sowieso 1quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, hoeveel oude vrouwtjes zou "Ibi" ondertussen al niet hebben gerold?
Preciesquote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Ibi ze ware gevoelens kwamen naar voren zoals heel Nederland.
De Layquote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef Rikketik het volgende:
Wat staat er eigenlijk op zijn shirt? 'Ibi' of gewoon Afellay?
In iedereen zit wel een beetje Ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Gadverquote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sjek heeft een stijve...
Ibrahim A.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef Rikketik het volgende:
Wat staat er eigenlijk op zijn shirt? 'Ibi' of gewoon Afellay?
Blijf het maar geloven dat iedereen nog steeds zo erg tegen Ajax opkijkt en iedereen er wil spelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Preciesquote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo, de TS heeft het niet zo op onze nationale knuffelMarokkaan (achter Ali B uiteraard)
Stamt nog uit de tijd van De Koe als trainer van PSV.quote:
Ja dat is toch ook mooi, zo'n subtopper in opbouw.quote:
Hij zegt alleen dat het een mooie club isquote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Rots het volgende:
[..]
Blijf het maar geloven dat iedereen nog steeds zo erg tegen Ajax opkijkt en iedereen er wil spelen.![]()
Wanneer komen die witte zakdoekjes voor van Basten, wel gaan volgende week hoor!
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Moeten ze dan over de graafschap beginnen? Dan zap 60% weg, het merendeel van nederland is nou eenmaal in Ajax geintresseerd!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
studio ajax toch weer
iig een club met een identiteit en koeltoer.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mensen die ontkennen dat Ajax een mooie club is.
Negen van de tien clubs zijn mooi. Boeiend, verder heb ik niets met ze en hoef ik niets van ze.
Feyenoord.
En die rochel die naast 'm zit dan, heeft die al wat gezegd vandaag?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:19 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand Koeman vertellen dat ie een rochel in z'n keel heeft zitten?
Ajax is ook de grootste club in de wereld dus dat is logischquote:Op zondag 3 mei 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
studio ajax toch weer
Hij denkt dat Ibi stiekem bij Ajax wil spelen.quote:
Altijd handig he die historie om nog een beetje waardigheid uit proberen te stralen..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax is ook de grootste club in de wereld dus dat is logischIedereen kijkt tegen de club op en iedereen is jaloers dat hun club niet zoveel prijzen heeft gehaald...
-niet doen-quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij denkt dat Ibi stiekem bij Ajax wil spelen.
Hoogstens om weer samen te zijn met zijn vriendje de Ais.
Nee, iemand duwde perongeluk iemand die tegen een steward aankwam en die begon terug te duwen. Niets bijzonders dusquote:
Dat was sarcastisch mijn waarde WOS-vrind.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Altijd handig he die historie om nog een beetje waardigheid uit proberen te stralen..
Zag ik niet een paar maanden geleden wat Feyenoord supporters bij de training met kanker schelden?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een idioten, echt waar.![]()
En dan altijd wijzen hoe debiel Feyenoord-supporters zijn.
En dan ga je elkaar in elkaar rammenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja echt wel, mensen zijn gewoon boos en terecht.
Ze laten dat niet op intelligente/volwassen wijze merken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax is ook de grootste club in de wereld dus dat is logischIedereen kijkt tegen de club op en iedereen is jaloers dat hun club niet zoveel prijzen heeft gehaald...
En dan ga je zo reagerenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Enige wanneer dat bijna gebeurde was toen iemand ene blikje richting spelers gooide bij dat gesprek, en dan mag je diegene ook wel aanpakken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan ga je elkaar in elkaar rammen?
Meestergrap Jack die set / 6-2.
Ik ontken het niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik niet een paar maanden geleden wat Feyenoord supporters bij de training met kanker schelden?
Dat zei hij eigenlijk al met die post, maar dat is toch niet verrassend?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan ga je zo reageren![]()
Ga niet zeggen dat jij begrip hebt voor die idioten.
Wat is het alternatief dan? Ik vrees dat hij nog wel een jaar door moet.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Van Basten z'n dagen zijn wel geteld bij Ajax.
zou wat zijn de trainers bij ajax, feyenoord en psv in het zelfde seizoen ontslagenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Ach ja... De helft van de spelers zijn ook echt Ajax onwaardig hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Hij stond er tussen, dus hij moet wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan ga je zo reageren![]()
Ga niet zeggen dat jij begrip hebt voor die idioten.
307 tot nu toe.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Hoezo inconsequent, en ons wel mogolen vindenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik ontken het niet?
Maar je leest zo vaak op Fok! hoe heel het FeyenoordLegioen debiel is. Maar het zijn gewoon feiten dat overal kleine groepjes debielen zitten. Ook bij PSV hoor.
Aangezien er totaal niks is gebeurd vind ik er niks schokkends aanquote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei hij eigenlijk al met die post, maar dat is toch niet verrassend?
dan is er echt verkeerd geinvesteerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja... De helft van de spelers zijn ook echt Ajax onwaardig hoor.
Frenkiequote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? Ik vrees dat hij nog wel een jaar door moet.
Ja dat sowieso. Al die miljoenen en voor wat...?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
dan is er echt verkeerd geinvesteerd.
Ja ik weet eigenlijk ook wel dat hij dat met die post zei. Maar ik verbaas me er gewoon over. Dat er mensen zijn die dat normaal gedrag vinden.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei hij eigenlijk al met die post, maar dat is toch niet verrassend?
Ik heb ook nergens gezegd dat het schokkend was. Ik heb alleen gezegd dat de slimheid er vanaf druipt.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aangezien er totaal niks is gebeurd vind ik er niks schokkends aan
Ja. Netals die van Feyenoord hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoezo inconsequent, en ons wel mogolen vinden
"Wat zit je te kijken dan, met je paardemuil" - Vader met kind op schouder.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik niet een paar maanden geleden wat Feyenoord supporters bij de training met kanker schelden?
Ik heb niet zo gauw een naam.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? Ik vrees dat hij nog wel een jaar door moet.
Mikeyquote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Al die miljoenen en voor wat...?
Die waagt zich daar niet aan.quote:
Door Bassie gehaaldquote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dat jaquote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
"Wat zit je te kijken dan, met je paardemuil" - Vader met kind op schouder.
Zet die helft bij AZ en ze zijn AZ-waardig. Er zijn nu gewoon een stuk of 18 individuen. Zie het ook niet snel veranderen zonder rigoureus ingrijpen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inderdaad, de sensatie en spanning onderin is het pure voetbal.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Palmboom313 het volgende:
waarom niets over Roda, De Graafschap etc ?
historisch momentquote:
5 jaar als Ajax zijnde alles laten gebeuren kan ook niet imo.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het schokkend was. Ik heb alleen gezegd dat de slimheid er vanaf druipt.
Dat denk ik ook jah.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Die hebben onderling één nationale titel Ajax meer dan 20quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Palmboom313 het volgende:
waarom niets over Roda, De Graafschap etc ?
Mis ik toch wel een beetje. Vooral het roda, FC Limburg verhaalquote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, de sensatie en spanning onderin is het pure voetbal.
Kwa budget wel ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax heeft verder gewoon de beste selectie van Nederland. Op papier.
Hij durfde Sparta ook aan.quote:
Rijkaard komt u maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Leg eens uit.quote:
Kijk, jij begrijpt het tenminstequote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het wordt dan een Hitlertje in de Bundesliga.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef golfer het volgende:
Van Gaal in Duitsland. Dat wordt echt lachen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
"Wat zit je te kijken dan, met je paardemuil" - Vader met kind op schouder.
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het dus al zeker dat de Gaal coach wordt van Bayern?²
Das darf er nicht sagen von seinem Troesje.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt dan een Hitlertje in de Bundesliga.
Wir sind die besten von Polen, wir sind die besten von die Niederlände, wir sind die beste von östenreichquote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef golfer het volgende:
Van Gaal in Duitsland. Dat wordt echt lachen.
Mwah, de beste man is 40 jaar aanvoerder geweest en al tig jaar assistent bij grote teams.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou weer heel slim zijn als Ajax met De Boer zou beginnen zonder enige ervaring.
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou weer heel slim zijn als Ajax met De Boer zou beginnen zonder enige ervaring.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wir sind die besten von Polen, wir sind die besten von die Niederlände, wir sind die beste von östenreich
[Centraal] Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #71quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wir sind die besten von Polen, wir sind die besten von die Niederlände, wir sind die beste von östenreich
Dat hoef je ook niet te kijken om de TT te begrijpen (dat is iig de intentie van TS).quote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef inZanity het volgende:
zou iemand me uit kunnen leggen waar TT over gaat..?
zit namelijk geen studio voetbal te kijken momenteel.
kutmarokkanenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef inZanity het volgende:
quote:Het bestuurslid ontkent al niet meer dat Van Gaal de voornaamste kandidaat is. "Hij gaat dan bij ons dan niet voor één jaar tekenen, maar een contract voor twee, drie jaar krijgen", liep Hoeness op de zaken vooruit. Dat Van Gaal nog tot medio 2010 vastligt bij AZ is schijnbaar geen probleem. "Zoals het er naar uit ziet, komt hij daar onderuit. We hoeven geen afkoopsom te betalen."
Hij zegt dat ie bisexcueel is en zich als een rat behandeld voeltquote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef inZanity het volgende:
Toch niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Al-Hilal gaat niet door hoor. Belgie misschien?
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie bisexcueel is en zich als een rat behandeld voelt
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
Studio allochtoon.
Sjeik?quote:
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie bisexcueel is en zich als een rat behandeld voelt
Echt 1 van de domste spelers in onze competitie.quote:
Je had gedacht dat hij 'm ging afbranden? Dat gebeurt nooit, altijd maar dat gekwijl naar elkaar, nooit actie voor de camera.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef De_kromme het volgende:
Ibi gaat Lazovic verdedigen..
Of Sonja Bakker die zegt dat Theo Jansen aan de lijn isquote:
Een van de redenen waarom Voetbal International nauwelijks nog spelers uitnodigt.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je had gedacht dat hij 'm ging afbranden? Dat gebeurt nooit, altijd maar dat gekwijl naar elkaar, nooit actie voor de camera.
Nee, dat had ik niet verwacht. Maar had gehoopt dat hij er niet zoveel over zou zeggen. Wat hij nu deed was wel heel overdreven.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je had gedacht dat hij 'm ging afbranden? Dat gebeurt nooit, altijd maar dat gekwijl naar elkaar, nooit actie voor de camera.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Sonja Bakker die zegt dat Theo Jansen aan de lijn is
Leekes is ontslagen hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Al-Hilal gaat niet door hoor. Belgie misschien?
Op zich logisch, hoe vaak komt er nou een opmerking uit een gast die echt interessant is?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:42 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom Voetbal International nauwelijks nog spelers uitnodigt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Sonja Bakker die zegt dat Theo Jansen aan de lijn is
quote:
Ik zie het, excuus.quote:Georges Leekens zal niet helemaal begrijpen wat hem is overkomen. De Belgische coach, die in maart naar Al-Hilal vertrok, liet zaterdagmiddag nog weten dat zijn contract in Saudi-Arabië met een jaar verlengd zou gaan worden. Een dag later heeft het bestuur van de topclub de oefenmeester echter laten weten dat hij kan vertrekken.
De algemene indruk die ik krijg is dat er enigszins begrip is, anderzijds teleurstelling voor het niet willen uitkomen van zijn vaderland. Trots is iets wat erg zwaar weegt in de Marokkaanse cultuur, daar leggen wij echt de nadruk op.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:37 schreef Blawh het volgende:
Nemen ze hem zijn keuze voor Nederland niet kwalijk?
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef Evertjan het volgende:
hebben we een gifje daarvan?
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een held
Ze spelen nu mijn gifje af
Voetbal is emotiequote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef De_kromme het volgende:
Dat beeld liet toch weer zien dat de TT goed gekozen is.
met droge ogenquote:
te veel concurrentie.quote:
Alleen voor intimi.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef Paul het volgende:
Ibi?
Dat geeft vertrouwenquote:
wtfquote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is welkom ook al liggen absoluut niet de prioriteiten bij het aantrekken zo'n type speler.quote:
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haahahahahahhaahahahahquote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jack overleeft altijd, erg spannend.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, tijd voor 24 S02E10HET IS SPANNUUUUUUUUUNNNDDD
Zal je sterker vertellen...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Robben is een held van glas, dus even dimmen hé
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij word nu onder schot gehouden door Nina na die vliegtuig crash.quote:
Jack overleeft altijd is redelijk ontopic imo.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hij word nu onder schot gehouden door Nina na die vliegtuig crash.
En je hoeft niet spoilers te posten want ik verlaat dit topic nu
Mclaren is een autoquote:
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow das lang geledenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, tijd voor 24 S02E10HET IS SPANNUUUUUUUUUNNNDDD
Toegegeven het viel mee, heb niet de neiging gehad om weg te zappenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef gitaarsnaar het volgende:
het was zowaar een redelijke aflevering.
gotverdomme, ik wil hem eerder terugzien is dat mogelijk.quote:
Morgenmiddag is je enige kans.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
gotverdomme, ik wil hem eerder terugzien is dat mogelijk.
Grafzooi ook ik mis altijd de leuke uitzendingen.
jezus man wat een ratten bij de nos man.quote:
De hele nacht kan je naar het voetbal kijken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jezus man wat een ratten bij de nos man.
is er nog een ander leuk voetbalprogramma.
wanneer is de herhaling van de reguliere studio sport.
Heb nog niert alles gezien
Wat kun je wel zelf? Veters strikken?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
geef antwoord ipv zo stom te reageren man.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat kun je wel zelf? Veters strikken?
rtlgids.nlquote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
geef antwoord ipv zo stom te reageren man.
Ik vraag het nog 1x netjes: Waar en hoelaat kan ik de herhk van studio sport kijken?
Kijk in de tv gids.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik vraag het nog 1x netjes: Waar en hoelaat kan ik de herhk van studio sport kijken?
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het daar nooit op kwam.
Beetje gefrustreerd of niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nogmaals, morgen om 14.45 uur.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gastquote:Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Studio voetbal of Studio sport?
Welke is er dan te zien?
En bedoel je maandag?
Aquote:Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Welke is er dan te zien?
En bedoel je maandag?
Ik had ook Ajax ook liever zien winnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:07 schreef Adothehague het volgende:
Oke, en studio sport is dus de hele nacht.
Mooi dan ga ik zometeen is kijken naar de herh van heerenveen - ado, en nac - de graafschap en SParta - AJAX, hoewel ik dit keer in het belang van ado Ajax liever had zien winnen.
Pff....quote:Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Welke is er dan te zien?
En bedoel je maandag?
Prima, maar dit is het topic van Studio Voetbal.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef Adothehague het volgende:
Oke bedankt voor de hulp jongens.
De tv staat te loeien voor de Herh van Studio sport zometeen.
Tegen wie zeg je dat?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef RijstNatie het volgende:
je moeder is een rat
Probeer je dommer over te komen dan Lazovic? Dan lukt dat aardig.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Kan je dat met 100% zekerheid zeggen?
Probeer jij internethooligan te spelen? Dat lukt je aardig.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probeer je dommer over te komen dan Lazovic? Dan lukt dat aardig.
Weet ik, maar hij kan het ook over ibi hebben omdat zijn naam in de TT staat.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zou ik echt niet pikken hoor. Ik wil je niet opnaaien ofzo.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:07 schreef Adothehague het volgende:
hoewel ik dit keer in het belang van ado Ajax liever had zien winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |