Ik zet hem gratis ...quote:
Je bent niet grappigquote:
Jij bent echt goed...quote:
Hoi ik ben een meisje, wil je neuken? Kom naar mij toe, er wacht een speciale verrassing op je. Een hamer om je kop in te slaanquote:
Nee.quote:
KoL.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:50 schreef ImTheBase het volgende:
joe kknoooowwww dat ai koelt joes someboddiiieeeeeee
quote:
Héá, do i hear sherlock comingquote:
Die gitaarquote:
Ikw eet neit wat jij hoort, maar veel goeds zal het niet zijnquote:
Oh. Misschien krijg je met deze versiertruuk je ontmaagding gratis van een of andere crackhoer. Ga naar het eerste de beste station en ga opzoek naar de eerste de beste hoer zal ik zeggen.quote:
Ik hoor m'n kloppende lulquote:Op zondag 3 mei 2009 20:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ikw eet neit wat jij hoort, maar veel goeds zal het niet zijn
You go Girlquote:Op zondag 3 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh. Misschien krijg je met deze versiertruuk je ontmaagding gratis van een of andere crackhoer. Ga naar het eerste de beste station en ga opzoek naar de eerste de beste hoer zal ik zeggen.
^.^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet letje.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoor m'n kloppende lul
Ik hoor een groep boze mensen o.i.d.
You ROCK, I like thatquote:Op zondag 3 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh. Misschien krijg je met deze versiertruuk je ontmaagding gratis van een of andere crackhoer. Ga naar het eerste de beste station en ga opzoek naar de eerste de beste hoer zal ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |