Onzin. Ik ga geen 600e aan schoenen uitgeven zonder ze te laten zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
De lengte van de broek heeft niet zoveel te maken met je schoenen, lijkt me. Ik vind dat een broek tot de bovenkant van de hak van je schoen moet komen.
Ik kan er alleen maar om lachen, die man is een karikatuur van zichzelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:31 schreef Ad_rem het volgende:
Nou die Rogier is echt te triest hoor. Normaal kan ik wel lachen om een Gordon of Joling maar deze hij is nog erger dan dat geval uit Gooische vrouwen. En dat zegt veel.
Veelste serieus en allesbehalve een stijlgoeroe, wel een aardig wandelend almanak maar daar is alles dan ook mee gezegd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef Stansfield het volgende:
Yvo blijft ook echt grappig. Leuke toevoeging aan het programma.
Ik had altijd wel het idee dat hij behoorlijk veel verstand heeft van het hogere segment mannenkleding.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:46 schreef huhggh het volgende:
[..]
Veelste serieus en allesbehalve een stijlgoeroe, wel een aardig wandeld almanak maar daar is alles dan ook mee gezegd.
Rogier is inderdaad een figuur....maar wel een leuke om op tv te zien.
Ach hij dreunt feitjes op.....zoals je die ook in een almanak tegenkomt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik had altijd wel het idee dat hij behoorlijk veel verstand heeft van het hogere segment mannenkleding.
Dat vroeg ik me ook af toen ik de Forbes Lists van 2009 ff bekeek..quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan je zo rijk worden, ben soms wel jaloers op het geld wat die mensen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |