historisch momentquote:
5 jaar als Ajax zijnde alles laten gebeuren kan ook niet imo.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het schokkend was. Ik heb alleen gezegd dat de slimheid er vanaf druipt.
Dat denk ik ook jah.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Van Basten z'n dagen zijn wel geteld bij Ajax.
Die hebben onderling één nationale titel Ajax meer dan 20quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Palmboom313 het volgende:
waarom niets over Roda, De Graafschap etc ?
Mis ik toch wel een beetje. Vooral het roda, FC Limburg verhaalquote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, de sensatie en spanning onderin is het pure voetbal.
Kwa budget wel ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax heeft verder gewoon de beste selectie van Nederland. Op papier.
Hij durfde Sparta ook aan.quote:
Rijkaard komt u maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Van Basten z'n dagen zijn wel geteld bij Ajax.
Leg eens uit.quote:
Kijk, jij begrijpt het tenminstequote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax is ook de grootste club in de wereld dus dat is logischIedereen kijkt tegen de club op en iedereen is jaloers dat hun club niet zoveel prijzen heeft gehaald...
Het wordt dan een Hitlertje in de Bundesliga.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef golfer het volgende:
Van Gaal in Duitsland. Dat wordt echt lachen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
"Wat zit je te kijken dan, met je paardemuil" - Vader met kind op schouder.
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het dus al zeker dat de Gaal coach wordt van Bayern?²
Das darf er nicht sagen von seinem Troesje.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt dan een Hitlertje in de Bundesliga.
Wir sind die besten von Polen, wir sind die besten von die Niederlände, wir sind die beste von östenreichquote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef golfer het volgende:
Van Gaal in Duitsland. Dat wordt echt lachen.
Mwah, de beste man is 40 jaar aanvoerder geweest en al tig jaar assistent bij grote teams.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou weer heel slim zijn als Ajax met De Boer zou beginnen zonder enige ervaring.
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou weer heel slim zijn als Ajax met De Boer zou beginnen zonder enige ervaring.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wir sind die besten von Polen, wir sind die besten von die Niederlände, wir sind die beste von östenreich
[Centraal] Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #71quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wir sind die besten von Polen, wir sind die besten von die Niederlände, wir sind die beste von östenreich
Dat hoef je ook niet te kijken om de TT te begrijpen (dat is iig de intentie van TS).quote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef inZanity het volgende:
zou iemand me uit kunnen leggen waar TT over gaat..?
zit namelijk geen studio voetbal te kijken momenteel.
kutmarokkanenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef inZanity het volgende:
zou iemand me uit kunnen leggen waar TT over gaat..?
zit namelijk geen studio voetbal te kijken momenteel.
quote:Het bestuurslid ontkent al niet meer dat Van Gaal de voornaamste kandidaat is. "Hij gaat dan bij ons dan niet voor één jaar tekenen, maar een contract voor twee, drie jaar krijgen", liep Hoeness op de zaken vooruit. Dat Van Gaal nog tot medio 2010 vastligt bij AZ is schijnbaar geen probleem. "Zoals het er naar uit ziet, komt hij daar onderuit. We hoeven geen afkoopsom te betalen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |