kan je het wat beter uitleggen? Wat is een afschermingsfout?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:22 schreef Petertjuhh het volgende:
gezaktafschermietsfout ofzo, ik had moeten wachten, terwijl er toch echt niets op mijn rijbaan aankwam. Achja, over een tijdje maar weer eens proberen.
Zou je deze misschien willen inscannen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:25 schreef Kahlen het volgende:
heb een boek gekopieerd dat mijn stagiaire bij haar rijlessen moet doornemen en daar staan allerlei plaatjes met uitleg bij hoe je de auto moet hebben om bijv. achteruit in te parkeren
ja tuurlijk, geen probleem. Boek ligt wel thuis, kan het morgen doen. Worden denk ik 2 pdfjes van 5 mb elk. Heb hier een kopieermachine die in 1 keer een boek kan inscannen, kost bijna geen werk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:09 schreef About2Break het volgende:
Zou je deze misschien willen inscannen?
kan dat vandaag niet meer ;x. Moet morgen op voor men examen maar ben toch wel het meest gevreesd voor bijzondere verrichtingen, ook al zijn deze veruit het makkelijkst. 13:05 op en van te voren nog een uur rondrijden. Als ik het in een keer haal heb ik 30 lessen gehad en mag ik dus niet klagen. Instructeur is zeer positief en weet zeker dat ik het ga halen dus ik ga ervan uit dat het wel lukt. En zo niet, helaas dan de 2e keer maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ja tuurlijk, geen probleem. Boek ligt wel thuis, kan het morgen doen. Worden denk ik 2 pdfjes van 5 mb elk. Heb hier een kopieermachine die in 1 keer een boek kan inscannen, kost bijna geen werk.
Weet jij een site waar ik die kan uploaden? Dan zet ik ze daar weg en plaats ik hier de link.
2 fout op gevaarherkenning, 2 op de rest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:25 schreef Christiaan het volgende:
Ik moet dadelijk theorie doen, damn damn damn.
He gefeliciteerd man.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef Christiaan het volgende:
[..]
2 fout op gevaarherkenning, 2 op de rest.
Thanks! Nog niet afgesproken. Nu door examens wat minder lessen en zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
He gefeliciteerd man.
Wanneer praktijk ?
Ben benieuwd of dit zo blijft, je hoort meestal, dat de eerste 3~5 leuk zijn en de laatste ~5. In mijn geval allemaal KUT, dus hoop voor jouw dat jij de lol erin houd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:17 schreef Boowtje het volgende:
Zo mijn eerste rijles zit erop!
Was leuk, mocht meteen schakelen/gassen/remmen. Wel even ingegrepen, een brutaal joch schoot opeens de weg op terwijl hij gewoon wachtte.
Morgen weer.
Ik ben hier ook wel nieuwsgierig na!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:09 schreef About2Break het volgende:
[..]
Zou je deze misschien willen inscannen?
Ik vind et toch redelijk waardeloos. Al dat kijken wat je maximaal 1 lang volhoud en daarna ook nooit meer doet. Zo'n examen waar een kerel binnen 45 minuten moet beoordelen of je kan rijden of niet, terwijl een instructeur die 30~40~50~60 uur met je gereden heeft geen enkele inbreng heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:39 schreef SoulThief het volgende:
Autorijden blijft altijd wel leuk, wat alleen minder leuk is is, dat jouw instructeur je op elke (kleine) fout wijst die je allang niet meer had moeten maken.
Daarnaast komt ook welleens voor dat een instructeur iets anders interpreteerd dan dat jij doet.
Meestal ben je dan ook meer bezig om je instructeur een plezier te doen dan dat je probeerd te rijden.
Ik betrapte mezelf er namelijk toen-der-tijd erop dat ik meestal alleen naar achteren keek omdat dat moest, maar meestal keek ik dan nog een keer om 'te kijken'.
Als je eenmaal je eigen wagen heb en dat roze pasje, dan is auto rijden een stuk comfortabeler, je kiest dan ook zelf hoe je rijd waardoor je veel sneller op sommige dingen kan inspelen, etc, etc.
Ik heb het eigenlijk nog nooit niet naar m'n zin gehad tijdens het rijden, hooguit omdat ik misschien net iets beters had te doen dan lessen maargoed, uiteindelijk dat %(#@$! ding toch gehaald en nu mag ik in m'n eentje de wegen onveillig maken ^^.
Dat klopt, en dat is maar goed ook, want als zo'n instructeur zoveel tijd met je doorgebracht heeft kan je op een gegeven moment spreken van een 'vriendjes' regeling, je brand eens een cd'tje of iets dergelijks en hij laat je slagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:42 schreef daankes het volgende:
[..]
Ik vind et toch redelijk waardeloos. Al dat kijken wat je maximaal 1 lang volhoud en daarna ook nooit meer doet. Zo'n examen waar een kerel binnen 45 minuten moet beoordelen of je kan rijden of niet, terwijl een instructeur die 30~40~50~60 uur met je gereden heeft geen enkele inbreng heeft.
Als ik dat roze papiertje morgen krijg ben ik toch verschrikkelijk blij en opgelucht ;p.
editje:
voor mensen die bijzondere verrichtingen willen nalezen.
http://ferry.nl/ -> praktijkexamen auto -> daar staan allemaal bijzondere verrichtingen en wat je moet doen. Kan je misschien wat mee, heeft mij iig toch wel een klein beetje geholpen.
Hoef je verder nooit iemand naar huis te brengen dan? Dat zou wel fijn zijn, scheelt toch wat tijd. Vooral bij mij, heb een kleinere rijschool dus vaak dezelfde mensen. Zo krijg ik dus ook vaak dezelfde routes, als je dan ook nog lessen van 1 uur hebt is dit natuurlijk helemaal balen. Voordeeltje is dan wel voelt hoe het is als er nog een extra iemand bij je in de auto zit die toch ook naar je kijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Boowtje het volgende:
Ik was even eerder opgehaald om te kijken hoe het ging met een andere leerling maar wat een lessen heeft hij gehad...later legde ze uit er zijn drie soorten goed, middelmatig, slecht. zegt ze: hij behoort dus tot de aller slechtste![]()
Ik was middelmatig, ben ik al tevreden mee! Lijkt me rot als je zo lang al bezig bent en nog geen roze pasje..
Nee, dat lukt niet helaas. Heb hier alleen een A4 scanner en dan kost het uren werk, dat boek is meer dan 100 pagina's namelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef daankes het volgende:
kan dat vandaag niet meer ;x. Moet morgen op voor men examen maar ben toch wel het meest gevreesd voor bijzondere verrichtingen, ook al zijn deze veruit het makkelijkst.
Echt hartstikke fijn, ik heb wel een site maar dan zou je mij de bestanden even moeten sturen zodat ik ze daar op kan zetten. Dan PM ik jou mijn email wel even.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ja tuurlijk, geen probleem. Boek ligt wel thuis, kan het morgen doen. Worden denk ik 2 pdfjes van 5 mb elk. Heb hier een kopieermachine die in 1 keer een boek kan inscannen, kost bijna geen werk.
Weet jij een site waar ik die kan uploaden? Dan zet ik ze daar weg en plaats ik hier de link.
prima, stuur je emailadres maar via pm, ik neem de boel morgen mee naar het werk en mail ik je de bestanden. Dan kan je hier tijdelijk misschien de link zetten zodat iedereen het kan downloaden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:11 schreef About2Break het volgende:
Echt hartstikke fijn, ik heb wel een site maar dan zou je mij de bestanden even moeten sturen zodat ik ze daar op kan zetten. Dan PM ik jou mijn email wel even.
Dankje, je had idd gelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:08 schreef Boowtje het volgende:
Een dikke proficiat voor de mensen die zijn geslaagd voor theorie of praktijk! Of beide natuurlijk.
balen petertjuhh.. kan me zo voorstellen dat je er gewoon kwaad van wordt!! Het is ook niet snel goed..dan rij je weer te agressief dan weer te onzeker blabla.
sjibble, ik zei het toch!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |