Aah. Grotere kans op infecties. Daarom heb ik hem maar laten piercenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.En bij mij werd ie nog geschoten.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KEREL SERIEUS. GA FUCKING FAPPEN OFZO.
En daarom mag ik 'm niet vet vindenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat heeft half Nederland. Dat had ik al op mijn 12e.
Danianequote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dagoduck
[..]
Nou je typt ze anders niet hôar.
Ja, mag ook niet meer geschoten worden. Maar mijne ging ook ontsteken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Aah. Grotere kans op infecties. Daarom heb ik hem maar laten piercen
Ik wist 't ook niet hoorquote:
Toen die naald ding er door heen zat, zat er zeg maar een buisje in. En daar moet dan het ringetje doorheen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh. Dat is knap vervelend. Wat ging er mis?
Wil je me helpen?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een clithood wilde?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En daarom mag ik 'm niet vet vinden? Logisch
.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Maar hij doet net alsof ie het nog nooit gezien heeft.
Kom op, er zijn vrij veel mensen die hem hebben.
Is toch zo. ><quote:
Maakt niet uit, die is al gebroken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik zal er eens een door je hart laten zetten.
Nee.quote:
Misschien, ooit. Maar dat wil niet zeggen dat hij standaard over seks moet ouwehoeren.quote:
Ohja jij kan door een beeldscherm zien hoe ik reageer.quote:
Maar de naald op zich deed geen pijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Toen die naald ding er door heen zat, zat er zeg maar een buisje in. En daar moet dan het ringetje doorheen.
Maar dat buisje wilde er niet meer uit. Want er zat een knik inEn toen zat ze dus enorm te kutten.
Fackin veel pijn.
Mja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |