In de VI zal ajax wel kampioenskandidaat nr 1 zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
Maar volgend jaar worden jullie natuurlijk gewoon kampioen.
Thanks, zou je weer ontopic kunnen gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hej Rots is het je toch weer gelukt een Ajax Topic te openen. Goed van je man![]()
+ transfers toch? Hoewel ik me afvraag wie er weggaan, Vermaelen misschien. Urby wil niemand hebben voor de vraagprijs lijkt me.quote:
En wat gaan we daar mee doen dan. Wat is nou een versterking?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef Rots het volgende:
[..]
Thanks, zou je weer ontopic kunnen gaan.![]()
Had wel verwacht dat een paar van jullie volk weer zo snel mogelijk een nieuwe zo openen om mij dwars te zitten trouwens.![]()
Dit seizoen precies t zelfde als je hier beweerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een kutseizoen, weer. Maar goed, nu beginnen we komend seizoen niet met teleurstelling van mislopen CL.
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
Uiteraardquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
Ja, je zal iemand met hart voor de club het topic laten openen. Vindt je het nou serieus niet een beetje vreemd dat een Feyenoorder elke keer zo veel moeite doet om maar het Ajax topic te openen? Wat voor vage fetish is dat? Krijg je daar een klein Ajax-orgasmetje van?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef Rots het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat een paar van jullie volk weer zo snel mogelijk een nieuwe zo openen om mij dwars te zitten trouwens.![]()
[..]
Er zit een kleine Jood in ons allemaal!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rots, de f'noorder die meer in het Ajaxtopic post dan in zijn eigen topic.
Latente Jood.
Ongeacht de aankopen moet Ajax gewoon weer meedoen om het kampioenschap volgend jaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk de helft van de Ajax users hier op FOK als de eerste aankoop bekend is.
Hoe Urby inviel vandaag, met de gedachte nou het moet maar weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, je zal iemand met hart voor de club het topic laten openen. Vindt je het nou serieus niet een beetje vreemd dat een Feyenoorder elke keer zo veel moeite doet om maar het Ajax topic te openen? Wat voor vage fetish is dat? Krijg je daar een klein Ajax-orgasmetje van?
Oh, en Urby kan lekker lullen in de media over zn teamgenoten zelf bakt hij er ook al weken geen fuck van. Makkelijk dan om te zeggen dat niemand zich opwond behalve Suarez. Hij speelt al lang genoeg in het eerste om bepaalde senioriteit uit te mogen stralen
Ligt eraan wie de eerste aankoop is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk de helft van de Ajax users hier op FOK als de eerste aankoop bekend is.
Met tegenzin leek het welquote:Op zondag 3 mei 2009 22:22 schreef mctondeusevis het volgende:
[..]
Hoe Urby inviel vandaag, met de gedachte nou het moet maar weer.
Voetballen voor je zakgeld
Die zit gewoon openlijk te solliciteren inderdaad.quote:
Vandaag vond ik hem niet slecht.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef mctondeusevis het volgende:
[..]
En dan HOPEN dat sulejmani gaat voetballen?
Sorry, maar dat zou ik weer een domme aankoop vinden.quote:
Linkshalf en gewoon lekker 4-4-2 spelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zou ik weer een domme aankoop vinden.
Dan betaal je opnieuw een godsvermogen voor een Heerenveenspeler, waarvan je niet weet wat nou eigenlijk zijn beste positie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |