Linkshalf.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zou ik weer een domme aankoop vinden.
Dan betaal je opnieuw een godsvermogen voor een Heerenveenspeler, waarvan je niet weet wat nou eigenlijk zijn beste positie is.
Ik zei een paar dagen geleden al: De Mul ophalen bij Sevilla.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom 4-3-3 blijven spelen zonder uitenspelers die een mannetje passeren en voorzetten geven.
We hebben Emanuelson al.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Linkshalf.
Dan kan Aissati op 10. En idd goed voor Sulejmani ook om hem erachter te hebben.
En dan vervolgens in de winterstop weer moeten aanhoren dat de sfeer zo hard is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen geleden al: De Mul ophalen bij Sevilla.
Het is nou toch heel gezellig bij Ajax?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan vervolgens in de winterstop weer moeten aanhoren dat de sfeer zo hard is.
Hij koos lekker voor een zonnig avontuur, laat hem maar lekker in Belgie.
Die zal wel vertrekken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen geleden al: De Mul ophalen bij Sevilla.
[..]
We hebben Emanuelson al.
Tja, er is veel te beleven hier. Iedereen spamt het Ajax-topic dood met posts als "maar je blijft de mooiste". Feyenoord zijn alleen maar serieuze reacties en daar post ik ook veel en ook alleen inhoudelijk. Dus dat is nogal logisch dat ik hier meer post.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rots, de f'noorder die meer in het Ajaxtopic post dan in zijn eigen topic.
Latente Jood.
Wie, Emanuelson vertrekken? Wie in godsnaam wil hem nou hebben, hij speelt zijn beste seizoen maar staat toch vaak wissel en wordt vroeg gewisseld.quote:
Waarom Emanuelson linksback? Hij staat daar duidelijk niet op zijn plekquote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik volg Ajax de laatste tijd wat minder. Was vroeger een 'echte fan', maar sinds ze zo beroerd voetballen en zo'n raar spelersbeleid voeren is de liefde wel aardig overgegaan. Probeer het als AZ. Geen enorme aankopen meer, maar een herkenbaar systeem de boventoon laten voeren, en meer jonge, Nederlandse voetballers een kans geven en daar een heel seizoen mee voetballen.
Ik zou gaan voor 4-3-3
Met als opstelling voor 2009/2010:
Stekelenburg; van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Emanuelson; de Jong, Aissati, van der Heijden; aankoop,
Cvitanich, Suarez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |