Linkshalf.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zou ik weer een domme aankoop vinden.
Dan betaal je opnieuw een godsvermogen voor een Heerenveenspeler, waarvan je niet weet wat nou eigenlijk zijn beste positie is.
Ik zei een paar dagen geleden al: De Mul ophalen bij Sevilla.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom 4-3-3 blijven spelen zonder uitenspelers die een mannetje passeren en voorzetten geven.
We hebben Emanuelson al.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Linkshalf.
Dan kan Aissati op 10. En idd goed voor Sulejmani ook om hem erachter te hebben.
En dan vervolgens in de winterstop weer moeten aanhoren dat de sfeer zo hard is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen geleden al: De Mul ophalen bij Sevilla.
Het is nou toch heel gezellig bij Ajax?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan vervolgens in de winterstop weer moeten aanhoren dat de sfeer zo hard is.
Hij koos lekker voor een zonnig avontuur, laat hem maar lekker in Belgie.
Die zal wel vertrekken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen geleden al: De Mul ophalen bij Sevilla.
[..]
We hebben Emanuelson al.
Tja, er is veel te beleven hier. Iedereen spamt het Ajax-topic dood met posts als "maar je blijft de mooiste". Feyenoord zijn alleen maar serieuze reacties en daar post ik ook veel en ook alleen inhoudelijk. Dus dat is nogal logisch dat ik hier meer post.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rots, de f'noorder die meer in het Ajaxtopic post dan in zijn eigen topic.
Latente Jood.
Wie, Emanuelson vertrekken? Wie in godsnaam wil hem nou hebben, hij speelt zijn beste seizoen maar staat toch vaak wissel en wordt vroeg gewisseld.quote:
Waarom Emanuelson linksback? Hij staat daar duidelijk niet op zijn plekquote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik volg Ajax de laatste tijd wat minder. Was vroeger een 'echte fan', maar sinds ze zo beroerd voetballen en zo'n raar spelersbeleid voeren is de liefde wel aardig overgegaan. Probeer het als AZ. Geen enorme aankopen meer, maar een herkenbaar systeem de boventoon laten voeren, en meer jonge, Nederlandse voetballers een kans geven en daar een heel seizoen mee voetballen.
Ik zou gaan voor 4-3-3
Met als opstelling voor 2009/2010:
Stekelenburg; van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Emanuelson; de Jong, Aissati, van der Heijden; aankoop,
Cvitanich, Suarez
Kopen!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Jasza het volgende:
Affelay vind Ajax een mooie club zei die net.
Post die tieten nou toch maarquote:
Zou jammer zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Frank de Boer assistent van Van Gaal bij Bayern?
Stukje van Sportwereldquote:Op Het Kasteel had een echte clubman als teammanger David Endt tranen in zijn ogen. Van Basten verscheen met een wit weggetrokken gezicht voor de camera’s. Hij liet weten zelf niet aan opstappen te denken. Verder laat hij zijn toekomst over aan het bestuur.
,,Er komen ongetwijfeld gesprekken met het bestuur,’’ zei hij. ,,Dat is logisch. De wisselwerking tussen de staf en de spelers is niet voldoende als je nederlagen lijdt zoals wij die lijden. Als ze niet tevreden zijn over mij en volgend seizoen niet verder willen dan ben ik daar redelijk in. Het is aan het bestuur.’’
Algemeen directeur Rik van den Boog liet gisteravond weten dat de nederlaag ‘een grote teleurstelling is’, maar dat de situatie niet verandert. De directie staat achter de trainer, ook omdat men de visie deelt die Van Basten op Spangen nog eens liet doorklinken. ,,Dit is een Ajax-onwaardig jaar, ja,’’ zei Van Basten. ,,Dat is het de laatste jaren steeds, hoor je van iedereen. Maar er verandert weinig.’’
1. Denk het ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:41 schreef bloodysunday het volgende:
Ik geloof ook niet dat hij naar Bayern gaat en zie hem liever als trainer van ajax 1
De Boer is net zo onervaren als MvB. Die had ook eerst ergens als assistent het vak moeten leren.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef behangplakker het volgende:
2. De Boer hoef ik nog lang niet als trainer van Ajax 1. Voorlopig hebben we MvB en Boertje moet eerst zijn opleiding maar afmaken.
MvB heeft 4 jaar bondscoach gedaan. Frank heeft zijn opleiding nog niet afgemaakt. Nu wil ik ook niet zeggen dat Marco zo ervaren is enzo, maar we hebben hem nu en ik heb nog steeds vertrouwen in hem.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
De Boer is net zo onervaren als MvB. Die had ook eerst ergens als assistent het vak moeten leren.
Van der Vaart voelt zich denk ik te groot voor Ajax, hoe jammer het ook is.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind toch dat Ajax dit jaar alles er aan moet doen om Van der Vaart terug te halen. Hij zal het wel niet doen maar zo'n speler zou wel een geweldige boost zijn.
Misschien moeten we die keeper van Volendam op het middenveld zetten , body genoegquote:
Ik bedoel ook niet voor volgend seizoen maar in een X aantal jaar zie ik hem wel graag als trainer bij ajax 1. En vraag me af wat de technische staff volgend jaar is.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
1. Denk het ook niet.
2. De Boer hoef ik nog lang niet als trainer van Ajax 1. Voorlopig hebben we MvB en Boertje moet eerst zijn opleiding maar afmaken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Van der Vaart voelt zich denk ik te groot voor Ajax, hoe jammer het ook is.
Is er niemand die zijn carrière wil afbouwen á la Frank Rijkaard destijds? Seedorf ofzo..
Bij mij word het beetje bij beetje minder, maar ik geef hem volgend seizoen nog een kans een trainerswissel kan er op dit moment niet bij komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
MvB heeft 4 jaar bondscoach gedaan. Frank heeft zijn opleiding nog niet afgemaakt. Nu wil ik ook niet zeggen dat Marco zo ervaren is enzo, maar we hebben hem nu en ik heb nog steeds vertrouwen in hem.
Misschien over een jaar of 10quote:Op zondag 3 mei 2009 23:41 schreef bloodysunday het volgende:
Ik geloof ook niet dat hij naar Bayern gaat en zie hem liever als trainer van ajax 1
Ajax is meer dan het gepeupel op het veld.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef uwbftp het volgende:
Wat een zaadclub is Ajax geworden zeg.
No offense
Die vind alles mooi voor de cameraquote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Jasza het volgende:
Affelay vind Ajax een mooie club zei die net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |