Als ze in de buurt van 'objectief' willen komen moet bij elke krant een disclaimer ter grote van duizenden pagina's tekst over wat er allemaal *niet* in de krant staat. Of een verwijzing hierna natuurlijk. Zoiets als waar Joris Luyendijk voor pleit.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef OldJeller het volgende:
Moeten journalisten niet gewoon objectief gebeurtenissen verslaan?
Dat dacht ik ook idd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie zegt niet dat die 2e foto een seconden of 3 later genomen is?
Scherp, +1. Op foto 2 is de boom op de achtergrond er een met een hele dunne stam, terwijl de boom achter max en lex op foto 1 de achtergrond compleet vult.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
De boom op de achtergrond is bv ook anders bij foto 1 en 2. Dus 2 is geen shop van 1.
Dat lijkt me ook. Je ziet ook dat Wim-Lex op de tweede foto zijn hoofd iets anders gedraaid heeft. Misschien reageert hij gewoon minder snel.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie zegt niet dat die 2e foto een seconden of 3 later genomen is?
Die boom op de tweede foto is de meest linkse boom op foto 1 volgens mijquote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
De boom op de achtergrond is bv ook anders bij foto 1 en 2. Dus 2 is geen shop van 1.
Op zich geen slecht idee, aangezien men alles voor waar aanneemt uit kranten.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze in de buurt van 'objectief' willen komen moet bij elke krant een disclaimer ter grote van duizenden pagina's tekst over wat er allemaal *niet* in de krant staat. Of een verwijzing hierna natuurlijk. Zoiets als waar Joris Luyendijk voor pleit.
FAILquote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef tho_Omas het volgende:
Goed werk Lambiekje. Ik mijn telegraaf in de fik gestoken, bij wijze van protest.
hij is dan ook een beetje dom.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:30 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Je ziet ook dat Wim-Lex op de tweede foto zijn hoofd iets anders gedraaid heeft. Misschien reageert hij gewoon minder snel.
Volgens mij zit er een fail in jouw herkenning van sarcasme. Over autistisch gesproken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
FAIL
Zoals eerder gezegd ben je wel erg autistisch als je niet ziet dat deze foto op een ander moment genomen is..
juist een autist zou dat wel direct door hebben, kneusjequote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
FAIL
Zoals eerder gezegd ben je wel erg autistisch als je niet ziet dat deze foto op een ander moment genomen is..
Hij is nou eenmaal altijd al wat minder snel geweest, dat accepteren we allemaal en daar hoeft-ie zich helemaal niet meer druk over te maken!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:30 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Je ziet ook dat Wim-Lex op de tweede foto zijn hoofd iets anders gedraaid heeft. Misschien reageert hij gewoon minder snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |